Onzin!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenomdat wss niet veel volk dat zou kopen.Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenOnzin!
Comment
-
Een BMW (om het even de welke) zou ik persoonlijk ook niet snel (=/= nooit!) als Touring kopen. Een BMW hoort toch vooral aan sedan of coupé te zijn imo.
Algemeen genomen vind ik dat de huidige generatie BMW's niet echt aanspreekt. De Z4, 3' en 5' nog wel, maar de 1', 6', 7' toch minder. En dan zwijg ik nog over de GT-versies. Een X5 is ook nog wel knap, maar ik ben niet zo'n SUV-man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIs nochtans wel de reden dat er geen touring meer gemaakt wordt. De sedan verkocht veel beter dan de touring, zelfs in Europa. Om van Amerika nog maar te zwijgen want daar werd de touring niet eens verkocht, zelfs de gewone niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenAllez, de Amerikaanse markt bepaalt ook al wat wij hier wel of niet willen, tja.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIs nochtans wel de reden dat er geen touring meer gemaakt wordt. De sedan verkocht veel beter dan de touring, zelfs in Europa. Om van Amerika nog maar te zwijgen want daar werd de touring niet eens verkocht, zelfs de gewone niet.
Europa (België) is nochtans erg 'breakminded'. Bij Audi zie je meer breaks dan sedans bijvoorbeeld. En ook de BMW breakversies zijn hier succesvol. Het is wel zo dat breaks nog voor veel mensen (zeker voor de niet auto geïnteresseerde mens) als auto's voor 'werkmensen' worden bestempeld. Pakweg een jaar of 30 terug werden breaks ook alleen gekocht door mensen die de extra laadruimte nodig hadden om te werken, te laden,.. . Vandaar nog die redenering bij velen. Maar nu zijn het geen breaks of stationwagons meer hé. Nu zijn het avants, tourings, sportwagons,... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenAllez, de Amerikaanse markt bepaalt ook al wat wij hier wel of niet willen, tja.
Nog zoiets "logisch": waarom krijgen zij wel en wij geen manuele M5/M6? Die kakken al in hun broek als ze een koppelingspedaal zien...
Wij zijn dan vragende partij ervoor en wij krijgen die dan niet... Want hoeveel mensen vinden de E39 de leukste M5, gewoon omdat die manueel is.
SMG en DCT zijn leuk, maar zelf in de soep roeren is nog veel leuker!!
Comment
-
Keuze in overvloed. Kijk maar op youtube naar soundclips. Enkele voorbeelden: M Performance, Meistershaft, Eisenmann, Remus, Supersprint,...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk BerichtenAls de omzet in de USA groter is dan in Europa is het interessanter om het daarop af te stemmen. Zou me niet verbazen moesten die GT"s er gekomen zijn om die dikke lijven van die Yankees in kwijt te kunnen
Nog zoiets "logisch": waarom krijgen zij wel en wij geen manuele M5/M6? Die kakken al in hun broek als ze een koppelingspedaal zien...
Wij zijn dan vragende partij ervoor en wij krijgen die dan niet... Want hoeveel mensen vinden de E39 de leukste M5, gewoon omdat die manueel is.
SMG en DCT zijn leuk, maar zelf in de soep roeren is nog veel leuker!!
Ok, zelf in de pap roeren heeft ook wat maar DCT is voor mij heerlijk, en in de verste verte niet te vergelijken met een gewone automaat.
Maar goed, verder buiten de kwestie en heel persoonlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
"Hoe verkloot ik een mooie klassieke BMW"Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk BerichtenAls de omzet in de USA groter is dan in Europa is het interessanter om het daarop af te stemmen. Zou me niet verbazen moesten die GT"s er gekomen zijn om die dikke lijven van die Yankees in kwijt te kunnen
SMG en DCT zijn leuk, maar zelf in de soep roeren is nog veel leuker!!2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenDaar sla je de bal nu toch eens volledig mis, want laat de VS nu net de enigste plaats zijn waar de M5 WEL met handbak geleverd wordt. Zowel E60 als F10
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk BerichtenDat zeg ik dus ook... waarom zij wel en wij niet staat er
Spijtige zaak inderdaad.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
Comment