Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is wel sterk balen.

Dus E46 passen wss ook niet?
    En E60 velgen, passen deze wel op een E39? (zowel qua naafdiameter en qua ET)

Comment

• E46 Touring
      bj 2004
      8000km op de klok
      nooit ingeschreven

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Ziet er wel ech nieuw uit.

Voor de echte E46 fetisjisten zeker?

Comment

• Wat zou een 123d van 02/2008 met 33000km met de volgende opties nog waard zijn?
          M Sportpakket, Sportbumpers voor en achter, Sportzetels, Sportstuur, KeylessGo, Privacy glas, Zwarte dakhamel, Alu velgen M, Navi Prof, Schuifdak in glas, Alu afwerking, Xenon koplampen, Parktronic, Bluetooth, Automatische airco, Verwarmde zetels, Schuifdak in glas, Cruise control, regen en lichtsensor

Comment

• Kleine 30k?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
              E46 Touring
              bj 2004
              8000km op de klok
              nooit ingeschreven

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Als ik de foto's bekijk (zijn niet echt superscherp, maar toch), dan zien die zeteltjes en dat stuur er echt wel heel nieuw uit hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                Wat zou een 123d van 02/2008 met 33000km met de volgende opties nog waard zijn?
                M Sportpakket, Sportbumpers voor en achter, Sportzetels, Sportstuur, KeylessGo, Privacy glas, Zwarte dakhamel, Alu velgen M, Navi Prof, Schuifdak in glas, Alu afwerking, Xenon koplampen, Parktronic, Bluetooth, Automatische airco, Verwarmde zetels, Schuifdak in glas, Cruise control, regen en lichtsensor
                Ik wil wel wisselen tegen een A3 SB 2.0tdi. Of ik bied 15k €. Allé...15,5 dan
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                  E46 Touring
                  bj 2004
                  8000km op de klok
                  nooit ingeschreven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                    Wat zou een 123d van 02/2008 met 33000km met de volgende opties nog waard zijn?
                    25-26k

Nog een fotootje van onze 335i:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      25-26k

Nog een fotootje van onze 335i:

Zoek de verschillen... onder de motorkap kijken we niet.

Comment

• Dat Lemans blauw is toch wel een prachtige kleur
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Knappe kar Jakkel

Comment

• FL vs PFL , er zijn dus wel enkele verschillen hé

Comment

• Dringende vraag:

op de banden van de Z4 (Bridgestone Potenza Re050A) staat zo'n sterretje (ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat dit sterretje erop wijst dat die band speciaal voor BMW gemaakt is), moet dat sterretje er echt op staan of mag ook zonder? Met dit regenweer is het onverantwoord om nog met de huidige banden te rijden, dus er moeten asap nieuwe op!

Comment

• Maakt volgens mij helemaal niet uit, met sterretje zal enkel duurder zijn volgens mij omdat die enkel bij de dealer te krijgen zijn (?).

Het zou maar erg zijn dat je geen andere banden buiten BMW specifieke banden onder je auto mag leggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                  Maakt volgens mij helemaal niet uit, met sterretje zal enkel duurder zijn volgens mij omdat die enkel bij de dealer te krijgen zijn (?).
                                  Nope, bandencentrales kunnen hier ook aan geraken

Als je opnieuw dezelfde band wilt, zou ik toch zeker kijken dat je het sterretje erbij hebt, rubbersamenstellingen variëren naargelang het merk waar ze komen op te liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    Nope, bandencentrales kunnen hier ook aan geraken

Als je opnieuw dezelfde band wilt, zou ik toch zeker kijken dat je het sterretje erbij hebt, rubbersamenstellingen variëren naargelang het merk waar ze komen op te liggen

Zo is dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Zoek de verschillen... onder de motorkap kijken we niet.

Zalig die FL

Comment

• Ben op zoek naar de Bilstein Group N dempers die onder deze e30 zitten.
                                        Weet iemand toevallig een site waar deze op te vinden zijn?
                                        En vind het trouwens heel raar beschreven. Op de site van Bilstein staat nergens iets van Group N, enkel de verschillende B-reeksen enz...

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Ik wist niet dat die zo goedkoop stonden .
                                          Echt geen geld voor zo een nette wagen.
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X