Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heb hetzelfde gevoel aan overgehouden na de testrit van afgelopen weekend. echt luid is die niet imo, het leek me zelfs dat een E92 335i luider was toen ik er eens mee was gaan rijden.

Ik had eentje mee met x-drive, dat was ook niet mijn dada. voor de rest had ik er maar over op te merken.

verbruik viel ook wel mee, ik zat aan een 13ltr zoiets.
    BMW X5 45e

Comment

• Voor een testrit is hij misschien niet luid genoeg maar voor dagelijks gebruik is hij dat wel voor mij. Als je s'morgens om 05u vertrekt met een duffe kop dan ben je blij dat hij ook wat stiller te rijden is, het kan niet altijd feest zijn hé.
      Maar indien je wel constant meer geluid wenst dan zijn er genoeg manieren om dit te doen voor relatief weinig geld.
      In sport is hij overigens luider dan een F30 335i, een E92 335i heb ik niet gereden maar ik denk niet dat die (stock) luider zal zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
        Als je s'morgens om 05u vertrekt met een duffe kop dan ben je blij dat hij ook wat stiller te rijden is, het kan niet altijd feest zijn hé.
        Maar indien je wel constant meer geluid wenst dan zijn er genoeg manieren om dit te doen voor relatief weinig geld.
        Daar heb je gelijk in, en het is ook niet mijn bedoeling om de Z4M te vervangen, maar ik heb wel sterke interesse om over x aantal maanden de M235i te bestellen, dus vandaar dat ik een proefrit met de M135i heb gemaakt. Voor dagelijks gebruik is het wellicht prettiger om met een minder hardcore wagen rond te rijden, maar qua spektakel komt hij toch niet in de buurt van een puur M model vind ik.
        Aan de pomp betaal je straks ook voor die +300pk, dus dan wil ik ze ook zo veel mogelijk beleven. Maar zoals je zelf zegt zijn daar oplossingen voor.

Comment

• Voor de kenners hier... Waar moet ik zoal op letten bij de aankoop van een BMW E92 325iA (facelift) met N53 motor?
          De auto heeft nog maar 50.000km, maar wat zijn de zwakke punten die je zeker zou controleren?

Alvast bedank!
          Last edited by Silver Lightning; 29/10/2013, 11:44.
          Te Koop: Mercedes C220 W205 Avantgarde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silver Lightning Bekijk Berichten
            Voor de kenners hier... Waar moet ik zoal op letten bij de aankoop van een BMW E92 325iA (facelift) met N53 motor?
            De auto heeft nog maar 50.000km, maar wat zijn de zwakke punten die je zeker zou controleren?

Alvast bedank!
            effkes gezocht en dit gevonden:

13-7-2012: At 35 months and 43,252 miles an E92 325i coupe developed a fault. Engine management light suddenly came on warning of a fault plus reduced power but this disappeared when the engine was switched off and restarted. Happened twice the same day and taken to dealer the next day. Reader also thought that it had sometimes seemed to start as if it was partially flooded. Dealer replaced plugs, coils and injectors under the original warranty. Several weeks later, by then out of 3 year warranty, the problem continued intermittently every two or three weeks so car returned it to the dealer at 44,134 miles. Dealer diagnostics indicated need for a replacement high pressure fuel pump which had to be done under the new extended insured warranty but reader lost the £250 excess under that warranty.

Comment

• Comment

• BMW 3.0 CSL by Motoriginal, on Flickr

Comment

• Debuting at the 2014 Geneva Motor Show, the new BMW 4 Series Gran Coupe will launch in June 2014.

En BMW heeft nog een niche gevonden.
                  Naast de 3, de 3GT, de 5 en de 4 zetten ze er nog een 4 GranCoupé bij.

Snap het niet meer.

Comment

• Wel mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                      http://www.bmwblog.com/2013/10/30/bm...but-june-2014/

Snap het niet meer.
                      segmentatie of hoe noemen ze dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                        http://www.bmwblog.com/2013/10/30/bm...but-june-2014/

Snap het niet meer.
                        Zolang er maar geen directe concurrent komt voor die lelijke Audi A7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
                          Zolang er maar geen directe concurrent komt voor die lelijke Audi A7.
                          6 Gran Coupé?

Comment

• Comment

• afgelopen zondag een G-power BMW gespot aan de Ring. Wat een beest!
                              De BMW M3 Coupé is al een tijdje met pensioen en zijn opvolger zal over niet al te lange tijd officieel onthuld worden. Voor het zover is komt G-Power met een eerbetoon aan de laatste M3 Coupé met V8. Als ze bij G-Power de term Hurricane uit de kast trekken dan weet je dat ze […]

Comment

• Comment

• Het heeft wel wat, kan niet zeggen dat ik em lelijk vind met die kleur velgen, apart.....Zou em zeker niet versmaden.

Comment

• Gedurfde kleurcombinatie, maar wat mij betreft top !

Comment

• 'k zie hem toch liever met zwarte VMR velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabeman Bekijk Berichten
                                        Weet er iemand waar ik een 'GTR' motorkap kan kopen voor een e46 m3? Het verschil met een standaardmotorkap is dat deze links en rechts luchtgaten heeft in de motorkap. Ik heb het al op sommige M3's gezien, maar mijn BMW dealer kon me niet helpen. Alvast bedankt!
                                        Contacteer M GmbH en zie dat je zit als je de offerte krijgt

Voor realistische opties neem eens contact op met PSG.
                                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Vandaag op baan geweest met een X5 3.0D.

Ik vroeg me eigenlijk af of je daarmee ook kan driften?
                                          Heb op DCT geduwd maar kwam enkel op 4x4! met een pijltje rond? Zelfs als je blijft drukken kan je het niet volledig afleggen?
                                          dus als ik het goed heb drijft hij dan enkel op de achterwielen aan?
                                          Op dat moment heb ik hem wat proberen schuin te zetten maar dat lukte me niet?

Comment

Working...
                                          X