Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat zou een 123d van 02/2008 met 33000km met de volgende opties nog waard zijn?
M Sportpakket, Sportbumpers voor en achter, Sportzetels, Sportstuur, KeylessGo, Privacy glas, Zwarte dakhamel, Alu velgen M, Navi Prof, Schuifdak in glas, Alu afwerking, Xenon koplampen, Parktronic, Bluetooth, Automatische airco, Verwarmde zetels, Schuifdak in glas, Cruise control, regen en lichtsensor
M Sportpakket, Sportbumpers voor en achter, Sportzetels, Sportstuur, KeylessGo, Privacy glas, Zwarte dakhamel, Alu velgen M, Navi Prof, Schuifdak in glas, Alu afwerking, Xenon koplampen, Parktronic, Bluetooth, Automatische airco, Verwarmde zetels, Schuifdak in glas, Cruise control, regen en lichtsensor
Ik wil wel wisselen tegen een A3 SB 2.0tdi. Of ik bied 15k €. Allé...15,5 dan
op de banden van de Z4 (Bridgestone Potenza Re050A) staat zo'n sterretje (ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat dit sterretje erop wijst dat die band speciaal voor BMW gemaakt is), moet dat sterretje er echt op staan of mag ook zonder? Met dit regenweer is het onverantwoord om nog met de huidige banden te rijden, dus er moeten asap nieuwe op!
Maakt volgens mij helemaal niet uit, met sterretje zal enkel duurder zijn volgens mij omdat die enkel bij de dealer te krijgen zijn (?).
Nope, bandencentrales kunnen hier ook aan geraken
Als je opnieuw dezelfde band wilt, zou ik toch zeker kijken dat je het sterretje erbij hebt, rubbersamenstellingen variëren naargelang het merk waar ze komen op te liggen
Als je opnieuw dezelfde band wilt, zou ik toch zeker kijken dat je het sterretje erbij hebt, rubbersamenstellingen variëren naargelang het merk waar ze komen op te liggen
Ben op zoek naar de Bilstein Group N dempers die onder deze e30 zitten.
Weet iemand toevallig een site waar deze op te vinden zijn?
En vind het trouwens heel raar beschreven. Op de site van Bilstein staat nergens iets van Group N, enkel de verschillende B-reeksen enz...
Comment