Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
        Alright, thx, zal eens navraag doen. :-) 't Is es iets anders dan de standaard 442M velgen die iedereen pakt (al zou ik dan wel de bicolor nemen).
        Ondertussen antwoord gekregen: €4500 voor de 20" incl. banden.
        Ik zal het maar op de 403 M-velgen houden…
        Last edited by Seth; 26/05/2015, 10:10.
        2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• 't Is bij een nieuwe, dus ik bestel ze gewoon mee. Mijn leasing loopt wel nog tot april, dus het is nog ff… Maar toch al eens informeren ivm levertermijn want toch een aantal speciale opties zoals Mondstein en merino interieur incl. dash.

Edit: ik vraag mij nu toch af of ge geen Alpina velgen via de fabriek kunt mee bestellen. Dan valt de prijs van de standaardvelgen weg. Toch eens voor horen!
          Last edited by Seth; 26/05/2015, 12:21.
          2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• At the Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2015 BMW presents the BMW 3.0 CSL Hommage – a tribute to the 3.0 CSL (better known as the Batmobile), a classic and iconic BMW Coupe from the 70s. The CSL or “Coupé Sport Leichtbau” – coupé, sport, lightweight in English, comes with aluminum bonnet, boot and wings, windows made from Plexiglas –only light materials to help the concept to be 200 kg lighter than the 3.0 CS. The concept has one of the broadest and lowest front ends of any vehicle in the BMW Group – and as expected, unfortunately it will never hit production. However, the good news is that you might still find some good CLSs from the 70s available on the market – but you will need to pay at least 250.000 Euros.
                  Last edited by ; 26/05/2015, 14:37.

Comment

• Allemaal dat nieuw spul is mooi voor u boodschappen te doen, maar dit waren tenminste echte BMW's

Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Die linkse, prachtig gewoon! :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten

Edit: ik vraag mij nu toch af of ge geen Alpina velgen via de fabriek kunt mee bestellen. Dan valt de prijs van de standaardvelgen weg. Toch eens voor horen!
                        Nee, zal u niet lukken, een alpina velg is namelijk geen 'optie velg' (net zoals je de accessoire velgen ook niet kunt kopen als opleg bij de standaard velgen)
                        Wat u wel kan proberen is de standaard velgen over te laten aan de garage en daar de nieuwe alpina velgen kopen, zodat u dus een opleg betaald.

Comment

• je ziet ze niet zo vaak meer...

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                  Allemaal dat nieuw spul is mooi voor u boodschappen te doen, maar dit waren tenminste echte BMW's

Waw. Gewoon Waw.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                        X