Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• [/QUOTE]

max toegelaten snelheid 69 km/u ?

Comment

• Een tijd geleden heb ik een zijpaneel achteraan laten herspuiten van men 4 reeks. Nu is er visueel geen enkel verschil te zien met de rest vd wagen maar als ik aan de lak voel voelt deze ruwer dan de lak van het identieke paneel aan de andere zijde vd wagen met originele lak... Vooral in een plooi is dit voelbaar. Ligt dit aan een andere spuittechniek of kan dit duiden op een minderwaardige lak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
          Een tijd geleden heb ik een zijpaneel achteraan laten herspuiten van men 4 reeks. Nu is er visueel geen enkel verschil te zien met de rest vd wagen maar als ik aan de lak voel voelt deze ruwer dan de lak van het identieke paneel aan de andere zijde vd wagen met originele lak... Vooral in een plooi is dit voelbaar. Ligt dit aan een andere spuittechniek of kan dit duiden op een minderwaardige lak?
          Dit kan verschillende oorzaken hebben.
          Meestal komt dit voor doordat er te dun gespoten werd of te ver van het object af (spuitnevel).

Maar het kan ook zijn door te warm spuiten, verf te dik of te hoge spuitdruk.
          Last edited by DolF; 05/02/2015, 09:25.
          2014 BMW F32 420 dA M-pakket
          2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
          2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
          2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Kan dit problemen geven naar later toe/onderhoud?Want momenteel is visueel niks te zien...

Comment

• Als de lak voldoende uitgehard is lichtjes laten polieren dan zal die ruwheid wel verdwijnen.

Comment

Kan dit problemen geven naar later toe/onderhoud?Want momenteel is visueel niks te zien...
                Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                Als de lak voldoende uitgehard is lichtjes laten polieren dan zal die ruwheid wel verdwijnen.
                Ik neem aan dat je BMW dealer dit gedaan heeft?
                Gewoon mee terug gaan en zorgen dat ze het oplossen.

Het kan inderdaad zijn dat het met lichtjes polieren opgelost is.
                2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• het paneel is al een meer dan een half jaar geleden herspoten, het was me ng nooit eerder opgevallen. Kan het eigenlijk kwaad dat het iets ruwer aanvoelt? Naar onderhoud/ sneller vuil worden....?

Comment

het paneel is al een meer dan een half jaar geleden herspoten, het was me ng nooit eerder opgevallen. Kan het eigenlijk kwaad dat het iets ruwer aanvoelt? Naar onderhoud/ sneller vuil worden....?
                    Ruwer is normaliter minder onderhoudsvriendelijk.

Comment

het paneel is al een meer dan een half jaar geleden herspoten

Je bent mss eens met de verkeerde wagen van de parking gereden .

Comment

• En dit vond ik ook ergens op het w w w...

Comment

• Comment

• Comment

• Colin Turkington and Sam Hancock's 1973 BMW CSL at the Silverstone Classic 2014.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

reminds me of 2fast2furious...

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X