Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Wij autoliefhebbers vinden dat altijd zo zonde hé, zeker voor zo'n dure wagen.

De doorsnee mens onderhoudt z'n auto toch echt triestig
    M'n vader is ook een echte autoliefhebber hoor, maar hij ziet een daily toch nog eerder als een gebruiksvoorwerp that's all.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      M'n vader is ook een echte autoliefhebber hoor, maar hij ziet een daily toch nog eerder als een gebruiksvoorwerp that's all.
      That's my point..

Comment

• Ik probeer de mijne ook mooi te houden, frustrerend hoe dat soms niet even goed lukt zoals ik in gedachte had.

Die van m'n moeder ziet er pas erg uit... Er zijn dus nog categorieën binnen mensen die hun auto als ge(of ver-)bruiksvoorwerp zien.
        Last edited by ; 19/07/2010, 01:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          Normaal vind ik het M pack een must op een 335, maar dit is toch ook knap hoor. Lekker underdog, zonder badge en geen te opvallende maar toch knappe velgen.

Enkel jammer van de brandstofsoort
          335d/i met M-pakket is een droom van een wagen, maar toen deze is besteld bestond het nog net niet denk ik. Maar dit is ook heel mooi.

En een 335d vind ik op één of andere manier dikker dan de i. Hoewel die laatste natuurlijk veel begeerlijker is op veel vlakken.

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
          Teer kan je 'makkelijk' verwijderen. Met boter( jaja een oud middeltje) maar in 2010 kan je dat gewoon met tandenborstel en wat poliermiddel en ze zien er weer als nieuw uit.
          Er zullen wel verschillende trukjes voor zijn, maar ik werk echt niet graag aan velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Er zijn dus nog categorieën binnen mensen die hun auto als ge(of ver-)bruiksvoorwerp zien.
            Dat is het toch ook? Dat je wa zuiniger omgaat met je klassieker in wording of iets exclusiefs kan ik goed begrijpen maar een gewone 3 coupé zou ik toch ook maar gewoon onderhouden en afrijden hoor.

Comment

• Het is nu niet dat een 3 Coupé geen geld kost. En dan nog, een beetje je wagen verzorgen mag toch, al kost ie maar € 2000.

Comment

• Comment

• Comment

• Ik wil dit

Pistonheads

Comment

• Kopen dan maar, 't is geen geld. Zijn zalige auto's om mee te rijden met zoveel presence, maar hou in gedachten dat je er mogelijks heel wat geld moet instoppen om die kar terug ok te krijgen. Roest is echt de stille dood van deze auto's, en als er geen regelmatig onderhoud is geweest, kan je ook stoten tegenkomen. Zit ook vol elektronica die het na al die jaren wel eens wil laten afweten.

Maar laat je dat niet afschrikken als ik het zo lees, is op de roest na, deze auto wel redelijk ok, technisch gezien. Wel RHD natuurlijk.
                      Last edited by Stoffie; 20/07/2010, 14:58.
                      1984 BMW M635CSi F u n
                      1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                        Ik wil dit

Pistonheads
                        Lijkt me een OK kar voor die prijs. Geen verzamelstuk en dat zal 't ook nooit meer worden, maar voor dat geld, waarom ook niet
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Hoe heten deze velgen?

Comment

• Zijn dat geen style 32 ?

Edit: Handig gidsje hier btw
                            Last edited by Stoffie; 25/07/2010, 00:33.
                            1984 BMW M635CSi F u n

Comment

• Idd vind het ook net. thanks.

Comment

• Iemand nog aanraders van 17 duimse velgen voor onder een pré-fl E39 touring?

Comment

• Style 5 eh. BBS RC090, staat beeldig, fl of niet.

Vind ik dan toch
                                  1984 BMW M635CSi F u n

Comment

• Inderdaad zeer knappe velg.

Maar: een pita om te kuisen, kan ik me inbeelden (en ik ben niet iemand die elke week m'n auto wast, wat het wss alleen erger maakt)
                                    En vindbaarheid/betaalbaarheid?

Comment

• Vindbaarheid is volgens mij vrij goed, zeker in DE. Moet je voor 500€ wel kunnen vinden als ik BEEMER mag geloven. Om te kuisen heb je daar idd je werk aan maar met een goed borsteltje valt dat ook wel mee.

Ik twijfel ook nog over zo'n setje voor mijn M635, dat of een BBS RS maar die zijn zeldzaam en duur in 17in.
                                      1984 BMW M635CSi F u n

Comment

• Het spijtige is dat ik splinternieuwe in-de-doos Rondell velgen heb liggen in de juiste maat, LK5x120, en, zo staat het op de doos: passend op een E36 3 serie.

Nu heb ik die daarnet willen passen op de E39, maar blijkbaar is de naafdiameter van een E36 kleiner? Het scheelt bijna niets (1-2 mm in diameter), maar ik krijg die velg écht niet over de naaf.

Ik dacht dat alle BMW's dezelfde naafdiameter hadden? Of is dit toch iets dat verschilt?

Comment

• E39 is een van de weinige BMW's die een grotere naaf heeft, 74,5mm ipv de gewoonlijke 72.5mm.

Welke Rondell velgen zijn dit ?
                                          1984 BMW M635CSi F u n

Comment

Working...
                                          X