Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
    Hoezo?

Dat moet een vergissing zijn, die staat hier rustig te slapen in de garage, rijdt echt goed.
    Er is garantie aanwezig op motor en versnellingsbak dus ik moet 'm binnenkort wel eens binnen steken bij Declercq voor een controle. Wagen heeft bij verkoper een onderhoud gehad 600 km geleden, dus ik vermoed dat alles snor zit.
    Moet een vergissing zijn dan, maar had gisteren vernomen van iemand dat deze in een garage in de vlaamse ardennen zou staan met een motorpobleem. Zilveren E46 M3 met een 60000km uit NL, dacht onmiddellijk aan deze. Dus waarschijnlijk foutje. Maar goed dat alles goed gaat met deze.

Comment

• Dat is inderdaad wel erg toevallig dan. Zoveel rijden er nu ook weer niet meer rond, en zeker niet met de omschrijving die je daar geeft. Regio klopt zelfs.
      PM me eens wat meer info als je dat zou willen. Jij had oa. zo'n fantastische Z3M coupe zeker als ik me dat hier goed herinner?

Comment

• Ik ga heel binnenkort mijn eerste BMW bestellen, dus sinds ik dit plan heb ben ik veel meer naar andere BMW's op de weg aan het letten. En het valt me op dat ik zeer veel BMW's zie zonder monogram op de achterklep. Heeft iemand hier een zinnige uitleg voor waarom dat zou zijn? Ik heb bij het opstellen van mijn offerte in de garage gemerkt dat als je zonder monogram wilt, je dat moet laten aanvinken in de optielijst. Dus als je dat niet vraagt is het automatisch met monogram. Blijkbaar vragen veel mensen zonder en ik vroeg me af waarom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk Berichten
          Ik ga heel binnenkort mijn eerste BMW bestellen, dus sinds ik dit plan heb ben ik veel meer naar andere BMW's op de weg aan het letten. En het valt me op dat ik zeer veel BMW's zie zonder monogram op de achterklep. Heeft iemand hier een zinnige uitleg voor waarom dat zou zijn? Ik heb bij het opstellen van mijn offerte in de garage gemerkt dat als je zonder monogram wilt, je dat moet laten aanvinken in de optielijst. Dus als je dat niet vraagt is het automatisch met monogram. Blijkbaar vragen veel mensen zonder en ik vroeg me af waarom?
          Omdat de meeste BMW's tegenwoordig uitgerust zijn met een basismotor (x16d, x18d,...). De eigenaars ervan schamen zich daar echter voor en laten dan liever het monogram weg. Je hebt er dan ook nog die een andere uitlaat gaan steken (naar analogie met de zescilindermodellen bijvoorbeeld). Maar het toppunt van 'willen maar niet kunnen' is toch wel de combinatie van het monogram van je basisBMW'tje weglaten icm een lookalike zware motor uitlaat én een opzichtig sportpakketje erop. Dat zijn echt de losers van de bovenste plank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk Berichten
            Ik ga heel binnenkort mijn eerste BMW bestellen, dus sinds ik dit plan heb ben ik veel meer naar andere BMW's op de weg aan het letten. En het valt me op dat ik zeer veel BMW's zie zonder monogram op de achterklep. Heeft iemand hier een zinnige uitleg voor waarom dat zou zijn? Ik heb bij het opstellen van mijn offerte in de garage gemerkt dat als je zonder monogram wilt, je dat moet laten aanvinken in de optielijst. Dus als je dat niet vraagt is het automatisch met monogram. Blijkbaar vragen veel mensen zonder en ik vroeg me af waarom?
            Ik vind het knapper zonder monogram. Zonder reclame van de garage ook.

Maar de meeste lease 316d's zullen wel zonder logo rijden :p
            En 335d zal er wel in veel gevallen op blijven hangen :-)

Ik vind het gewoon knapper dat er niks buiten het merklogo en de nummerplaat achteraan hangt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Omdat de meeste BMW's tegenwoordig uitgerust zijn met een basismotor (x16d, x18d,...). De eigenaars ervan schamen zich daar echter voor en laten dan liever het monogram weg. Je hebt er dan ook nog die een andere uitlaat gaan steken (naar analogie met de zescilindermodellen bijvoorbeeld). Maar het toppunt van 'willen maar niet kunnen' is toch wel de combinatie van het monogram van je basisBMW'tje weglaten icm een lookalike zware motor uitlaat én een opzichtig sportpakketje erop. Dat zijn echt de losers van de bovenste plank.
              Hahahaha, zelfkennis is het begin van alle wijsheid
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Of sommige laten het ook gewoon weg omdat ze de kont dan cleaner vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten

Ik vind het gewoon knapper dat er niks buiten het merklogo en de nummerplaat achteraan hangt.
                  Vind ik ook. Bij al m'n wagens heb ik buiten het merklogo altijd alle extra logo's verwijderd. M'n eerste auto was een 205 GTI, ook bij die had ik het GTI logo verwijderd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                    Hahahaha, zelfkennis is het begin van alle wijsheid
                    Ik dacht, ik ga het zelf al maar gaan zeggen voor dat die anderen ermee afkomen.

Comment

• Als de 'modelmotorinhoudstypelabel' eraf heeft men volgende mogelijkheden:

-Grootste voordeel veel gemakkelijker proper te houden ...tussen die cijfers blijft altijd vuil hangen.

-Hoe meer motor inhoud erop staat des te rapper ze gestolen worden voor .....inbraken enz.....

Erop:
                      -Voor dikke nekachtigen ( is bij elk merk zo )....ik heb een zware bak.....

-zoals met de Dafkes vroeger een 33 lieten ze staan een Daf 66 had zwaardere bretellen en kon veel sneller achteruitrijden was sneller weg !

Comment

• De eerste eigenaar heeft deze zo uit de fabriek laten komen, ik kan dat wel waarderen. Voor velen is het allicht niet meer dan een oud versleten kot van een bmw. Hopelijk betalen ze dan makkelijker wat meer voor de dienstverlening!

Comment

• Zowel de mini als de bmw hebben de typeaanduiding erop staan, ik zou ze bij beiden eraf halen omdat ik het mooier vind dan als ze erop staan

de porsche vind ik dan weer mooier met letters

Last edited by kefkie; 22/01/2014, 23:01.
                          BMW X5 45e

Comment

• Bij de Porsche zou ik wel enkel "PORSCHE" laten staan, dat eronder mag weg.

Foto is de max, wat een kar. Nog eens een toerke?

Comment

• kvind da zo ook wel cool:

BMW X5 45e

Comment

• Mijn 318is rolde destijds ook uit de fabriek zonder type-aanduiding (staat op de optielijst ook). Vorige eigenaar heeft het er dan zelf opgehangen.

Maar twijfel wel om een 2de kofferdeksel zonder is-spoiler te kopen, en zonder typeaanduiding.

En dan krijg je ongeveer zoiets.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Comment

• Ik ben nog geen fan van dat geluid op het einde van het filmpje
                                    BMW E61 525d LCI '09
                                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                      Ik ben nog geen fan van dat geluid op het einde van het filmpje
                                      'K vind het niet slecht klinken, maar je mist precies wel iets, maar 'k weet niet wat het is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                        Ik ben nog geen fan van dat geluid op het einde van het filmpje
                                        Is uitlaatgeluid, geen motorgeluid.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                          Hahaha, je moet er maar opkomen
                                          Doe dit eens met de Hyundai Ix35

Comment

Working...
                                          X