Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenDe grand coupe... Ik vind dat je hem weinig tegen komt. Ik heb een dikke week terug pas de eerste op ' straat gezien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenWat is volgens jullie de reden dat de 1M coupe maar niet zakt in prijs? De goedkoopste is +/- €40.000 , zouden deze nog zakken? Of alleen maar stijgen...
Wat ik denk dat er zeker mee te maken heeft, er zijn er maar 6309 van gemaakt, dus vrij 'zeldzaam'. Toch in tegenstelling tot bv een E9x M3.
En er zullen natuurlijk nog wel factoren zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk BerichtenVolgens mij omdat ze gebouwd werden in gelimiteerde oplage..
M235i vind ik qua design eigenlijk knapper, M1 zal wel puurder/bruter rijden, beetje old skool en vandaar meer gewild?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenFacelift van de 1 serie en 2 Grand Active Tourer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenWelke 2 wagens zal bmw laten zien in de closed room op het autosalon ?Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenFacelift van de 1 serie en 2 Grand Active Tourer.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
Comment