Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt eh.

Wel een 35i dan
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Echt eh.

Wel een 35i dan
      Nice.
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        Zijn de BMW M Performance Y-spaak 359 M velgen. €760 voor een setje bij BMW zelf.
        Je bedoelt waarschijnlijk €760 per velg zonder band.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
          Je bedoelt waarschijnlijk €760 per velg zonder band.
          Correct, anders zou ik me ze al lang gaan halen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
            Zijn de BMW M Performance Y-spaak 359 M velgen. €760 voor een setje bij BMW zelf.
            Kan je die ergens anders nieuw en goedkoper krijgen ? Of doet BMW soms acties hierop ?
            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
              Kan je die ergens anders nieuw en goedkoper krijgen ? Of doet BMW soms acties hierop ?
              Zal je wel ergens vinden, maar waar weet ik niet direct. Hoewel ik zelfs betwijfel of je ze zoveel goedkoper zou vinden dan bij de dealer zelf.
              Na snel googelen kom ik maar op één resultaat uit:

En kan je even goed bij de dealer gaan voor die prijs.
              Laatste keer ik in de garage was, stonden er wel een paar velgen in "afslag". Vooral bij complete wintersets kon je voordeel doen, maar of ze op zo'n velgen acties doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Zo eentje in die kleur kom ik meerdere keren per week tegen.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• De Duitse autofabrikant BMW wil zijn auto’s via internet gaan verkopen. Dat meldt het weekblad Wirtschaftswoche zaterdag.

binnenkort geen verkooppunten meer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk Berichten
                    http://www.standaard.be/cnt/dmf20130720_00665288
                    binnenkort geen verkooppunten meer?
                    Zo'n vaart zal het wel niet lopen zeker? Doet me denken aan Tesla, die al van die "Stores" heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                      vandaag deze gespot. Vond het een knappe, niet alledaagse verschijning!

Zijn dit de oem 1M velgen? Indien niet, welke dan wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Zo eentje in die kleur kom ik meerdere keren per week tegen.
                        Lijkt me vreemd want dit lijkt me geen estoril, maar santorin blauw te zijn (individual special request). Maar kan altijd natuurlijk, maar zal je niet veel zien en mogelijks ben je de enige op de planeet als je deze kleur bestelt.
                        Last edited by Sinof; 20/07/2013, 23:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk Berichten
                          Zijn dit de oem 1M velgen? Indien niet, welke dan wel?
                          Ben niet zeker, maar denk de Style 163 van de E46?

Comment

• Toch is het zo, ik ben er zeker van dat het deze is, de estoril is donkerder als ik het goed heb.
                            De eerste keer dat ik hem zag viel hij me direct op omdat ik deze kleur nog nooit had gezien, dacht dan ook meteen dat het een individual was.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Comment

• Ik ben geen liefhebber van de sharknose. Voor mij worden BMW's pas mooi vanaf de E32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                                  Mijn droomauto...
                                  De geestelijke voorloper van mijn geliefde 1-coupé'tje

als ik oooooooit eens veel tijd heb koop ik een 2002tii (met turbo look) om op te maken, als daily...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                    Frans?
                                    Nee, inderdaad heel raar, moet sowieso iets mee schelen.

Comment

• Comment

• 4.8 is

Comment

Working...
                                        X