Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk BerichtenVette E36 Compi's op de Ring vorig weekend...
Deze zijn er mede voor verantwoordelijk voor de twijfel met de mijnelets have some more member berries
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenMooi licht dat blauwe 3reeks maar veel te laag voor een daily. Ofwel verhuizen naar een land waar geen drempels zijn.
Maar daar gaat het helemaal niet om, de auto ziet er gewoonweg lekker uit zoals ie op de foto staat, los van het feit of je die daily met een "rotvaart" over die vluchtheuvels "wilt" jagen.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
zo een lekker beest zeg.
zou hem persoonlijk wel ne centimeter terug hoger leggen.
Maar over smaak valt niet te twisten he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendat zijn nog auto's die echt BMW uitstralen en aanvoelen
Deze is ontstaan in de tijd dat BMW wou bewijzen dat ze ook goedkope auto's konden maken, zo is bijvoorbeeld de compact voorzien van de verouderde E30 achterophanging, en zijn er verschillende onderdelen (waaronder in het interieur) die een downgrade hebben gehad ten opzichte van de normale E36.
Ik wil niet beweren dat de E36 compact BMW onwaardig is hè, ik wil alleen duidelijk maken dat -uit die periode- de E36 compact niet het beste voorbeeld is om aan te geven hoe een BMW moet aanvoelen en wat hij moet uitstralen.
Comment
-
Aangezien mijn 520D mij toch op mijn honger laat zitten kwa rijplezier ben ik op zoek naar iets speelser en krachtiger. Ik denk hierbij aan een 330D maar kwam ook het volgende op het spoor 335D XDRIVE vanaf september 2013. meer PK dan de 335i en maar 143co2 (nog net binnen de 75% aftrekbaarheid) https://www.press.bmwgroup.com/press...m=node__2229or
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtendaarmee doe je de compact toch teveel eer aan naar mijn mening.
Deze is ontstaan in de tijd dat BMW wou bewijzen dat ze ook goedkope auto's konden maken, zo is bijvoorbeeld de compact voorzien van de verouderde E30 achterophanging, en zijn er verschillende onderdelen (waaronder in het interieur) die een downgrade hebben gehad ten opzichte van de normale E36.
Ik wil niet beweren dat de E36 compact BMW onwaardig is hè, ik wil alleen duidelijk maken dat -uit die periode- de E36 compact niet het beste voorbeeld is om aan te geven hoe een BMW moet aanvoelen en wat hij moet uitstralen.
Maar dankzij die achteras is het wel de fijnst rijdende E36. Speels en al wat je wil.
Ik rij persoonlijk liever met mijn 323Ti dan met mijn ex 320 of 325 coupé.
Het is niet de mooiste BMW, volledig akkoord, maar van dat aanvoelen volg ik Doa toch
Comment
Comment