Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
    De 650 gran coupe op het werk heeft als kleur de matte frozen bronze. Bij afhaling van de wagen zei de dealer dat die nooit door de carwash mag. Maar ik ken iemand met een M3 met ook af bmw matte kleur en die gaat wekelijks door carwash zonder problemen. Tegen hem zei de dealer (andere) dat dit zelf goed is.

Wie heeft nu gelijk? Iemand ervaring hiermee?
    De constructeur beveelt inderdaad handwas aan.
    Op korte termijn heb ik echter ook al kunnen vaststellen dat carwash geen probleem vormt.
    Uiteraard is het nog niet geweten wat dit geeft na 5-10 jaar of meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Het is mij opgevallen dat als ik met de bmw van de baas rondrij en ik rem dat het stuur dan naar rechts draait.
      Zelfs bij hard remmen kan het stuur een kwart naar rechts draaien.

Iemand een idee wat dat kan zijn?
      heb dit met de vorige A8 ook gehad.
      bleek aan de rechterkant de voorste remblokken te snel gesleten en bijgevolg niet gelijk te remmen met de linkse kant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
        Uitlijning oid waarschijnlijk.
        Gezien het een nieuwe kar is, best eens bij de dealer passeren
        is geen nieuwe, is van 09/2008

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
        heb dit met de vorige A8 ook gehad.
        bleek aan de rechterkant de voorste remblokken te snel gesleten en bijgevolg niet gelijk te remmen met de linkse kant
        ah oke merci, auto moet toch bijna binnen. Ik zal het hen melden.
        BMW X5 45e

Comment

• Is er iemand die me zou kunnen helpen betreffende een connectiviteitsprobleem op een F10 tussen iPhone en wagen ivm de internet-optie?
          De wagen meldt dat de internet-optie niet beschikbaar is in België, terwijl dat wel het geval is natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
            Is er iemand die me zou kunnen helpen betreffende een connectiviteitsprobleem op een F10 tussen iPhone en wagen ivm de internet-optie?
            De wagen meldt dat de internet-optie niet beschikbaar is in België, terwijl dat wel het geval is natuurlijk...
            Heb zelf een F11 en internet werkt met mijn iphone. Als ik me niet vergis, heb ik het in het begin wel een paar keer moeten proberen ('t kan zelfs zijn dat ik diezelfde boodschap ook gekregen heb maar ik weet het niet meer zeker). Uiteindelijk gebruik ik die optie nooit, want Internet werkt alleen als je stil staat en het is sneller werken via de iphone rechtstreeks als je via internet iets moet doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
              Heb zelf een F11 en internet werkt met mijn iphone. Als ik me niet vergis, heb ik het in het begin wel een paar keer moeten proberen ('t kan zelfs zijn dat ik diezelfde boodschap ook gekregen heb maar ik weet het niet meer zeker). Uiteindelijk gebruik ik die optie nooit, want Internet werkt alleen als je stil staat en het is sneller werken via de iphone rechtstreeks als je via internet iets moet doen.
              Wat heb je dan juist allemaal moeten proberen omdat het wel werkte? Heb je bepaalde instellingen in de wagen zelf moeten aanpassen? Of enkel op de iPhone?
              Want deze laatste heeft de instellingen juist staan alleszins.
              Dat het uiteindelijk gemakkelijker is met de iPhone wil ik best geloven, alleen moet dat snertding werken in de wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                Wat heb je dan juist allemaal moeten proberen omdat het wel werkte? Heb je bepaalde instellingen in de wagen zelf moeten aanpassen? Of enkel op de iPhone?
                Want deze laatste heeft de instellingen juist staan alleszins.
                Dat het uiteindelijk gemakkelijker is met de iPhone wil ik best geloven, alleen moet dat snertding werken in de wagen.
                Heb het deze ochtend nog eens geprobeerd. Op de iphone moet de personal hotspot actief zijn (tenminste als Mobistar jouw operator is). Via het hoofdmenu in de wagen heb ik dan gewoon connected drive geselecteerd en dan Internet, dat normaal opgestart is.
                ik herinner me in het begin dat Internet niet wou opstarten, ik kreef constant de boodschap 'Internet not available now, please try again later' en plots ging het dan wel. Meer dan dit heb ik niet gedaan. Als je ooit in de buurt bent, wil ik anders met jou wel eens kijken. Sorry dat ik geen grotere hulp kan zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
                  Heb het deze ochtend nog eens geprobeerd. Op de iphone moet de personal hotspot actief zijn (tenminste als Mobistar jouw operator is). Via het hoofdmenu in de wagen heb ik dan gewoon connected drive geselecteerd en dan Internet, dat normaal opgestart is.
                  ik herinner me in het begin dat Internet niet wou opstarten, ik kreef constant de boodschap 'Internet not available now, please try again later' en plots ging het dan wel. Meer dan dit heb ik niet gedaan. Als je ooit in de buurt bent, wil ik anders met jou wel eens kijken. Sorry dat ik geen grotere hulp kan zijn.
                  Ok prima, alvast bedankt.
                  Ik geef het door aan mijn pa, van wie de wagen is, en hoor wel wat zijn plannen zijn.

Comment

• 2015 BMW S1000R
                    2010 Renault Clio RS Cup
                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                      vanvoor terug een cm naar boven en dan hangt em goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                        I like !!! damn nice zenne die nieuwe 3 reeks.
                        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• 2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                Een beetje hoger en dat is habba habba habba.

Comment

• Lekker..

Comment

• Zou iemand richtwaarden kunnen geven i.v.m jaarlijkse onderhoudskosten voor een e46 M3, 335i en 320d aub?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      Zou iemand richtwaarden kunnen geven i.v.m jaarlijkse onderhoudskosten voor een e46 M3, 335i en 320d aub?
                                      Kilometers per jaar zijn dan ook van belang he

Comment

• 15.000 ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                          15.000 ofzo
                                          Dan denk ik dat je met die M3 toch jaarlijks bij de garage staat. Van die 335i weet ik het niet, maar ik vermoed toch langere intervallen. En die 320d daarmee ga je normaal om de twee jaar mee naar de garage moeten. Komt nog eens bij dat het onderhoud van een M een pakje duurder is. De precieze prijs voor enkel een onderhoud weet ik niet, want wij hebben nog nooit enkel een onderhoud laten doen.

Comment

Working...
                                          X