Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Zou een performance uitlaat van BMW een verstandige keuze zijn op een 328i 4cyl nieuw model? Of is deze te duur ivm andere tuners?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
      Zou een performance uitlaat van BMW een verstandige keuze zijn op een 328i 4cyl nieuw model? Of is deze te duur ivm andere tuners?
      Klinkt in ieder geval dik
      + http://www.youtube.com/watch?v=7-IXQe59kis" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
      http://www.youtube.com/watch?v=7-IXQe59kis"> http://www.youtube.com/watch?v=7-IXQe59kis" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


      • Jup klinkt niet slecht
        Ik zat net te kijken op de bmw config. Als je het M-pakket neemt is er precies wel heel weinig keuze in lederbekleding? Ik zie graag een zwarte lederen bekleding met rode stiksels, maar dat is precies niet mogelijk? :/
        Ik ben fan van een zwart exterieur en interieur, maar het interieur zou ik graag wat levendig/sportief houden door een rood accent (zoals rood stikstel).
        Last edited by mysticwizard; 23/01/2013, 20:54.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
          Zou een performance uitlaat van BMW een verstandige keuze zijn op een 328i 4cyl nieuw model? Of is deze te duur ivm andere tuners?
          Dat is te zien, hoeveel kost de performance? Misschien aan de dealer vragen of hij de originele wilt overnemen.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
            Gekend euvel tijdens de wintermaanden.
            Het is courant dat de arm met de sproeikop door ijsvorming niet meer terugkeert in de bumper.
            In sommige gevallen komt deze tijdens het rijden los/breekt af.

            Het lijkt me dat dat bij jou het geval is.

            Vraag eens na bij de concessiehouder indien hiervoor geen interne regeling bestaat.
            Inderdaad, zo te zien is de koplampsproeier afgebroken, en dan nog aan beide kanten

            Zal waarschijnlijk geen goedkope herstelling zijn dat...

            Comment


            • Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                Wauw

                Comment


                • Hoe betrouwbaar zijn de vier cil diesels van ±2009? Gaat over E90 318d.
                  Heb al vaak gehoord dat die blokken problemen hebben met kettingspanners of zoiets en dat kon redelijk wat schade als gevolg hebben. Wat klopt daarvan?
                  En turbo's, zijn die beter dan die van E46 320d?

                  thanks

                  Comment


                  • 2 van mijn bedienden hebben 3 jaar gelden een facelift 318d als firmawagen gekocht. De ene heeft een manuele, en de andere heeft een automaat. Beiden hebben nu rond de 120k km en tot vandaag probleemloos. De manuele heeft al het start/stop-systeem, waardoor deze een lage CO2-uitstoot heeft. De automaat daarentegen heeft geen start/stop-systeem, waardoor de CO2-uitstoot 150gr is. Dat vind ik voor zo'n trage auto een zeer hoge uitstoot. Mijn 530d xDrive heeft dezelfde uitstoot.
                    OO 00 OO

                    Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                    Comment


                    • Comment


                      • Comment


                        • Ik wist niet dat ook de 640d gesoundpimpt werd via de radio.

                          Love that throaty V6 warble on your 640d Coupe, Convertible, GranCoupe
                          Apparently its down to a piece of technology playing over the car stereo!

                          From other forums, I have heard that Part 65129289971 (Control unit with Active Sound Design) was found on the following vehicles:

                          F01N: Details on F01N
                          F01N 750dX Sedan, Europe

                          F02N: Details on F02N
                          F02N 750LdX Sedan, Europe

                          F06: Details on F06
                          F06 640d Gran Coupé, Europe

                          F10: Details on F10
                          F10 M5 Sedan, USA
                          F10 M5 Sedan, Europe
                          F10 M550dX Sedan, Europe

                          F11: Details on F11
                          F11 M550dX Touring, Europe

                          F12: Details on F12
                          F12 M6 Convertible, USA
                          F12 640d Convertible, Europe
                          F12 640dX Convertible, Europe
                          F12 M6 Convertible, Europe

                          F13: Details on F13
                          F13 M6 Coupe, USA
                          F13 640d Coupe, Europe
                          F13 640dX Coupe, Europe
                          F13 M6 Coupe, Europe

                          F20: Details on F20
                          F20 M135i 5 doors, Europe
                          F20 M135iX 5 doors, Europe

                          F21: Details on F21
                          F21 M135i 3 doors, Europe
                          F21 M135iX 3 doors, Europe
                          OO 00 OO

                          Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                          Comment


                          • Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Ik wist niet dat ook de 640d gesoundpimpt werd via de radio.
                              Onlangs met de M135 gereden en het viel totaal niet op: mooi geluid en geen geknutsel uit de speakers. Bij de M550d daarentegen: kunstmatig en storend!

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                Hoe betrouwbaar zijn de vier cil diesels van ±2009? Gaat over E90 318d.
                                Heb al vaak gehoord dat die blokken problemen hebben met kettingspanners of zoiets en dat kon redelijk wat schade als gevolg hebben. Wat klopt daarvan?
                                En turbo's, zijn die beter dan die van E46 320d?

                                thanks
                                Bij de E9x viercilinder diesels geproduceerd tot maart 2010 (N47 motor) zouden kettingproblemen kunnen optreden, de N47N motor (vanaf 03-2010) heeft dat niet. De details weet ik niet, maar de ketting zou kunnen beginnen te schuren (en da's hoorbaar naar 't schijnt) en op termijn zou die kunnen breken, maar die kans zou klein zijn. Ik ken iemand met een E90 318d die bij BMW Bornem naar dat probleem geïnformeerd heeft, en BMW zou nog coulance geven bij een eventueel schurende ketting die moet vervangen worden tot de wagen de leeftijd van 4 jaar heeft bereikt, als je altijd mooi bij hen op onderhoud bent geweest uiteraard. Op eigen kosten zou het een 1.800 euro kosten om een nieuwe te laten plaatsen. Over turbo problemen heb ik nog niets gehoord. Hangt ook af van hoe je met de motor omgaat natuurlijk.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                                  Onlangs met de M135 gereden en het viel totaal niet op: mooi geluid en geen geknutsel uit de speakers. Bij de M550d daarentegen: kunstmatig en storend!
                                  is mij eigenlijk niet opgevallen bij de 550d
                                  BMW X5 45e

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                    Hoe betrouwbaar zijn de vier cil diesels van ±2009? Gaat over E90 318d.
                                    Heb al vaak gehoord dat die blokken problemen hebben met kettingspanners of zoiets en dat kon redelijk wat schade als gevolg hebben. Wat klopt daarvan?
                                    En turbo's, zijn die beter dan die van E46 320d?

                                    thanks
                                    De E90 waar ik al een jaar mee rijd is zo'n 318d. Heeft al 130000 km op de teller en nog geen problemen mee gehad, ondanks dat de vorige gebruiker er serieus mee gesold heeft - al is alle onderhoud steeds tijdig uitgevoerd (leasing).
                                    Over die turbo's heb ik nog geen klachten gehoord, inderdaad in tegenstelling tot die van de E46 waar al eens schoepen durfden afbreken door barsten van in het begin.
                                    Over die kettingspanners heb ik niets gehoord van E90 rijders, noch in positieve, noch in negatieve zin.
                                    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                                      Over die kettingspanners heb ik niets gehoord van E90 rijders, noch in positieve, noch in negatieve zin.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Bij de E9x viercilinder diesels geproduceerd tot maart 2010 (N47 motor) zouden kettingproblemen kunnen optreden, de N47N motor (vanaf 03-2010) heeft dat niet. De details weet ik niet, maar de ketting zou kunnen beginnen te schuren (en da's hoorbaar naar 't schijnt) en op termijn zou die kunnen breken, maar die kans zou klein zijn. Ik ken iemand met een E90 318d die bij BMW Bornem naar dat probleem geïnformeerd heeft, en BMW zou nog coulance geven bij een eventueel schurende ketting die moet vervangen worden tot de wagen de leeftijd van 4 jaar heeft bereikt, als je altijd mooi bij hen op onderhoud bent geweest uiteraard. Op eigen kosten zou het een 1.800 euro kosten om een nieuwe te laten plaatsen. Over turbo problemen heb ik nog niets gehoord. Hangt ook af van hoe je met de motor omgaat natuurlijk.
                                      ________

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                                        De E90 waar ik al een jaar mee rijd is zo'n 318d. Heeft al 130000 km op de teller en nog geen problemen mee gehad, ondanks dat de vorige gebruiker er serieus mee gesold heeft - al is alle onderhoud steeds tijdig uitgevoerd (leasing).
                                        Over die turbo's heb ik nog geen klachten gehoord, inderdaad in tegenstelling tot die van de E46 waar al eens schoepen durfden afbreken door barsten van in het begin.
                                        Over die kettingspanners heb ik niets gehoord van E90 rijders, noch in positieve, noch in negatieve zin.
                                        de vorige gebruiker er serieus mee gesold heeft?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X