Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Congratz! Zalig kleurtje en perfect interieur soigneer hem goed en gelieve een topic aanmaken van deze beauty!

Comment

• Proficiat, echt prachtig! Kan al niet wachten op een topic

Comment

• Proficiat, zeer leuk speelgoed. Veel plezier ermee.

Comment

• Van bij bavaria?
          Heb die ook even overwogen, maar het moet toch manueel zijn voor mij.
          Dikke dikke kist, zijn de originele zetels er ook bij?

Nog wat verder zoeken dan maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
            Van bij bavaria?
            Heb die ook even overwogen, maar het moet toch manueel zijn voor mij.
            Dikke dikke kist, zijn de originele zetels er ook bij?

Nog wat verder zoeken dan maar.
            Neen, originele zetels zijn er niet bij, maar hij heeft de voorbije 5 maanden wel voor meer dan 11000 euros aan upgrades gekregen: recaro zetels, volledige CSL stuurinrichting, carbon inleg, M performance remsysteem en 4 nieuwe Michelin Pilot sport schoenen.
            ik zal binnenkort in Mijn Duitse wagen een topic aanmaken als ik wat betere foto's heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Ik kom hier in mijn buurt zelden zo'n wegen tegen, die jij beschrijft. En als ik ze al tegen kom dan hangt er negen op de tien een sliert slenterende ecoboxen voor me, geldt er een inhaalverbod en een max snelheid van 70 per uur, staat er een flitser, een hoop putten in de baan, een wegversmalling, een drempel, een school, een randdebiel die plots de baan op rijdt,... . Ik rij meer dan 20 jaar met de auto, voor mij is de fun er fameus af hoor. Ik kan hier zelfs nog zelden het volle potentieel van die lamme 318d van me gebruiken (je weet wel, die blauwe E91 op z'n BBS'en). De tijd dat ik met m'n eerste karretje, een 205 GTI nog ongestoord kon scheuren en ik alleen in de file stond op de E313 tijdens de spitsuren is voltooid verleden tijd. Spijtig genoeg. En ik heb het nog al gezegd, écht trage auto's worden heden ten dage niet meer gemaakt, enkel minder vlotte.

Natuurlijk is een dik blok onder de kap best wel eens interessant, ik ga dat zeker niet ontkennen. En een smeuïge zes-in-lijn is zalig (zowel m'n ma als m'n pa hebben jaren met zespitters gereden). Maar de meerkost die je dient af te leggen voor een dikke motor (335 kost al snel 15.000 euro's meer dan bijvoorbeeld een 318 ), de extra taksen, meerverbruik, de mindere herverkoopwaarde,... voor die extra duw waarvan je nauwelijks nog gebruik kan maken. Nee, dat hoeft echt niet voor mij hoor. Maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk. Nu, als je kijkt wat er rond rijdt op onze wegen, dat zegt eigenlijk al genoeg. Je ziet tegenwoordig zelfs haast meer 318d's dan 320d's heb ik de indruk (en de m-pakjes zijn fameus in bij die slappe vierpitters), en een 330 of 335 zie je héél zelden op onze wegen. Blijkbaar ben ik dus niet de enige die er zo over denkt. En nee, niet al die '318/320 m-pakjes rijdertjes' hebben maar een 318/320 omdat ze zich niks meer zouden kunnen veroorloven hoor. Het is 'meestal' simpelweg een kwestie van prioriteiten.
              ik zou echt wat nadenken over dit punt zodat je je geen rijplezier ontzegt als autliefhebber, zeker als je dan nog bergen geld gaat hangen een auto met van dat performancespul

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
                [ATTACH=CONFIG]99355[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99356[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99357[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99358[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99359[/ATTACH]
                De knoop is doorgehakt en deze baby heeft een nieuwe thuis gevonden! Gewoon zalig...
                Heb deze al paar keer zien staan daar bij Bavaria, zeer knap ( rood exterieur ) maar was wel veel geld voor een E46 M3

Comment

De knoop is doorgehakt en deze baby heeft een nieuwe thuis gevonden! Gewoon zalig...
                  Knap! Proficiat

Heb je toevallig meer foto's van de inleglijsten? Ook gewrapt?
                  Die van ons moeten herdaan worden en ben aan het twijfelen opnieuw voor carbon te kiezen of iets anders...
                  2009 BMW E91 320d
                  2002 BMW E46 M3
                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Prachtige m3 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                      Knap! Proficiat

Heb je toevallig meer foto's van de inleglijsten? Ook gewrapt?
                      Die van ons moeten herdaan worden en ben aan het twijfelen opnieuw voor carbon te kiezen of iets anders...
                      Beste B3noît,
                      Ziehier een paar foto's van de inleglijsten. Deze zijn niet gewrapt maar echte carbon. De set kost zo'n 600 euro, plaatsing niet inbegrepen.E46 23 Jul. 02.jpg
                      int 3.JPGint 2.JPGint 1.JPG

Comment

Beste B3noît,
                        Ziehier een paar foto's van de inleglijsten. Deze zijn niet gewrapt maar echte carbon. De set kost zo'n 600 euro, plaatsing niet inbegrepen.[ATTACH=CONFIG]99390[/ATTACH]
                        [ATTACH=CONFIG]99393[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99392[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99391[/ATTACH]
                        Dank je voor de foto's!
                        Is natuurlijk knap hé, maar veel geld voor wat het is imho Liever wat performance upgrades (en naft )

Uiteindelijk geen zo'n groot verschil met die van bij ons, al is het een wrap natuurlijk en niet the real deal:

Wat heb je precies steken van performance remmen en welke blokken?
                        Wat me ook opvalt; andere layout precies van de knoppen onder de airco unit?

Maak gerust een topic aan
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                          Dank je voor de foto's!
                          Is natuurlijk knap hé, maar veel geld voor wat het is imho Liever wat performance upgrades (en naft )

Uiteindelijk geen zo'n groot verschil met die van bij ons, al is het een wrap natuurlijk en niet the real deal:

Wat heb je precies steken van performance remmen en welke blokken?
                          Wat me ook opvalt; andere layout precies van de knoppen onder de airco unit?

Maak gerust een topic aan
                          Ik weet niet precies wat voor 'n performance remmen er op staan. Het hele systeem is bij BMW zelf geïnstalleerd. Ik kan je alleen zeggen dat het hier om grote geventileerde en geboorde schijven gaat. De calipers zijn metaalgrijs (er staat BMW Performance op als ik me niet vergis) en de remblokken zijn beduidend groter dan standaardblokken (die in de koffer lagen). Vergeleken met een standaard M3 is dit dag en nacht verschil (ik heb de 2 kunnen vergelijken) en bij het remmen krijg je hier zo'n soort mooi 'wooooo' geluid (sorry maar ik kan niets beters bedenken) en je voelt echt hoe de blokken in de schijven bijten.

Comment

• heeft er iemand ervaring met een Z4?

en specifiek met een 2.0 of 2.2. Gaat dat nog wat vooruit?
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              heeft er iemand ervaring met een Z4?

Als ik me niet vergis heeft Wooter er ééntje (M) gehad.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Als ik me niet vergis heeft Wooter er ééntje (M) gehad.
                                Klopt, maar denk niet dat je dat kan vergelijken met een 2.0 of 2.2

Comment

Vriend van mij had vroeger een 2.0 en nu een 2.5 en dit is toch een totaal andere auto hoor

Comment

Ben je nu al gaan testrijden met die Z4's die je eens gepost hebt?

Comment

• Ik kom in volgend zoekertje de kleur Petrol Mica (blauw) tegen: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=EstateCar
                                      Een Individual-kleur? Iemand een foto daarvan?
                                      "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                                        Ik kom in volgend zoekertje de kleur Petrol Mica (blauw) tegen: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=EstateCar
                                        Een Individual-kleur? Iemand een foto daarvan?
                                        Gevonden in een topic hier op het forum: http://www.autoforum.be/showthread.p...l=1#post399054

Is idd Individual, zo zal je er geen 2e tegenkomen denk ik. Ik zou het wel eerst eens IRL gaan bekijken want er zit precies een paarse schijn in (althans op de 3e foto?).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                          Ben je nu al gaan testrijden met die Z4's die je eens gepost hebt?
                                          ja met een 3.0iS automaat.

echt een bangelijke auto, ideaal voor mij vind ik. Maar de automaat doet echt geen goed aan de auto, is gewoon wat traag.

Een manuele zou perfect zijn voor mij.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X