Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ondertussen reeds editie 2012 - 2013 collectie uit ; bij een Duitse verdeler kan je immers veel sneller artikelen bestellen en heb je meer zekerheid dat men ook daadwerkelijk je artikel kan verkrijgen ... Bij mijn gebruikelijke Duitse verdeler zoekt men trouwens bij andere verdelers indien een artikel niet meer in stock is of moeilijk te verkrijgen is ! Zo nog schaalmodel BMW 1M Valencia Orange 1/43 bekomen (ook bij de schaalmodellen een limited edition !) als 2 weken geleden zwarte BMW M2 GTR DTM uitvoering (BMW BANK logo) 1/43 bekomen ! Vanaf vrijdag weer in München en zowel in Bmw Welt als Bmw Niederlassung op de Franfurter Ring steeds limited editions voor verkoop !
Blijkbaar loopt er n u een actie bij BMW met uitzonderlijke overname-premies bij aankoop van een nieuwe BMW . Dit weekend eens passeren met mijne Peugeot partner om te zien hoe uitzonderlijk die premies gaan zijn.
Hopelijk geven ze een dikke meerprijs maar ik betwijfel het?
Blijkbaar loopt er n u een actie bij BMW met uitzonderlijke overname-premies bij aankoop van een nieuwe BMW . Dit weekend eens passeren met mijne Peugeot partner om te zien hoe uitzonderlijk die premies gaan zijn.
Hopelijk geven ze een dikke meerprijs maar ik betwijfel het?
Hangt ervan af welk model je koopt. Bij een 1-serie krijg je bijvoorbeeld 1000 euro extra maar dit kan oplopen tot meerdere duizenden euro's voor de exclusievere modellen.
Dat klopt, stond ook al in m'n topic (handtekening) . Ook gereden misschien?
Lang eerste gestaan met m'n tijd tot ene Milan Evers m'n tijd verbrak.
Uiteindelijk de tijd verbeterd en vanmorgen dus de e-mail
Wel grappig dat die man me onmiddellijk vroeg of ik een playseat had. Blijkbaar had die Milan krak dezelfde staan
Dat klopt, stond ook al in m'n topic (handtekening) . Ook gereden misschien?
Lang eerste gestaan met m'n tijd tot ene Milan Evers m'n tijd verbrak.
Uiteindelijk de tijd verbeterd en vanmorgen dus de e-mail
Wel grappig dat die man me onmiddellijk vroeg of ik een playseat had. Blijkbaar had die Milan krak dezelfde staan
Ja ook gereden, wel maar 1 keer en moest wat wennen aan het stuur (zo klein ) Was toen 6s trager als de eerste dus met een tweede keer had ik misschien concurrentie kunnen worden haha.
Proficiat en geniet van de prijs ! (zal wel lukken denk ik )
Nog nooit van een alpina D3 gehoord??? Dat mijn grootmoeder dat nu niet kent tot daar aan toe
Ik was eigenlijk niet zo'n autoliefhebber. (bij mij is het allemaal moto wat de klok slaat, het is dan ook mijn werk)
is maar sinds dit jaar dat het aan het beteren is.
dus nog volop in de leerfase :-)
Comment