Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk zaag blokjes uit planken van palletten.
Bedankt voor de snelle reactie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn ouders hebben vroeger nog een E34 520i gehad. Het was toen één van de eerste met de volle 129pk. Was voor die tijd 'vlot'.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Nu is 10 seconden "traag".
Toen de E46 320d op het toneel verscheen, deed hij er smalend over. Tot wanneer hij er eens een stoplichtsprintje tegen deed. Lol.
Comment
-
Dan moet je eens met een N54 blok , die bol staat van de gekende ziektes aan de aanbouwdelen ( HPFP , injectoren, bobijnen en solenoids) , en waar ze in de US of A een verlengde garantie hebben op die delen tot 100K of 8 jaar... gaan aankloppen bij BMW europa .. dan vang je lekker bod.
En ik heb alle wegen geprobeerd ... Ik heb zelfs een kennis bij BMW Jorssen zelf werken en die kreeg het ook niet klaar voor bv een coulance regeling...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenDan moet je eens met een N54 blok , die bol staat van de gekende ziektes aan de aanbouwdelen ( HPFP , injectoren, bobijnen en solenoids) , en waar ze in de US of A een verlengde garantie hebben op die delen tot 100K of 8 jaar... gaan aankloppen bij BMW europa .. dan vang je lekker bod.
En ik heb alle wegen geprobeerd ... Ik heb zelfs een kennis bij BMW Jorssen zelf werken en die kreeg het ook niet klaar voor bv een coulance regeling...
Soms wordt evenwel ook een geste van de dealer gevraagd (om gezamenlijk iets te kunnen doen voor 'n goede klant), daar gaat een dealer niet altijd op in, zeker niet als de wagen niet nieuw bij hen is aangekocht.
Ik weet niet indien je onderschrift op de betreffende wagen spreekt en of deze reeds motorisch was aangepast toen er problemen optraden, maar als een wagen niet originele softwarematige aanpassingen heeft ondergaan is men inderdaad categoriek: 'njet'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHeel lang geleden had m'n toenmalige beste maat een E36 320i en dat ding ging, naar de toenmalige maatstaven, als een speer.
Nu is 10 seconden "traag".
Toen de E46 320d op het toneel verscheen, deed hij er smalend over. Tot wanneer hij er eens een stoplichtsprintje tegen deed. Lol.
een e34 520i 129pk ging toen al niet zoals een speer, de zesser was echt gefnuikt door het gewicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenIk weet niet indien je onderschrift op de betreffende wagen spreekt en of deze reeds motorisch was aangepast toen er problemen optraden, maar als een wagen niet originele softwarematige aanpassingen heeft ondergaan is men inderdaad categoriek: 'njet'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenBMW Belux bekijkt elke zaak afzonderlijk en is zeker 'vrijgevig' als het op courante problematiek aankomt.
Soms wordt evenwel ook een geste van de dealer gevraagd (om gezamenlijk iets te kunnen doen voor 'n goede klant), daar gaat een dealer niet altijd op in, zeker niet als de wagen niet nieuw bij hen is aangekocht.
Ik weet niet indien je onderschrift op de betreffende wagen spreekt en of deze reeds motorisch was aangepast toen er problemen optraden, maar als een wagen niet originele softwarematige aanpassingen heeft ondergaan is men inderdaad categoriek: 'njet'.
Mijn 335i stootte ik al op en "njet" nog voor de wagen werd binnen genomen. De herstellingen waren puur "uit eigen zak" En dat was VOOR dat mijn 335i uiteindelijk van meer peper werd voorzien.
Nu ik wist wat mij te wachten stond toen ik een N54 blok kocht.. ze zijn "berucht" Maar het is straf dat in US of A zulke zaken WEL regelbaar zijn in verlengde garantie en in europa totaal niet.
Trouwens ( en daar moet je bij de bmw dealer niet bij afkomen , dat besef ik wel) of de wagen nu "getuned" is of niet, maakt voor de zaken die bij het N54 blok stuk gaan geen zak uit.
Ik ken N54 335i die al jaren ongetuned door het leven gaan , en al aan hun 3e HPFP zitten.. en die na de garantie is afgelopen ook mooi zelf kunnen betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenMijn onderschrift klopt niet, dat is eigenlijk nog van mijn 120D .
Mijn 335i stootte ik al op en "njet" nog voor de wagen werd binnen genomen. De herstellingen waren puur "uit eigen zak" En dat was VOOR dat mijn 335i uiteindelijk van meer peper werd voorzien.
Nu ik wist wat mij te wachten stond toen ik een N54 blok kocht.. ze zijn "berucht" Maar het is straf dat in US of A zulke zaken WEL regelbaar zijn in verlengde garantie en in europa totaal niet.
Trouwens ( en daar moet je bij de bmw dealer niet bij afkomen , dat besef ik wel) of de wagen nu "getuned" is of niet, maakt voor de zaken die bij het N54 blok stuk gaan geen zak uit.
Ik ken N54 335i die al jaren ongetuned door het leven gaan , en al aan hun 3e HPFP zitten.. en die na de garantie is afgelopen ook mooi zelf kunnen betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenWaar haal je dat nu weer.. Ik zeg net dat het er geen zak mee te maken heeft... ?
Sent from my HTC One using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenPrachtige F30!
2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenDaar ben ik het met U eens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn 't is een 316d.
Laat de discussie alvast beginnen...!2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
Comment