Altijd leuk om te zien dat een beemer goed gesoigneerd is! Mooi werk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een zeer stijlvolle 3-reeks. Die velgen zijn prachtig, het is een keer iets anders de velgen van het M-pakket en ze passen perfect qua design bij het klassiekere donkerblauw.
Ik zie precies ook een open dakje, heerlijk bij dit weer ."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Inderdaad, hij had eerst een Volvo XC90 en hij wou iets sportiever dus raadde ik hem een bmw aan en een naft omdat hij enkel z'n wagen in het weekend gebruikt.
Hij kwam zelf met deze wagen af en we zijn gaan kijken en rijden en 3 dagen later stond hij bij hem thuis.
Toen hij hem kocht stond hij wel op BBS LM velgen en deze heeft hij dus vervangen door die dat je nu ziet! De wagen kan je wel niet gemakkelijk zijwaarts krijgen met banden met maatje 265 achteraan.
Idd er zit een open dakje in vind ik zelf ook een zeer leuke optie nu met het mooie weer en kan je de uitlaat goed horen. Vind dat het nog lekker klinkt hoog in toeren voor een 4 cilinder.
De zetels vind ik ook zeer leuk, je kunt de wangen opblazen zodat je vaster zit
ik zou m'n wagen direct willen wissen voor deze. Maar jammer genoeg doe ik ietsje teveel km's om een naft als daily te gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenDe zetels vind ik ook zeer leuk, je kunt de wangen opblazen zodat je vaster zit
ik zou m'n wagen direct willen wissen voor deze. Maar jammer genoeg doe ik ietsje teveel km's om een naft als daily te gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenZe zien er nog anders uit. Gewoon stof, en de zijwangen zijn oplaasbaar
Misschien dat het dan de comfortstoelen waren?
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenDie opblaasbare stoelen zitten echt zalig!
Elke keer weer genieten als ik meerij in een 1-tje.
Lekker vast zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenHad je die optie ook als comfortstoelen? anyway ze zitten zo goed
Ochja, doet er inderdaad niet toe, zolang ze inderdaad maar goed zitten
Comment
-
http://nl.autoscout24.be/Details.asp...1&asrc=st%7Csr
Amai ziet er ook een goed onderhouden. 2ehands M3 uit. Weinig km's en bouwjaar 2005. *kwijl*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.asp...321&asrc=st|sr
Amai ziet er ook een goed onderhouden. 2ehands M3 uit. Weinig km's en bouwjaar 2005. *kwijl*2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.asp...321&asrc=st|sr
Amai ziet er ook een goed onderhouden. 2ehands M3 uit. Weinig km's en bouwjaar 2005. *kwijl*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenMijn zien er zo uit (wel niet de beste foto):
Deels leder, deels stof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenKlopt, bij een 1 serie is het half nep leer en stof (Sensatec) en dacht bij een 3 dat het alcantara was en stof?
Comment
Comment