Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niet alleen Audi en Tesla komen met een volledig elektrische SUV, ook BMW heeft een dergelijk model in de pijplijn. De fabrikant zou volgens het Duitse magazine Wirtschaftswoche de elektro-SUV onder het i-label op de markt brengen.
hallo iedereen ik heb een probleem met mij bmw E 93 cabrio met dak gaat open en krijg hem niet terug dicht het is een electres of een hidrolise deffect denk ik
wie kan mij daar voor helpen groetjes
Ik ben opzoek naar een E90, nu zou ik er graag éen willen met angel eyes.
Nu ben ik is aan het rondzien geweest, en vind enkel E90's (BJ:'05 - '0 met angel eyes die xenon verlichting hebben.
Echter zag ik overlaatst een E90 (BJ:'09 - '12) die wel angel eyes had en toch over gewone halogeen koplampen beschikte.
Nu is mijn vraag, is halogeen koplampen met angel eyes standaard of een optie bij de E90's van '09 - '12? Of hoe zit dit juist?
Zou ik eventueel deze koplampen OEM kunnen kopen en in een E90 van '05 - '08 kunnen plaatsen?
Ik ben opzoek naar een E90, nu zou ik er graag éen willen met angel eyes.
Nu ben ik is aan het rondzien geweest, en vind enkel E90's (BJ:'05 - '0 met angel eyes die xenon verlichting hebben.
Echter zag ik overlaatst een E90 (BJ:'09 - '12) die wel angel eyes had en toch over gewone halogeen koplampen beschikte.
Nu is mijn vraag, is halogeen koplampen met angel eyes standaard of een optie bij de E90's van '09 - '12? Of hoe zit dit juist?
Zou ik eventueel deze koplampen OEM kunnen kopen en in een E90 van '05 - '08 kunnen plaatsen?
Alvast bedankt!
Vanaf de facelift hadden ook niet-xenons de angel eyes. Weet nu niet of die een ander kleur hadden (meer geel ofzo)?
Grappig hoe hij zegt dat hij maar eens een normale auto moet testen. In zoverre dat een 320d met M pakket en een hoop opties voor veel mensen "normaal" te noemen is.
Natuurlijk is een 320d zat snel genoeg voor onze wegen. Zelfs op de Autobahn moet hij niet onder doen.
Comment