OEM stempeltje en made in china?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Idd niet kunnen dit. Toeval zeker? Heb bij mijn F10 met 55k wel nog niets voorgehad, nog geen enkele slijtage te zien, en ook geen kraakje. Dat was in mijn E90 3reeks wel anders. Plastiek afpellen vanaf 40k enz... Dat was pas rommel.
Die Bangle E60 was dan weer niet om aan te zien“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenReden waarom ik geen BMW meer moest hebben, huidige kar heeft nu 140k en alles zit tenminste nog vast, geen rammeltjes, allemaal als nieuw. Sure, niet zo spannend om te rijden, maar tenminste wel kwaliteit.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Mijn E39 en E46's waren de meeste solide BMW's die ik ooit gehad heb.. alles daarna...2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenKlopt, ik heb een E46 met 150k en die hangt super aaneen. Dat wil niet zeggen dat alle nieuwe rommel zijn, zoals je al kon lezen. Wel een goed excuus om geen nieuwe te moeten kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenAle 6 min geduurt eer er ene toehapte2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenAle 6 min geduurt eer er ene toehapte
Trolpostje van intr3xOr heLast edited by order66; 03/06/2016, 10:01.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIk zat nog te denken ! Trololololol hahaha
M'n 330i was zat ook wel stevig in elkaar, had op dat jaar maar 1 keer kraakske en was gewoon van versleten raamrubbers. En dat op een beenharde KW Variant 2.
E81 had wel serieuze kraak in dashboard zitten bij slechtere wegen, hebben ze nooit weggekregen. E46 voelde degelijker aan dan de E81.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenmijn oren begonnen ook te tuten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenEen beetje
M'n 330i was zat ook wel stevig in elkaar, had op dat jaar maar 1 keer kraakske en was gewoon van versleten raamrubbers. En dat op een beenharde KW Variant 2.
E81 had wel serieuze kraak in dashboard zitten bij slechtere wegen, hebben ze nooit weggekregen. E46 voelde degelijker aan dan de E81.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenI know where you are.
Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
Comment