Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het was inderdaad deze wagen/nummerplaat. Ik wist niet dat deze op het forum zat!
    Echt een prachtexemplaar!

Sent from my car (while driving) using Tapatalk..
    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Idd prachtig ding !
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
        http://www.autoblog.nl/nieuws/tuner-...-gallery-65230

Waarom hebben ze dit nu niet vande eerste keer gedaan. T'is te hopen dat de facelift hier wat op lijkt.
        De 1 ziet er dan opeens veel stoerder uit.
        +1000

Zo is em een dik pak mooier.
        Degene die de huidige lichtblokken heeft goedgekeurd snapt er niks van en heeft eigenlijk een flinke uitbrander nodig alsook al de verantwoordelijken van de designafdeling.

Comment

• dit weekend open deur bij Van Osch voor de 2-reeks en de 4-cabrio. In Tienen hebben we 2 Performance versies en een schitterende 2002 in rally-kleedje

Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Comment

Comment

• Pff die velgen. Maar een beperkt clienteel die dat mooi gaan vinden.
                  Als mijn vader naar die opendeur komt om de 4 cabrio te zien, gaat die hierdoor afknappen.
                  Staat er ook een 'gewone' cabrio?

Comment

• Iemand een idee of de M3/M4 in Bornem staat?
                    Ik ga er morgen heen met mijn vader die interesse heeft in de 4 cabrio en eventueel de M4.
                    Ik zou hem ook de 6 Gran coupé willen tonen. Die zal er wel staan zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                      dit weekend open deur bij Van Osch voor de 2-reeks en de 4-cabrio. In Tienen hebben we 2 Performance versies en een schitterende 2002 in rally-kleedje
                      En, gekocht??
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Zeer knap zo'n zilvergrijze 4 met M-Sportpakket en die 20" Performance velgen. Ik zie mij dagelijks wel rijden met zo'n 435d xDrive coupé in deze buitenconfiguratie en dan binnen volleder Individual donkerbruin leder.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                          En, gekocht??
                          Ik werk daar

Comment

• Voor de 5 met xDrive zijn er nooit 'coilovers' gemaakt. Merken als KW en Bilstein hebben dit nooit op de markt gebracht. De enige manier om ze te verlagen was dan maar verlagingsveren. Ik heb dat gedaan met mijn 5 met verlagingsveren van AC Schnitzer. Slecht is het niet, maar perfect is het toch ook niet.
                            Ondertussen zie ik dat KW wel voor de 3 en 4 de nodige schroefkits ter beschikking heeft, en dus ook voor de xDrive.

Deze ophanging kan zelfs elektronisch in hardheid versteld worden:

Last edited by BMWMB; 28/02/2014, 23:56.
                            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                              Pff die velgen. Maar een beperkt clienteel die dat mooi gaan vinden.
                              Als mijn vader naar die opendeur komt om de 4 cabrio te zien, gaat die hierdoor afknappen.
                              Staat er ook een 'gewone' cabrio?
                              begrijp ik, is persoonlijke smaak natuurlijk. we verkopen voornamelijk sportpacks dus is dit een logische keuze om in de showroom te zetten. maar we hebben een coupe in luxury als demo om het verschil te tonen

Comment

• Ik vind het net wel zeer knap. Zou elke verdeler zo'n versie staan hebben, of moet ik tot Halen komen?
                                OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Ik vind het net wel zeer knap. Zou elke verdeler zo'n versie staan hebben, of moet ik tot Halen komen?
                                  ik denk dat je ze enkel in Tienen gaat vinden, want de M-Performance onderdelen zoals de zwarte grilles en spiegelkappen zijn nog niet officieel verkrijgbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                                    Ik werk daar

Bij Bmw werken en met een Toyota en een Renault rijden.😄

Heel veel respect voor u. 😜

Tapatalk Pro
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oeps...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                        Bij Bmw werken en met een Toyota en een Renault rijden.

Heel veel respect voor u. 

Tapatalk Pro
                                        ge moet onbevooroordeeld kunnen zijn hé

Comment

Working...
                                        X