Wat bedoel je nu eigenlijk? Kan ff niet volgen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.asp...321&asrc=st|sr
Amai ziet er ook een goed onderhouden. 2ehands M3 uit. Weinig km's en bouwjaar 2005. *kwijl*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenSebiet eens zien of ik de lotto heb gewonnen!
Bij mij zag de joker er goed uit, uiteindelijk 4 cijfers en de horoscoop.
Beter dan niks natuurlijk, maar niet echt de moeite.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn?
Bij mij zag de joker er goed uit, uiteindelijk 4 cijfers en de horoscoop.
Beter dan niks natuurlijk, maar niet echt de moeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBen ik de enige die bij het zien van ditte...
...meteen denkt aan een lekkere, mooi gelijnde coupé met 2,8-liter zescilinder, achterwielaandrijving en een sportieve uitrusting?
Zoals een E36 328i coupé Clubsport:
En dan blijkt het godverdomme (pardonneer me mijn frans) een fokkin' BUS te zijn met een viercilinder in 't vooronder.
Alle reviews van de m6 spreken al over een hoog tank gehalte. En met 150kg lichter & geblazen zespitter is de volgende M3 ook niet veel verbeterd tov de huidige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk BerichtenHeb net een e46 M3 gekocht met nog geen 45000 km, bouwjaar 2003... Een droom om mee te rijden. Foto's volgen nog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten2 cijferkes maar, dus 't zal nog niet voor vandaag zijnOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenSebiet eens zien of ik de lotto heb gewonnen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenIk vind het erger dat de m-divisie in hetzelfde bedje ziek is.
Alle reviews van de m6 spreken al over een hoog tank gehalte. En met 150kg lichter & geblazen zespitter is de volgende M3 ook niet veel verbeterd tov de huidige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMoet je daar de lotto voor winnen? Met BIV en al de zever bij kom je nog goedkoper uit dan een nieuwe 318d. Waar wacht je nog op?
En gaat gij dat uitleggen aan m'n vriendin als ik opeens met zo'n wagen bij haar sta?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenEn gaat gij dat uitleggen aan m'n vriendin als ik opeens met zo'n wagen bij haar sta?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenIk doe dat toch altijd zo,kom ik thuis en zeg ik tss de soep en de patatten door:kheb nen andere auto gekocht ,stilte,dan aja welke? en thats it ,zijn allemaal wel oude koten van een jaar of 12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenIk sch**t geen geld ze
En gaat gij dat uitleggen aan m'n vriendin als ik opeens met zo'n wagen bij haar sta?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGe zegt dat het nen 318d is hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenAls ik dat op die manier doe mag ik een maand in het tuinhuis slapen denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIn de nieuwe M3 heb ik toch een goed oog want minder gewicht = beter, of niet? En volgens vele tests hoeft een turbo geen nadeel te zijn, zowel de Alpine B3 als de M5 hebben geen turbo-lag.
Comment
Comment