Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Blijkbaar is er een nieuwe configurator op de Duitse website.

Geen verbetering.
    Is dat niet die die al eventjes op de .at site beschikbaar was?
    Zo ja: seriéuze verbetering omdat je na je config terug kan keren zonder verlies van opties en in 3D je gehele interieur kan bekijken met jouw specs.
    De vorige Duitse CC was klein en pover, dan was de Belgische zelfs beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Is dat niet die die al eventjes op de .at site beschikbaar was?
      Zo ja: seriéuze verbetering omdat je na je config terug kan keren zonder verlies van opties en in 3D je gehele interieur kan bekijken met jouw specs.
      De vorige Duitse CC was klein en pover, dan was de Belgische zelfs beter.
      Correct, zeer nuttige tool!

Comment

• Hoelang kan je met runflats nog verder rijden eens ze eenmaal flat zijn?
        BMW X5 45e

Comment

• 80 km tegen 80, net zoveel als een thuiskomer

Comment

• Merci

is een thuiskomerke maar 80km? dan zal ik voor mijn leon eens een nieuw moeten gaan halen, heb er al bijna 200km mee gebold
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Merci

is een thuiskomerke maar 80km? dan zal ik voor mijn leon eens een nieuw moeten gaan halen, heb er al bijna 200km mee gebold
              ja je ziet wel dat die dingen in de praktijk wat langer meegaan. Maar ik zou er toch niet te lang meer mee rijden
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Wa zou da kosten zo'n bandje?
                BMW X5 45e

Comment

Wa zou da kosten zo'n bandje?
                  rond de 50 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    iemand enig idee waar ik de opties van het option line paket op een E91 kan vinden?
                    Ik heb nog een flyer liggen van 2006:
                    metaalkleur
                    lederen stuurwiel
                    multifunctioneel stuurwiel
                    exterieur elementen in koetswerkkleur
                    mistlampen vooraan
                    velgen alu 16" style 156
                    dakdragersysteem

Comment

• Straks ga ik eens met een maat gaan kijken naar deze e46 berline: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...524236&asrc=st
                      Zijn er bepaalde zaken waar we moeten op letten bij het aanschaffen van dit model? Het is ook het eerste bouwjaar van deze reeks...
                      Waarom zit er trouwens een roetfilter op deze? Dat is normaal toch enkel bij diesels of zie ik dit verkeerd?
                      Last edited by mysticwizard; 15/12/2012, 12:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                        Straks ga ik eens met een maat gaan kijken naar deze e46 berline: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...524236&asrc=st
                        Zijn er bepaalde zaken waar we moeten op letten bij het aanschaffen van dit model? Het is ook het eerste bouwjaar van deze reeks...
                        Waarom zit er trouwens een roetfilter op deze? Dat is normaal toch enkel bij diesels of zie ik dit verkeerd?
                        je zit juist, een roetfilter filter heeft geen zin op een benzinewagen gezien die geen roet uitstoot

Comment

• De 650 gran coupe op het werk heeft als kleur de matte frozen bronze. Bij afhaling van de wagen zei de dealer dat die nooit door de carwash mag. Maar ik ken iemand met een M3 met ook af bmw matte kleur en die gaat wekelijks door carwash zonder problemen. Tegen hem zei de dealer (andere) dat dit zelf goed is.

Wie heeft nu gelijk? Iemand ervaring hiermee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                            De 650 gran coupe op het werk heeft als kleur de matte frozen bronze. Bij afhaling van de wagen zei de dealer dat die nooit door de carwash mag. Maar ik ken iemand met een M3 met ook af bmw matte kleur en die gaat wekelijks door carwash zonder problemen. Tegen hem zei de dealer (andere) dat dit zelf goed is.

Wie heeft nu gelijk? Iemand ervaring hiermee?
                            Demowagen van de BMW-garage (mat) gaat ook de car wash, en die ziet er nog steeds goed uit. Kan geen kwaad dus. Tenzij dat frozen bronze uit andere lagen is opgebouwd? Maar dat zou me verbazen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                              Demowagen van de BMW-garage (mat) gaat ook de car wash, en die ziet er nog steeds goed uit. Kan geen kwaad dus. Tenzij dat frozen bronze uit andere lagen is opgebouwd? Maar dat zou me verbazen.
                              ok thnx
                              denk eerder dat het een truc is om onderhoudsprodukten te kunnen verkopen

Comment

• 2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• VET!!

Comment

• Ik weet niet hoe de nieuwe M3 er zal uitzien, maar als het op basis is van zoiets, dan wordt dat de max!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
                                      Ik weet niet hoe de nieuwe M3 er zal uitzien, maar als het op basis is van zoiets, dan wordt dat de max!
                                      dikke auto
                                      alleen andere wielekes liever

Comment

• Het is mij opgevallen dat als ik met de bmw van de baas rondrij en ik rem dat het stuur dan naar rechts draait.
                                        Zelfs bij hard remmen kan het stuur een kwart naar rechts draaien.

Iemand een idee wat dat kan zijn?
                                        BMW X5 45e

Comment

Het is mij opgevallen dat als ik met de bmw van de baas rondrij en ik rem dat het stuur dan naar rechts draait.
                                          Zelfs bij hard remmen kan het stuur een kwart naar rechts draaien.

Iemand een idee wat dat kan zijn?
                                          Uitlijning oid waarschijnlijk.
                                          Gezien het een nieuwe kar is, best eens bij de dealer passeren

Comment

Working...
                                          X