Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan je die ergens anders nieuw en goedkoper krijgen ? Of doet BMW soms acties hierop ?
Zal je wel ergens vinden, maar waar weet ik niet direct. Hoewel ik zelfs betwijfel of je ze zoveel goedkoper zou vinden dan bij de dealer zelf.
Na snel googelen kom ik maar op één resultaat uit:
En kan je even goed bij de dealer gaan voor die prijs.
Laatste keer ik in de garage was, stonden er wel een paar velgen in "afslag". Vooral bij complete wintersets kon je voordeel doen, maar of ze op zo'n velgen acties doen...
Zo eentje in die kleur kom ik meerdere keren per week tegen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Zo eentje in die kleur kom ik meerdere keren per week tegen.
Lijkt me vreemd want dit lijkt me geen estoril, maar santorin blauw te zijn (individual special request). Maar kan altijd natuurlijk, maar zal je niet veel zien en mogelijks ben je de enige op de planeet als je deze kleur bestelt.
Toch is het zo, ik ben er zeker van dat het deze is, de estoril is donkerder als ik het goed heb.
De eerste keer dat ik hem zag viel hij me direct op omdat ik deze kleur nog nooit had gezien, dacht dan ook meteen dat het een individual was.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment