Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Nice.

Comment

• Wel net iets te laat zn nummerplaat aangevraagd

Comment

• Kwaliteit van foto doet er natuurlijk ook veel toe, maar wat een prachtbak!

Comment

• mooie wagen die witte 3 reeks
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Ik vind 'm ook heel knap. Is van iemand op bimmerboard.

Comment

• jammer dat het maar een 318 D met M-pakket is...

Plaatje klopt voor mij
                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• toch ziet het er een prachtwagen uit! zo zou hij ook wel op m'n oprit mogen staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                    Nice!
                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Isda niets voor u? :p

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                        Isda niets voor u? :p

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
                        Is inderdaad wel iets voor mij.
                        Maar ik ga nog zien. Biv is nu wel een fikse betaling. Volgend jaar is dat bijna de helft!
                        Liefst natuurlijk een 6 cilinder, maar die verbruiken weer een hoop.
                        En gezien de boete's die ik gehad heb, wil ik rond zoiets kopen qua vermogen. Fun, maar niet té snel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                          jammer dat het maar een 318 D met M-pakket is...

Plaatje klopt voor mij
                          Da's ne zescilinder hoor, zie naar die uitlaat!

Comment

is dit dan een 4 cylinder?
                            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                              is dit dan een 4 cylinder?
                              Jup, zelfde motor als in een 320si. Maakt best wel wat toeren. Maar voor de meeste is die net wat te traag.

Comment

• kofferbodem BMW E61 '5 touring

Wat is het verschil tussen deze beide E61 LCI kofferruimtes? (men lette op de kofferbodem)
                                De tweede foto toont twee aparte kofferbodemluikjes. De eerste foto heeft één apart luik. Is dit laatste optie 493 (opbergpakket: dubbele kofferbodem)?

koffer2.jpgkoffer1.jpg

Comment

• En how the fuck moet je hier nou afbeeldingen plaatsen dat ze meteen zichtbaar zijn? Sinds de forumupgrade is me dat nog nooit gelukt. Noch via tags, noch via knoppen, noch gelinkt, noch als bijlage opgeladen. Miljaar zeg. Er is me al 2 keer doorverwezen naar de FAQ maar ook daar haal ik 't niet precies uit. Wil iemand me voor eens en altijd duidelijk zeggen hoé het moet? Merci!

*evengeïrriteerdmodusOFF*

Comment

• Die ene met de 2 luikjes heeft een opbergvak en geen volwaardig reservewiel en die met 1 groot luik is er een met een volwaardig reservewiel, dacht ik. Don't shoot me if i'm wrong .

Comment

• Aha, zou kunnen.

Maar ... volwaardig reservewiel ... dat was toch nooit met runflats, en de E60ff heeft toch runflats standaard (muv de M5)? (i don't know hé, 'k zeg maar wat)

Dacht eerst dat 't zo'n uitschuifbaar laadpaneel was, zoals bij de E39 en de E53, maar dat bestond blijkbaar niet (meer) bij de E61.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        En how the fuck moet je hier nou afbeeldingen plaatsen dat ze meteen zichtbaar zijn? Sinds de forumupgrade is me dat nog nooit gelukt. Noch via tags, noch via knoppen, noch gelinkt, noch als bijlage opgeladen. Miljaar zeg. Er is me al 2 keer doorverwezen naar de FAQ maar ook daar haal ik 't niet precies uit. Wil iemand me voor eens en altijd duidelijk zeggen hoé het moet? Merci!

*evengeïrriteerdmodusOFF*

Ik laad de foto's eerst altijd op via het bericht.
                                        Daarna ga ik in een ander venster naar 'Instellingen' en daar in de linkerkolom onderaan: 'bijlagen'.
                                        Vervolgens uw net opgeladen bijlagen aanklikken en de url tussen tags zetten in het bericht.

Omslachtige sh*t maar 't werkt!

Comment

Working...
                                        X