Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWat een gedrocht.
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenZonder spoiler en diffuser mogen ze hem hier wel afzetten.
Een zomertoy zoals een SLR stirling moss.
Comment
-
Bij mij heeft BMW een ferme deuk opgelopen.
Heb een 5GT premium selection met 4 jaar garantie .....heb hem nu zijn 3 de jaar er staan nu 45 000 km op en ik heb een lek aan automaat en de balgen zijn achteraan stuk .
En ik moet een deel bij betalen (vloeistoffen ) en ik heb nooit iets van olie zien liggen op straat ....een verborgen gebrek dus .
Voor de volgende ga ik wel ook bij de concurrentie kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDat hightech sleutel van de 7 gaat maar 1 dag mee en de batterij is plat als je er gebruik van maakt en je krijgt er maar 1 . Je krijgt 2 2de sleutels mee zonder scherm voor het geval de batterij leeg is van de smart key . Je kunt dat sleutel draadloos opladen in de wagen of gewoon thuis.
Ieder dag rijden is de boodschap.
Zeggen dat je elke dag moet rijden is dus zever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk BerichtenBij mij heeft BMW een ferme deuk opgelopen.
Heb een 5GT premium selection met 4 jaar garantie .....heb hem nu zijn 3 de jaar er staan nu 45 000 km op en ik heb een lek aan automaat en de balgen zijn achteraan stuk .
En ik moet een deel bij betalen (vloeistoffen ) en ik heb nooit iets van olie zien liggen op straat ....een verborgen gebrek dus .
Comment
-
Na 45 of na 330 is wel een groot verschil he2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
Als tegenwoordig regelmatig circuitgebruik en driftsessies al gelijk staan met goed onderhouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat is daar voor gemaakt en ik laat op tijd een onderhoud uitvoeren zijn de meest gebruikte antwoorden die je dan krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet is overal wel iets bij een ml 250 gaat de tussenbak bij 330000 naar de haaien
Send from somewhere, used Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenNa 45 of na 330 is wel een groot verschil he
Zowel bij BMW als MB, allé dat is iets wat normaal nooit kapot gaat mijnheer...
Je zal er maar net zo eentje hebben.
Send from somewhere, used Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBij zo een massale productie aantallen, kan je altijd tegenslag hebben. Daarenboven een occasion dus geen zekerheid over hoe de vorige eigenaar ermee gereden heeft.
Als tegenwoordig regelmatig circuitgebruik en driftsessies al gelijk staan met goed onderhouden.
De mijne werd nochtans na elke circuit-driftdag ding gecontroleerd en stukken vervangen waar nodig
Om de 10k verse olie, filters en toebehoren,...
Dus die is wel degelijk deftig onderhouden.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDe mijne werd nochtans na elke circuit-driftdag ding gecontroleerd en stukken vervangen waar nodig
Om de 10k verse olie, filters en toebehoren,...
Dus die is wel degelijk deftig onderhouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenWat bedoel je dan met stukken die vervangen worden? Motoronderdelen? Koppeling? Vliegwiel?
Mocht ik die langer hebben bijgehouden, dan werden die idd vervangen door een lichtere en sterkere set ja. Bij beetje slim gebruik en tussengas geven hebben die niet zo hard geleden.
Motoronderdelen was nog niet echt nodig.
Vooral remmen, banden, ophangingsrubbers, diff, subframe en dan de klassiekers van olieën allerhande en filters en prullen.
Koelingsonderdelen werden ook helemaal vernieuwd ook al was het nog niet nodig.
Hard rijden betekend niet altijd persee schade rijden héBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOnderdelen die intensiever en harder belast worden slijten sneller dan wanneer ze minder intensief en minder hard belast worden. Daar hoef je zelfs niet over te discussiëren, dat is zuivere logica.
Klopt!
Ik beweer ook niet het tegendeel.
Ik wilde gewoon even de post van interox nuanceren met het feit dat circuit/drift gebruik niet persee gelijk staat aan wrak of slecht onderhouden auto's.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenKlopt!
Ik beweer ook niet het tegendeel.
Ik wilde gewoon even de post van interox nuanceren met het feit dat circuit/drift gebruik niet persee gelijk staat aan wrak of slecht onderhouden auto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk BerichtenBij mij heeft BMW een ferme deuk opgelopen.
Nu nog wachten op wat BMW Bornem gaat doen alles garantie of niet ( een olie lek welke men niet ziet is een verborgen gebrek ) zit zelf al heel lang in de technische wereld .
Men had op de automaat een niveau meting moeten zetten welke de boordcomputer kan zien en alarm kon geven.
Comment
Comment