Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenM'n vader is ook een echte autoliefhebber hoor, maar hij ziet een daily toch nog eerder als een gebruiksvoorwerp that's all.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenNormaal vind ik het M pack een must op een 335, maar dit is toch ook knap hoor. Lekker underdog, zonder badge en geen te opvallende maar toch knappe velgen.
Enkel jammer van de brandstofsoort
En een 335d vind ik op één of andere manier dikker dan de i. Hoewel die laatste natuurlijk veel begeerlijker is op veel vlakken.
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenTeer kan je 'makkelijk' verwijderen. Met boter( jaja een oud middeltje) maar in 2010 kan je dat gewoon met tandenborstel en wat poliermiddel en ze zien er weer als nieuw uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenEr zijn dus nog categorieën binnen mensen die hun auto als ge(of ver-)bruiksvoorwerp zien.
Comment
-
-
Kopen dan maar, 't is geen geld. Zijn zalige auto's om mee te rijden met zoveel presence, maar hou in gedachten dat je er mogelijks heel wat geld moet instoppen om die kar terug ok te krijgen. Roest is echt de stille dood van deze auto's, en als er geen regelmatig onderhoud is geweest, kan je ook stoten tegenkomen. Zit ook vol elektronica die het na al die jaren wel eens wil laten afweten.
Maar laat je dat niet afschrikken als ik het zo lees, is op de roest na, deze auto wel redelijk ok, technisch gezien. Wel RHD natuurlijk.Last edited by Stoffie; 20/07/2010, 14:58.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
-
Style 5 eh. BBS RC090, staat beeldig, fl of niet.
Vind ik dan toch
Comment
-
Vindbaarheid is volgens mij vrij goed, zeker in DE. Moet je voor 500€ wel kunnen vinden als ik BEEMER mag geloven. Om te kuisen heb je daar idd je werk aan maar met een goed borsteltje valt dat ook wel mee.
Ik twijfel ook nog over zo'n setje voor mijn M635, dat of een BBS RS maar die zijn zeldzaam en duur in 17in.
Comment
-
Het spijtige is dat ik splinternieuwe in-de-doos Rondell velgen heb liggen in de juiste maat, LK5x120, en, zo staat het op de doos: passend op een E36 3 serie.
Nu heb ik die daarnet willen passen op de E39, maar blijkbaar is de naafdiameter van een E36 kleiner? Het scheelt bijna niets (1-2 mm in diameter), maar ik krijg die velg écht niet over de naaf.
Ik dacht dat alle BMW's dezelfde naafdiameter hadden? Of is dit toch iets dat verschilt?
Comment
-
E39 is een van de weinige BMW's die een grotere naaf heeft, 74,5mm ipv de gewoonlijke 72.5mm.
Welke Rondell velgen zijn dit ?
Comment
Comment