Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik vraag mij af hoe makkelijk het herspuiten is van schade aan de plastiek bumper van moderne BMW's?
Een tijd geleden had ik een schram op de zijkant en moest het stuk herspoten worden. Verf eraf en opnieuw. Vandaag door het tikken op men achterbumper herinnerd dat het plastiek was en moest er aan denken hoe men schade zou herstellen aan een bumper? ook volledig herspuiten of een nieuwe direct? Kwestie dat ik weet hoe hard mijn tikker moet slaan als er eens een lompen tegen men bumper zit :p
Ik vraag mij af hoe makkelijk het herspuiten is van schade aan de plastiek bumper van moderne BMW's?
Een tijd geleden had ik een schram op de zijkant en moest het stuk herspoten worden. Verf eraf en opnieuw. Vandaag door het tikken op men achterbumper herinnerd dat het plastiek was en moest er aan denken hoe men schade zou herstellen aan een bumper? ook volledig herspuiten of een nieuwe direct? Kwestie dat ik weet hoe hard mijn tikker moet slaan als er eens een lompen tegen men bumper zit :p
De meeste wagens heb al lang plastic bumpers hoor. Auto's van 20 jaar oud met "plastic" bumpers zijn geen uitzondering. Voor gewone krassen te herstellen of een gedeelte te herspuiten vormt dat geen probleem.
Als je bumper gebarsten is wordt het natuurlijk moeilijker om te herstellen. Maar dat heb ik nog maar één keer voor gehad en dat was door tegen een puntig voorwerp te rijden. Een voordeel van een plastic bumper is dan weer dat die wat kan meegeven en dat je dus minder snel blutsen zal hebben.
Daar zou ik nog wel eens een testritje mee willen doen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Misschien een domme vraag, maar is die 2 liter diesel in de F-reeksen nog steeds van het N47-type of werd die intussen gewijzigd en kun je op beide oren slapen wat het kettingprobleem betreft?
Misschien een domme vraag, maar is die 2 liter diesel in de F-reeksen nog steeds van het N47-type of werd die intussen gewijzigd en kun je op beide oren slapen wat het kettingprobleem betreft?
Nog altijd de N47. Zijn al gevallen bekend die het voorhebben, al is dit zeer miniem. Het zou me verbazen moest je er zelf last van krijgen. Hoewel, met BMW weet je natuurlijk nooit
De 5 reeks heeft vanaf productiedatum 1 juli ook de nieuwe B47 motor. Mijne zou voorzien zijn voor eerste week juli productie maar is verplaatst naar 2de week juli. Maar tot vandaag (16/7) nog geen papieren gearriveerd bij de concessiehouder. Heb hem nodig tegen 10/08 om naar Italië te rijden.....
Comment