Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat is het verschil tussen deze beide E61 LCI kofferruimtes? (men lette op de kofferbodem)
De tweede foto toont twee aparte kofferbodemluikjes. De eerste foto heeft één apart luik. Is dit laatste optie 493 (opbergpakket: dubbele kofferbodem)?
Klopt: bij 2 luiken is de optie opbegpakket genomen en is er een extra diep opbegvak in het 1ste luik (dichtst bij de kofferopening). Hoe het zit met het reservewiel weet ik niet: ik heb geen opbergpakket en het de kofferbekleding onder het luik gedeeltelijk moetenuitbouwen om een klein wiel in te krijgen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Maar ... volwaardig reservewiel ... dat was toch nooit met runflats, en de E60ff heeft toch runflats standaard (muv de M5)? (i don't know hé, 'k zeg maar wat)
Dacht eerst dat 't zo'n uitschuifbaar laadpaneel was, zoals bij de E39 en de E53, maar dat bestond blijkbaar niet (meer) bij de E61.
E60 FL was idd met RFT's. Reservewielkit officieel door BMW hebben we ook achteraf aangekocht. Zouden we onmiddellijk opnieuw doen gezien het immens verschil in rijcapaciteit en vooral comfort. Echter wel geen volwaardig wiel in de zin van zelfde velg etc
En how the fuck moet je hier nou afbeeldingen plaatsen dat ze meteen zichtbaar zijn? Sinds de forumupgrade is me dat nog nooit gelukt. Noch via tags, noch via knoppen, noch gelinkt, noch als bijlage opgeladen. Miljaar zeg. Er is me al 2 keer doorverwezen naar de FAQ maar ook daar haal ik 't niet precies uit. Wil iemand me voor eens en altijd duidelijk zeggen hoé het moet? Merci!
Comment