Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
    Hij staat proper !
    Bwa, 't is nu toch al 3 weken geleden sinds z'n laatste wasbeurt hoor

Comment

Hij staat proper !
      Ja, zo proper dat ge in zijn eigen reflectie die lelijke achterlichten ziet.

Seg, Kale Billiwam, wist ge dat er mooie Blacklines bestaan voor jouw kar? Moet je even bekijken, misschien is dat wel iets voor jou?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Seg, Kale Billiwam, wist ge dat er mooie Blacklines bestaan voor jouw kar? Moet je even bekijken, misschien is dat wel iets voor jou?

Ik moet mijn (zelf gekochte en gemonteerde) blacklines er eigenlijk terug afvijzen binnenkort, ik ga de originele achterlichten terug op mijn touring monteren als mijn nieuw lease-krel is toegekomen. Anders mag je ze voor een prikje overkopen. Nergens een barstje of een krasje in.

Ik zeg maar iets eh.

Comment

• E91 of E81?

Achterlichten monteren is nou 't moeilijkste niet hé. Kofferbekleding losklikken, drie moertjes losdraaien, stekker loskoppelen en ze zijn eruit.

Bij onzen Ypsilon is dat op z'n Italiaans nog "efficiënter": kofferklep opendoen en twee Parkervijzen losdraaien, klaar.

Comment

E91 of E81?

Achterlichten monteren is nou 't moeilijkste niet hé. Kofferbekleding losklikken, drie moertjes losdraaien, stekker loskoppelen en ze zijn eruit.

Bij onzen Ypsilon is dat op z'n Italiaans nog "efficiënter": kofferklep opendoen en twee Parkervijzen losdraaien, klaar.
            Het zijn blacklines van mijn E91 die einde leasing is. Jep, ging zeer vlot, wat mousse wegtrekken, wat vijzen,
            wat stekkers, en tis geflikt

Ik kan ze toch niet meer gebruiken voor mijn nieuwe E91 LCI. Dus gaan ze de verkoop in, de originele liggen hier nog in een doos in de garage,
            dus vijs ik die er terug in.
            Last edited by ; 23/10/2010, 00:50.

Comment

• Jammer dat je je kar niet privé moet verkopen, anders kon je in je advertentie "bijna niewe agterlichte" zetten.

Comment

Jammer dat je je kar niet privé moet verkopen, anders kon je in je advertentie "bijna niewe agterlichte" zetten.

Indeed,

amai, die achterlichten zien er nog ongebruikt uit meneer !

Comment

• *spuugt zijdelings op 'n achterlicht en frot met z'n elleboog 't ding wat op*

Kaakt ies oe nief, menier! Hed bekan nog noeit gebranne!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                    Kan iemand mij zeggen of de tellerpartij van een E34 perfect inwisselbaar is met andere modellen, bijvoorbeeld met die van een E32?

Zijn er in de tellerpartij van de E34 evoluties geweest naargelang de jaren?
                    E32 weet ik niet, kan wel zijn.

Evoluties? Jazeker!

Je hebt de oude, waar de kmstand nog met een klassiek tellertje wordt bijgehouden, en je hebt de nieuwe, waar de kmstand digitaal wordt bijgehouden. Ik weet al zeker dat je bij de nieuwe 2 versies hebt, namelijk ne high en ne low. Low, is zoals in mijn 5, kmstand zichtbaar in de snelheidsteller, geen informatiescherm / boordcomputer. High is zoals jij hebt, met informatiescherm.

Maar er zijn vrij veel versies in. Met verschillende kleur van achterkant etc. Vervelend natuurlijk dat je bij die van u niet meer kan controleren welke kleur de originele had
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Ik denk dat 'm die lelijke gedrochten er speciaal laat opstaan om u te 'plezieren'.

Comment

• Af en toe heb ik het toch echt gehad met m'n E61...

De laatste weken een paar duizend km's over de Duitse autobahn gejaagd...weer wat nieuwe waarschuwingen...

1. Erhöhte Emissionen...yeah well, could care less, maar dat symbooltje begint na een tijd wel op m'n zenuwen te werken. Af en toe verdwijnt het eens, dan komt het weer terug, and on and on...
                        2. Niveauregulierung ausgefallen, Kurvengeschwindigkeit beachten. Parking opdraaien, auto opnieuw starten en waarschuwing is weg.
                        3. Reifendruckkontrolle, druckverlust. Was vlak na een vrij extreem noodremmoment, maar na controle bij een tankstation bleek er niets aan de hand.

En zoiets gebeurt dan natuurlijk altijd als rush-hour traffic over de heerlijkste autobahnen ooit voorbij is en je net even kan gaan doorknallen..hatelijk!

Als ik dan die "ouwe" S8 bekijk...4.500km rijden door dodgy landen als Ukraïne/Polen, aan een meer dan degelijke snelheid over goede zowel als extreem slechte banen...kar geeft geen krimp..op gas dan nog.

Misschien beter een "oudere" kar kopen genre E39.

Comment

• A8 D3 geniet anders ook een zeer bulletproof reputatie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            A8 D3 geniet anders ook een zeer bulletproof reputatie...

Is dat "gekend" daarvoor? Didn't know.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Is dat "gekend" daarvoor? Didn't know.
                              Tijdens m'n Audi-klusjes toch heel wat laaiend enthousiaste D3-eigenaars gesproken die eigenlijk met tegenzin naar een vervanger uitkeken, bouwkwaliteit van dat model blijkt echt superieur.

Comment

• Monaco Blau

Comment

• Blijft voor mij de kleur voor een 1 reeks! Jammer dat ze nu niet meer beschikbaar is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                    HELLO KITTY !!!

Deze moet van een vrouw zijn !

Op deze foto komt dat Monaco blauw perfect uit. Op een 3 heb ik het eigenlijk nooit echt mooi gevonden. Een beetje een mat, bijna uni, kleur dat enkel in de zon wat diepte had. De eerste jaren was dit nochtans het enige donkerblauw (los van het Le Mans voor een M-pakket) voor een E90/E91. Er was nog geen Tiefsee of Montego in het gamma.

Comment

• Wat mis ik mijn monaco blauwe eend

Comment

HELLO KITTY !!!

Deze moet van een vrouw zijn !

Op deze foto komt dat Monaco blauw perfect uit. Op een 3 heb ik het eigenlijk nooit echt mooi gevonden. Een beetje een mat, bijna uni, kleur dat enkel in de zon wat diepte had. De eerste jaren was dit nochtans het enige donkerblauw (los van het Le Mans voor een M-pakket) voor een E90/E91. Er was nog geen Tiefsee of Montego in het gamma.
                                        Helaas, tis van ne vent.

Last edited by ; 24/10/2010, 15:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                          Helaas, tis van ne vent.
                                          Met Kitty op zijnen tank !

Comment

Working...
                                          X