Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het was inderdaad deze wagen/nummerplaat. Ik wist niet dat deze op het forum zat!
Echt een prachtexemplaar!
Sent from my car (while driving) using Tapatalk..2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichtenhttp://www.autoblog.nl/nieuws/tuner-...-gallery-65230
Waarom hebben ze dit nu niet vande eerste keer gedaan. T'is te hopen dat de facelift hier wat op lijkt.
De 1 ziet er dan opeens veel stoerder uit.
Zo is em een dik pak mooier.
Degene die de huidige lichtblokken heeft goedgekeurd snapt er niks van en heeft eigenlijk een flinke uitbrander nodig alsook al de verantwoordelijken van de designafdeling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtendit weekend open deur bij Van Osch voor de 2-reeks en de 4-cabrio. In Tienen hebben we 2 Performance versies en een schitterende 2002 in rally-kleedjeden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Zeer knap zo'n zilvergrijze 4 met M-Sportpakket en die 20" Performance velgen. Ik zie mij dagelijks wel rijden met zo'n 435d xDrive coupé in deze buitenconfiguratie en dan binnen volleder Individual donkerbruin leder.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenEn, gekocht??Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Voor de 5 met xDrive zijn er nooit 'coilovers' gemaakt. Merken als KW en Bilstein hebben dit nooit op de markt gebracht. De enige manier om ze te verlagen was dan maar verlagingsveren. Ik heb dat gedaan met mijn 5 met verlagingsveren van AC Schnitzer. Slecht is het niet, maar perfect is het toch ook niet.
Ondertussen zie ik dat KW wel voor de 3 en 4 de nodige schroefkits ter beschikking heeft, en dus ook voor de xDrive.
Deze ophanging kan zelfs elektronisch in hardheid versteld worden:
Last edited by BMWMB; 28/02/2014, 23:56.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenPff die velgen. Maar een beperkt clienteel die dat mooi gaan vinden.
Als mijn vader naar die opendeur komt om de 4 cabrio te zien, gaat die hierdoor afknappen.
Staat er ook een 'gewone' cabrio?Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind het net wel zeer knap. Zou elke verdeler zo'n versie staan hebben, of moet ik tot Halen komen?Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenIk werk daar
Bij Bmw werken en met een Toyota en een Renault rijden.😄
Heel veel respect voor u. 😜
Tapatalk Proden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenBij Bmw werken en met een Toyota en een Renault rijden.
Heel veel respect voor u.
Tapatalk ProWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
Comment