Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik drink niet in de auto ! Er gaat geen rit voorbij of ik gebruik mijn CC ..
Idem hier. Ik zou niet zonder cc kunnen. De cc heeft me al veel boetes bespaard.
Ook ik sta weinig in de file hoewel ik goed 40.000km per jaar rijd. In Limburg zijn er zelden of nooit files. Als ik buiten Limburg ga probeer ik dat te doen tussen 10 en 16 uur.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
ik gebruik het echt continu, zelfs in het stad.. als je even een lange baan hebt waar je 50 of 70 moogt.. hup cc en relax.
scheelt in mijn geval een pak qua verbruik, omdat ik altijd de neiging heb lichtjes op te trekken en dus geen perfect constante snelheid kan aanhouden met mijn rechtervoet
CC op een kar ==> praktisch elke rit gebruiken.
Helpt ook op wegen met een te lage snelheidslimiet, CC op en laat iedereen die sneller wil maar voorbijkomen. Cruisen gaat veel beter met CC
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
ik gebruik het echt continu, zelfs in het stad.. als je even een lange baan hebt waar je 50 of 70 moogt.. hup cc en relax.
scheelt in mijn geval een pak qua verbruik, omdat ik altijd de neiging heb lichtjes op te trekken en dus geen perfect constante snelheid kan aanhouden met mijn rechtervoet
Same here. Scheelt in verbruik, scheelt vermoedelijk een hoop boetes en het is gewoon erg relaxed.
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Maar je moet wel extra opletten en anticiperen want meestal staat je voet niet meer op je pedaal, en het duurt dus een fractie van een seconde sneller om te reageren (remmen in dit geval)
Maar je moet wel extra opletten en anticiperen want meestal staat je voet niet meer op je pedaal, en het duurt dus een fractie van een seconde sneller om te reageren (remmen in dit geval)
Idd. Maar als ik al in de verte zie dat ze aan het remmen zijn voor een rood licht bijvoorbeeld ga ik automatisch een tikje geven aan m'n rem zodat hij mooi kan uitbollen. Scheelt ook in verbruik
Comment