Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
      Lijken op alpina ja, originele?

Turbine is het niet, dat is een klassieker.

:inlove :

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• Ik moet wat wennen aan de fijne neus van de nieuwe 7 reeks. Voor de rest heel nice.

Comment

• Maar wel overkill aan chroom........

Comment

• Spijtig inderdaad, dat overdreven chroomgedoe zie je tegenwoordig bij veel automerken.

Comment

• Is dat chroom bij elke uitvoering? Bij de 3 reeks "Logan" is dat enkel bij de luxury.

Is een 7 met M pakket ook vol chroom?

Comment

• Nee is niet bij allemaal

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Comment

• Vraagje over de X3 3.0D van mijn vrouw.
                    Als de aut. versnellingsbak al in Sport staat (DS) heeft het dan nog zin ook de setting van normal naar SPORT te zetten?
                    zelfde vraag eigenlijk voor mijn 525d automaat.
                    1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                    1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                    1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                      Vraagje over de X3 3.0D van mijn vrouw.
                      Als de aut. versnellingsbak al in Sport staat (DS) heeft het dan nog zin ook de setting van normal naar SPORT te zetten?
                      zelfde vraag eigenlijk voor mijn 525d automaat.
                      Als je een adaptieve ophanging hebt, is dat een verschil ja. Bij sportmodus gaat je stuur ook zwaarder worden en de gasrespons nerveuzer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Als je een adaptieve ophanging hebt, is dat een verschil ja. Bij sportmodus gaat je stuur ook zwaarder worden en de gasrespons nerveuzer.
                        is die adaptieve ophanging standaard? Ik heb gewoon het knopje 'sport+ , sport en normal' bij de X3 en idem voor de 525 maar dan nog Eco-Pro aanvullend.
                        1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                        1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                        1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                          is die adaptieve ophanging standaard? Ik heb gewoon het knopje 'sport+ , sport en normal' bij de X3 en idem voor de 525 maar dan nog Eco-Pro aanvullend.
                          Haha bij bmw is een beweegbare armsteun nog niet eens standaard . Nee die ophanging is een optie.

Eco pro is eco. Comfort is normaal, sport is automaat in sport, stuur zwaarder, nerveuze gasrespons. Sport+ is sport maar dan met de tractie controle de helft uit en wat hardere schakelmomenten als je de sportautomaat hebt.

Comment

• Vraagje: hoe kan je automatisch bij het sluiten maken dat de spiegels inklappen?
                            Ik heb een knopje zitten om ze in te klappen maar zou dit super vinden als ze automatisch inklappen bij sluiten van de wagen.
                            Bij wageninstellingen kan ik niks vinden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                              Vraagje: hoe kan je automatisch bij het sluiten maken dat de spiegels inklappen?
                              Ik heb een knopje zitten om ze in te klappen maar zou dit super vinden als ze automatisch inklappen bij sluiten van de wagen.
                              Misschien dat je dat kan laten coderen. Zoek eens op bmw coding.

Comment

• zeker met wat dikkere karren is het wel fijn dat je spiegels ingeklapt staan voor de koureurs en de buren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                                  Vraagje: hoe kan je automatisch bij het sluiten maken dat de spiegels inklappen?
                                  Als je bij het sluiten een paar seconden op de knop blijft drukken, dan klappen de spiegels ook dicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebrecy Bekijk Berichten
                                    Als je bij het sluiten een paar seconden op de knop blijft drukken, dan klappen de spiegels ook dicht.
                                    Ja maar hij wil het automatisch. Because no time to press that button.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebrecy Bekijk Berichten
                                      Top,bedankt voor de info.

Comment

• Comment

• Dit lag onder de passagiersstoel van m'n 5 reeks vervangwagen met 11.000km op de klok.

Is dit nog normaal? Mijn F30 is veel beter afgewerkt dan dit, want zoiets ben ik nog nooit tegengekomen. Mijn 3 reeks valt niet spontaan uit elkaar zoals deze 5 reeks.

Mensen met een F10 moeten beseffen dat de E60 wel duizend keer beter afgewerkt was.

Comment

Working...
                                          X