Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dafuq, dikke voor BMW ze!
Batterij van de sleutel is plat, blijkbaar moet ge dan een compleet nieuwe bestellen bij de dealer, voor een €180.
Al een chance dat ik nog een 2e sleutel heb, waarvan de batterij nog goed werkt.
Al eens naar Declerq gebeld? Dat lijkt me dealerpraat.
Nee het is effectief zo hoor, heb het eens gegoogeld, en Luc zegt het ook.
Ge kunt de sleutel natuurlijk wel open snijden, batterij vervangen, en terug toe lijmen.
Gij hebt ook een E46 hé, probeer uw sleutel eens open te krijgen
Ja amai, ze zullen denken 'ooh die mannen kunnen een BMW betalen, gaan we ze nog eens laten dokken voor een nieuwe sleutel'.
Ofwel hebben ze zo weinig vertrouwen in hun product en veronderstellen ze dat een BMW geen 14 jaar wordt
Nee het is effectief zo hoor, heb het eens gegoogeld, en Luc zegt het ook.
Ge kunt de sleutel natuurlijk wel open snijden, batterij vervangen, en terug toe lijmen.
Gij hebt ook een E46 hé, probeer uw sleutel eens open te krijgen
Een E46 en 2 linkerpoten. Ik zie het mes al uitschieten.
Een E46 en 2 linkerpoten. Ik zie het mes al uitschieten.
Ik was ook eerst aan het proberen en hield de sleutel vast op m'n schoot, maar toen ik zag waar dat mes ging belanden als ik ging uitschieten, heb ik maar gewoon de 2e sleutel genomen
Dafuq, dikke voor BMW ze!
Batterij van de sleutel is plat, blijkbaar moet ge dan een compleet nieuwe bestellen bij de dealer, voor een €180.
Al een chance dat ik nog een 2e sleutel heb, waarvan de batterij nog goed werkt.
Comment