Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 518i of 520i.

Comment

• Ja, zal 520 zijn, de 518 is vlg mij nog geen 25

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          Ja, zal 520 zijn, de 518 is vlg mij nog geen 25

Toch wel hoor, sinds 1988.

Comment

• BMW 2000 (E121): 50 JAHRE - DIE KRÖNUNG DER NEUEN KLASSE.

Was vereinte Berti Vogts, Peter Ustinov und Joachim Fuchsberger in den 60ern? Sie standen auf BMWs neuen Vierzylinder-Star. Vor 50 Jahren krönte der 2000 die Neue Klasse.

Comment

• 't is hoogtijd dat ze bij BMW camionetten beginnen maken.

Last edited by ; 10/10/2016, 21:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Toch wel hoor, sinds 1988.
                niet in be pas hemaal op het laatst

wiki zegt anders

Comment

niet in be pas hemaal op het laatst

wiki zegt anders
                  Er staan toch oudere exemplaren te koop op de 2dehands sites. Import?

BMW 5 Serie ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Comment

• nee, jakkel dan ben ik mis ik dacht echt pas vanaf 96 ofzo, behalve italie of neppers

Comment

nee, jakkel dan ben ik mis ik dacht echt pas vanaf 96 ofzo, behalve italie of neppers
                      Een dokter bij ons in 't dorp had een witte E34 518i, en dat was voor zover ik mij herinner in 1990 of 1991

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                        Nee!
                        Komende maand 4! jaar garantie bij een premium selection dus je doet er goed aan om zo eentje te kopen.

65.000 km, €25.000 en dan die garantie, echt wel een goede zaak.
                        Als je een nieuwe Hyundai i40 of zo koopt kost het je meer om vier jaar te rijden.

http://bmwpremiumselection.be/nlbe/v...tails-p5bjhxmc
                        Ik heb de mijne, bijna exact dezelfde, bouwjaar en km's ook met meer optie's, over 2 maand verkocht voor 20k.
                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                          Ik wil altijd al een 5. Prijzen zitten goed voor kilometerstand. Verlang een beetje naar een mooier interieur. Die vier jaar garantie zou heel comfortabel zijn.

Maar mijn E coupé is misschien wel mooier, en zal dat wellicht ook nog langer blijven. Terwijl je de 5 ergens beu gezien bent en dat zal wellicht nog veel erger worden als het nieuwe model er is.

Zou hem eigenlijk eens moeten kunnen proberen om te zien of het wel een verbetering is.
                          Ik heb ook een E gehad he, wel een 350. Hetgeen bij een F10 vooral echt beter is, is de boite. De 7 g tronic vind ik meh.
                          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Comment

• Ik ken niks van BMW dus stel ik de vraag hier, heeft onderstaande stoel een lendesteun of niet?

Comment

• Dat lijkt mij niet het geval te zijn.

Het knopje met de twee witte pijltjes (naar links en naar rechts) dient om de wangen van rugleuning op te pompen (of af te laten).
                                Links daarvan zie je een cirkeltje, en dat is de plaats waar het knopje voor de lendensteun zou moeten zitten. Volgens mij is wat je ziet geen knopje (want daar zouden ook witte pijltjes op moeten staan).
                                Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Ok, bedankt voor de verduidelijking.
                                  Installeren van zo een lendensteun zal waarschijnlijk onmogelijk zijn?

Comment

Mooi een Margritte Edition....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Ok, bedankt voor de verduidelijking.
                                      Installeren van zo een lendensteun zal waarschijnlijk onmogelijk zijn?
                                      Die ene heeft geen regeling, anders zou er inderdaad een ronde knop met 4 pijltjes moeten aanwezig zijn voor de verstelling.

Maar er bestaan firma's die zoiets kunnen naplaatsen, bijvoorbeeld http://www.alba-automotive.com/lendesteun/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
                                        Die ene heeft geen regeling, anders zou er inderdaad een ronde knop met 4 pijltjes moeten aanwezig zijn voor de verstelling.

Maar er bestaan firma's die zoiets kunnen naplaatsen, bijvoorbeeld http://www.alba-automotive.com/lendesteun/
                                        Deze was ik gisteren ook tegen gekomen. Thx!

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• nooit gedacht om de nieuwste M3 GTS zoveel te zien. drie weken terug eentje op Spa, vorige zondag in knokke en daarnet enen in Nazareth...

Comment

Working...
                                          X