Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
    Niet volledig mijn ding met die CSL vleugel en striping. Prijs valt mee voor als je dat wel mooi vindt. Ooit zal ik zo'n CSI hebben ( CSL buiten categorie owv prijs). Blijven zoeken tot ik er één vind die voldoet aan prijs -en kwaliteitsvereisten...
    Er staat toch geen prijs bij ?
    En de CSL-spoilers en striping zijn wel wat over the top ja. Dan liever een mooie originele 3.0 csi. En een echte csl is inderdaad zeer duur .
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Hoeveel bedraagt de fiscale pk's van een BMW Z4 3.0i uit 2006? Of nog beter de BIV?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Hoeveel bedraagt de fiscale pk's van een BMW Z4 3.0i uit 2006? Of nog beter de BIV?
        Alles over auto’s op één site. Tests, autonieuws, prijzen nieuwe wagens, waardebepaling, 100.000 tweedehands zoekertjes en nog meer

Google is trouwens ook zo'n fantastische uitvinding.

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
            En de CSL-spoilers en striping zijn wel wat over the top ja. Dan liever een mooie originele 3.0 csi. En een echte csl is inderdaad zeer duur .
            Ik heb de eigenaar gemaild. Vraagprijs is 25k.

Comment

• Nog een vraagske : heeft de facelift E90 nog steeds dezelfde schokkende koppeling, of is de koppeling met de facelift verbeterd ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Om nog even terug te komen op BMW + rode kleur:
                knap.

welk rood is dat?

Comment

Alstublief
                  Zalige kar!

Comment

• Staat al een hele tijd te koop. Mooi exemplaar maar niet mijn dada. Voor mij een zwarte met Alpina velgen, CSL zeteltjes en stuur aub

Comment

• Het viel me op dat een Carbonschwarz eigenlijk echt wel gewoon donkerblauw is, zeker als ie proper staat. Superdikke 7!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Wat is het nut daarvan en komt dat op gewone productie auto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
                          Staat al een hele tijd te koop. Mooi exemplaar maar niet mijn dada. Voor mij een zwarte met Alpina velgen, CSL zeteltjes en stuur aub
                          Zo? (wel niet zwart, maar kom: we gaan niet vitten, he)

Awel, ge krijgt hem niet! Hij is van mij, VAN MIJ, ZEG IK U!

Sorry, ik verlies al eens mijn zelfbeheersing in de nabijheid van perfectie.

Comment

• Zo mag ja, fender was ik trouwens vergeten. Vorig jaar had ik hem gevonden maar door andere zaken aan mijn hoofd er niet vol voor gegaan. Bovendien één uit Nederland en ik weet niet goed hoe dat juist werkt... Nog altijd spijt van mja blijven zoeken zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                              Alstublief
                              Zalige kar!

Ohla das niet teveel voor zo eene bak met weinig kilometers.
                              Zijn dat eigenlijk probleemkarren of vallen ze mee qua kosten ?
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

Ohla das niet teveel voor zo eene bak met weinig kilometers.
                                Zijn dat eigenlijk probleemkarren of vallen ze mee qua kosten ?
                                Oude(re) auto's geven meestal meer problemen dan nieuw exemplaren door leeftijd en de vele kilometers. Veel hangt af wat er zoal vernieuwd is en of deze goed onderhouden is/was,..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                  Oude(re) auto's geven meestal meer problemen dan nieuw exemplaren door leeftijd en de vele kilometers. Veel hangt af wat er zoal vernieuwd is en of deze goed onderhouden is/was,..
                                  Ja ok maar een E21 is in het algemeen ook betrouwbaarder dan een E24...
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

Ja ok maar een E21 is in het algemeen ook betrouwbaarder dan een E24...
                                    Roest is een probleem... Wisselstukken zijn ook serieus duur geworden (en worden alsmaar duurder). Je kan er voor een stuk zo ver in gaan als je zelf wil natuurlijk. Zaak is wel een deftig exemplaar te vinden. Van een wrak een deftige willen maken is financiële zelfmoord vrees ik

Comment

• Aankoop e46 M3

Hallo iedereen,

Ben eindelijk in het stadium gekomen dat ik heb uitgemaakt dat ik mij na lang beraad een E46 M3 of een zeer goede en één van de laatste E36 coupé M3 wil aanschaffen.

Nu wil ik eens hier op het forum vragen of er specifieke dingen zijn waar je bij de M3 moet op letten. details, Bepaald bouwjaar met minder goede eigenschappen,etc..? name it!

Of zijn er nog andere dingen die cruciaal zijn. Please let me now!

vriendelijke groeten

Nick
                                      Last edited by ; 06/10/2010, 14:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
                                        Ben eindelijk in het stadion gekomen
                                        En de match was al lang gedaan?

Naast dit flauwe grapje kan ik je niet echt verderhelpen. Maar op dit forum zitten kenners genoeg.

Succes met de zoektocht en -hopelijk- aankoop!
                                        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Als ik mij niet vergis, dan moet je bij de E46 M3 uitkijken dat de oliepomp al vervangen is en zijn de modellen van 2001 te mijden, aangezien die regelmatig probleempjes hadden.

Comment

Working...
                                          X