Oorspronkelijk geplaatst door Ambi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenNetjes.AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Zelfs een coupéke voor iets meer geld .2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenEn met de engine mod gemakkelijk een 325i van te maken
Maar zo eene 323i gaat ook al goed vooruit.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenKnappe kar JakkelOorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenZalig die FL
Comment
-
Een kennis van me zou graag een plannetje willen hebben van zijn automatische versnellingsbak. Hij gaat deze vervangen, maar hij zou precies willen weten waar hij de olie moet bijvullen.
Zou er iemand mij verder kunnen helpen, want verder dan dit geraak ik niet. Alle gegevens van de wagen staan normaal aan aangegeven.
Comment
-
http://nl.kapaza.be/belgie/bmw-5-e39...o-50821979.htm mooie occasie, lekkere motor, automaat en de juiste opties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenhttp://nl.kapaza.be/belgie/bmw-5-e39...o-50821979.htm mooie occasie, lekkere motor, automaat en de juiste opties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk BerichtenBen op zoek naar de Bilstein Group N dempers die onder deze e30 zitten.
Weet iemand toevallig een site waar deze op te vinden zijn?
En vind het trouwens heel raar beschreven. Op de site van Bilstein staat nergens iets van Group N, enkel de verschillende B-reeksen enz...
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42746
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWelke opties?
leren zetels, m-pakket en alu velgen zijn niet nodig om een goede auto te hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenEnkele vragen voor BMW-kenners.
Is de 3.0 si een betrouwdare motor?
Geeft dat VANOS systeem soms probemen of niet?
Olieverbruik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenEnkele vragen voor BMW-kenners.
Is de 3.0 si een betrouwdare motor?
Geeft dat VANOS systeem soms probemen of niet?
Olieverbruik?
Olieverbruik: 1l op 19.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtencc en becker-navi
leren zetels, m-pakket en alu velgen zijn niet nodig om een goede auto te hebben
Cruise control vind ik ook geen echte optie. En een navigatie van nen euro of honderd is nu ook niet meteen dé optie hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenCC is één van de eerste opties die ik op een volgende wagen zou aanvinken
airco, cc en goeie stoelen. boordcomputer mss nog voor verbruik e.d. in 't oog te houden (me = controlfreak)2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtencheck.
airco, cc en goeie stoelen. boordcomputer mss nog voor verbruik e.d. in 't oog te houden (me = controlfreak)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenCC is één van de eerste opties die ik op een volgende wagen zou aanvinkenVerhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenControlfreak en toch CC als optie nemen?2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment