Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vriend van mij overweegt een 123d aan te kopen (een N47D20 blok dus). Nu is het enigste dat hem afschrikt het probleem met de ketting. Blijkbaar zouden velen hier last mee hebben?
    Hij twijfelt dit tegenover een toyota GT86 als dagelijkse wagen.. Nu lijkt mij dat probleem met de ketting misschien wat overroepen? Iemand die hier meer over kan vertellen?

Comment

• I like those rims !

Euh... never mind !

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
          vriend van mij overweegt een 123d aan te kopen (een N47D20 blok dus). Nu is het enigste dat hem afschrikt het probleem met de ketting. Blijkbaar zouden velen hier last mee hebben?
          Hij twijfelt dit tegenover een toyota GT86 als dagelijkse wagen.. Nu lijkt mij dat probleem met de ketting misschien wat overroepen? Iemand die hier meer over kan vertellen?
          Een 123d tov een GT86
          Ook rare vergelijking
          Er zijn niet echte 'vaste' feiten ivm dat kettingprobleem. Ik ben ervan overtuigd dat het start/stop systeem aan de slijtage bijdraagt, andere dan weer niet... Er zijn perfect blokken met +200.000 km inclusief chip, die niet gespaard bleven, en geen problemen hadden... Dan zijn er ook al die na 30k in de soep lopen... Als ge er echt schrik van hebt, blijf er dan van weg.
          Maar dan nog, keuze gaat hier over diesel vs benzine, dan is de uitkomst vrij simpel lijkt me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
            vriend van mij overweegt een 123d aan te kopen (een N47D20 blok dus). Nu is het enigste dat hem afschrikt het probleem met de ketting. Blijkbaar zouden velen hier last mee hebben?
            Ik heb pas een 123d gekocht.
            Als je vriend vragen heeft stuur gerust een PM !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
              Had dit nu een touring geweest dan was ik op slag verliefd !
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Die zwarte nieren moet ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                  Die zwarte nieren moet ik niet.
                  Ja maar da noemt Performance nieren hé, laten meer lucht door voor uw motor!
                  Daarmee da iedereen da wilt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                    Ja maar da noemt Performance nieren hé, laten meer lucht door voor uw motor!
                    Daarmee da iedereen da wilt!
                    Ben ik niet helemaal mee akkoord. Het merendeel van diegene die dat plaatsen, doen dat voor de naam of voor de kleur, omdat dat "in" is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                      Ben ik niet helemaal mee akkoord. Het merendeel van diegene die dat plaatsen, doen dat voor de naam of voor de kleur, omdat dat "in" is...
                      Nu weet ik niet zeker of ge ook sarcastisch bezig zijt?

Comment

• Ik vind zwarte nieren sportiever ogen en veel mooier, of dat nu in is of niet!

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                          Ik vind zwarte nieren sportiever ogen en veel mooier, of dat nu in is of niet!
                          Ik vind het op een M pakket zeker mooier ogen.

Ik vind chroom gewoon ouderwets lelijk.

Comment

• as above, totally agreed

Comment

• De chromen dubbele uitlaat van het M pakket heb ik zelf al vervangen door black chrome.

Jaja hij was wat vuil toen ik die monteerde.

Comment

• Die zwarte nieren hangt van het model af: op een 1 of een 3 OK, maar op een 5 of een 7 not done. De rest OK nog, maar oudere modellen worden er meestal marginaler door bv. E46, Z3 enz. En ja ik heb ze ook op de M135

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Ik vind het op een M pakket zeker mooier ogen.

Ik vind chroom gewoon ouderwets lelijk.
                                  Klopt, vind ik ook!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  De chromen dubbele uitlaat van het M pakket heb ik zelf al vervangen door black chrome.

Jaja hij was wat vuil toen ik die monteerde.
                                  Ziet er ferm uit, geen fotootje van wat verder getrokken? (of de link naar je topic?)
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                                  Die zwarte nieren hangt van het model af: op een 1 of een 3 OK, maar op een 5 of een 7 not done. De rest OK nog, maar oudere modellen worden er meestal marginaler door bv. E46, Z3 enz. En ja ik heb ze ook op de M135
                                  Op een 7 inderdaad not done (liefst zelfs niets veranderen)
                                  Op een 5 touring in grijs (ken de kleur niet vanbuiten bij BMW) met 19inch velgen, m packet (past mooi op een grijze wagen) en dan zwarte niertjes. Voor mij is dat de mooiste 5 serie dat je kan samenstellen

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                    Klopt, vind ik ook!

Ziet er ferm uit, geen fotootje van wat verder getrokken? (of de link naar je topic?)

Op een 7 inderdaad not done (liefst zelfs niets veranderen)
                                    Op een 5 touring in grijs (ken de kleur niet vanbuiten bij BMW) met 19inch velgen, m packet (past mooi op een grijze wagen) en dan zwarte niertjes. Voor mij is dat de mooiste 5 serie dat je kan samenstellen
                                    zeg hoorde gij nie goe misschien, op een 5 not done......

Nee serieus, je hebt gelijk: op een f11 met m pack is het ok, maar soms zie je het op een standaardversie met chrome rond de ramen, of zelfs bij shadowline: past niet bij die aluminium latjes in de non-M bumper. En een e61 wordt er ook zo snel marginaal door, misschien ook omdat je het enkel ziet bij gasten die er dan ook een foorbak van maken, zucht.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                                        zeg hoorde gij nie goe misschien, op een 5 not done......

Nee serieus, je hebt gelijk: op een f11 met m pack is het ok, maar soms zie je het op een standaardversie met chrome rond de ramen, of zelfs bij shadowline: past niet bij die aluminium latjes in de non-M bumper. En een e61 wordt er ook zo snel marginaal door, misschien ook omdat je het enkel ziet bij gasten die er dan ook een foorbak van maken, zucht.
                                        De afbeelding is niet meer beschikbaar als ik het open. dus even een printscreen genomen. (komt trouwens van op het autoforum)

Dit is de perfecte 5 serie voor mij!

Bekijk

Comment

• Héél knap inderdaad!
                                          Ik betrap mezelf er op dat ik telkens blijf nakijken als ik een F11 zie voorbij rijden

Comment

Working...
                                          X