Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• enkel op uitnodiging

Comment

• Of als je het eens vraagt/doet of je interesse hebt, kan je misschien ook binnen raken.

Comment

• BMW AUTOSALON Januari 2015 Als u deze mail niet correct kan lezen, klik dan hier.
        Lire ce mail en français.

Op de BMW stand kunnen nieuwsgierigen in première in België twee nieuwigheden bewonderen tussen de vier muren van de BMW Closed Room. Twee innovaties die hun plaats zullen eisen in het segment van de compacte en familiewagens. Schrijf u in op de BMW stand op het Salon en wees een van de geprivilegieerden om ze te ontdekken.

Comment

• Comment

• Prachtige auto

BMW X5 45e

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Mannen, iemand meer info over te verwachte facelift van 3 GT?
                Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Voor de liefhebbers, projectje van de garagist waar ik ga.
                  Is nu af, hij had dat ding eens gestart, dat is letterlijk om doof van te worden, echt geschift dat geluid!

Comment

• Azo nen zot zeg.
                    Testritje op de Gentsesteenweg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Azo nen zot zeg.
                      Testritje op de Gentsesteenweg?
                      Denk het niet, mag niet op de baan hé
                      Hij heeft er wel zelf een testritje mee mogen doen op circuit!
                      Ik heb echt in gans m'n leven nog nooit zoiets luid gehoord, da's niet normaal. Alles onder de 4000RPM was bijna niet houdbaar, daarboven ging het iets beter.
                      Ik dacht echt dat gans die garage ging instorten door het gedaver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                        Denk het niet, mag niet op de baan hé
                        Hij heeft er wel zelf een testritje mee mogen doen op circuit!
                        Ik heb echt in gans m'n leven nog nooit zoiets luid gehoord, da's niet normaal. Alles onder de 4000RPM was bijna niet houdbaar, daarboven ging het iets beter.
                        Ik dacht echt dat gans die garage ging instorten door het gedaver
                        Dit jaar ook eens naar Goodwood FOS gaan. Hele nieuwe dimensie qua decibels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                          Dit jaar ook eens naar Goodwood FOS gaan. Hele nieuwe dimensie qua decibels
                          Goeie tip, heb ik altijd al naartoe willen gaan! Als het nog luider is dan deze M1 dan ben ik doof denk ik

Comment

Goeie tip, heb ik altijd al naartoe willen gaan! Als het nog luider is dan deze M1 dan ben ik doof denk ik
                            T'zal 9/10 wel luider gaan daar . Dit jaar wordt het 5de jaar op rij dat ik ga, zeker eens doen

Comment

T'zal 9/10 wel luider gaan daar . Dit jaar wordt het 5de jaar op rij dat ik ga, zeker eens doen
                              Oordopkes meepakken dan
                              Is dit jaar blijkbaar van 25 tem 28 juni (do - zo). Met wat chance in het weekend.

Comment

Oordopkes meepakken dan
                                Is dit jaar blijkbaar van 25 tem 28 juni (do - zo). Met wat chance in het weekend.

Ik zien dat zitten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Ik zien dat zitten!
                                  Da's dan geregeld!

Comment

• Ik ga ook dit jaar, maar normaal de donderdag & vrijdag..

Comment

Ik ga ook dit jaar, maar normaal de donderdag & vrijdag..
                                      Probleem is dat ik in de bouw zit en dus maar 2 verlofdagen vrij kan kiezen.

Comment

Bij deze dus zijn je verlofdagen op

Comment

alé jong, je zou dan beter in leuven centraal zitten, schijnt dat ze daar meer verlofdagen vrij mogen kiezen

Comment

Working...
                                          X