Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk Berichten
    Met "poltern" bedoel ik het bekende knotsende geluid dat men duidelijk hoort links vooraan..
    Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk Berichten
    Mijn "poltern" hebben ze niet kunnen weg krijgen na 2 bezoekjes in de garage,eveneens de ellendige kraakgeluiden in het interieur.
    Vandaag advocaat de opdracht gegeven de verkoop teniet te doen,we zullen zien..
    Ongezien voor een wagen met nog geen 8000km op de teller.
    Akrapovic zal ik er weer van onderuit kunnen halen..
    Welk model? Ik heb een F20, ook enorm last van een krakend interieur al sinds ik hem heb. Deurrubbers zijn nu net vervangen ik hoop dat het nu definitief opgelost is want heb het er stilaan mee gehad. Wel in garantie en schitterende service van de garage.
    Links vooraan zit er ook een klop in de ophanging maar er zou niets te zien zijn.

Comment

• 4.8is

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Welk model? Ik heb een F20, ook enorm last van een krakend interieur al sinds ik hem heb. Deurrubbers zijn nu net vervangen ik hoop dat het nu definitief opgelost is want heb het er stilaan mee gehad. Wel in garantie en schitterende service van de garage.
          Links vooraan zit er ook een klop in de ophanging maar er zou niets te zien zijn.
          F31
          Idd,die klop links vooraan is om gek van te worden..
          Serieus probleem bij BMW.

Heb je Servotronic of Variabele Sportlenkung?
          Adaptives Fahrwerk?
          Last edited by Passiman; 23/07/2015, 18:51.
          http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

• Comment

• fantastisch!

Comment

• frisse, brits aandoende e60

Comment

• mooie e23

Comment

• ze zijn echt raar aan het worden tov 210

Comment

• Comment

• BMW 550i with Alpina Kit and Kelleners Sport Wheels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk Berichten
                          F31
                          Idd,die klop links vooraan is om gek van te worden..
                          Serieus probleem bij BMW.

Heb je Servotronic of Variabele Sportlenkung?
                          Adaptives Fahrwerk?
                          Precies of er iets los zit ofzo, vreemd! Ik heb variabel sportstuur, geen topper qua gevoel, wel precies. Geen adaptieve ophanging.
                          Schuifdak rammelt ook wat op kantelstand en nu beginnen de voorste deurrubbers ook te kraken, man man man...

Comment

• Deurrubbers die kraken, daar kan ik mij zo in enerveren hé! M'n 330i had daar ook last van, maar goed die was al wat ouder

Comment

• Blijkbaar is BMW ook bezig aan een I6 diesel met maar liefst 4 turbo's? Zou een mooie 400 pk en 800 Nm leveren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                Blijkbaar is BMW ook bezig aan een I6 diesel met maar liefst 4 turbo's? Zou een mooie 400 pk en 800 Nm leveren
                                Wie biedt meer turbo's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Wie biedt meer turbo's?
                                  Echt hé
                                  Dan chippen en alle 4 de turbo's erdoor blazen, kunde beter direct een nieuwe kar kopen

Comment

Echt hé
                                    Dan chippen en alle 4 de turbo's erdoor blazen, kunde beter direct een nieuwe kar kopen
                                    Dat zit er echt aan te komen, als je ziet hoeveel chiptjoeners er zijn
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Benieuwd hoe ze dat gaan tewerkstellen. Die 3turbo's met dat miniturboke snap ik wel.
                                      BMW X5 45e

Comment

Echt hé
                                        Ik dacht dat chippen veilig was en geen extra slijtage bracht ?
                                        BMW X5 45e

Comment

• geen baren

Comment

Working...
                                          X