Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo hoort een 1M er uit te zien: zwart (net zoals de meeste BMW's imo). Dat typische oranje kan ik met de beste wil van de wereld niet knap vinden. En dan druk ik het nog positief uit.
Zo hoort een 1M er uit te zien: zwart (net zoals de meeste BMW's imo). Dat typische oranje kan ik met de beste wil van de wereld niet knap vinden. En dan druk ik het nog positief uit.
Dat is een 135i. Maar ziet er idd knap uit, ook al ben ik niet zo'n fan van zwart.
1M heeft vier uitlaten. Vier uitlaten zijn gebruikelijk op de (recente) M-modellen.
Dat is een 135i. Maar ziet er idd knap uit, ook al ben ik niet zo'n fan van zwart.
Idd. My bad. Nu ja, het geldt alleszins voor beide wagens. Ik heb het sowieso voor zwarte wagens en al helemaal als het om een BMW gaat. Staat gewoon klassevol én sportief.
Comment