Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, zo proper dat ge in zijn eigen reflectie die lelijke achterlichten ziet.
Seg, Kale Billiwam, wist ge dat er mooie Blacklines bestaan voor jouw kar? Moet je even bekijken, misschien is dat wel iets voor jou?
Ik moet mijn (zelf gekochte en gemonteerde) blacklines er eigenlijk terug afvijzen binnenkort, ik ga de originele achterlichten terug op mijn touring monteren als mijn nieuw lease-krel is toegekomen. Anders mag je ze voor een prikje overkopen. Nergens een barstje of een krasje in.
Achterlichten monteren is nou 't moeilijkste niet hé. Kofferbekleding losklikken, drie moertjes losdraaien, stekker loskoppelen en ze zijn eruit.
Bij onzen Ypsilon is dat op z'n Italiaans nog "efficiënter": kofferklep opendoen en twee Parkervijzen losdraaien, klaar.
Het zijn blacklines van mijn E91 die einde leasing is. Jep, ging zeer vlot, wat mousse wegtrekken, wat vijzen,
wat stekkers, en tis geflikt
Ik kan ze toch niet meer gebruiken voor mijn nieuwe E91 LCI. Dus gaan ze de verkoop in, de originele liggen hier nog in een doos in de garage,
dus vijs ik die er terug in.
Kan iemand mij zeggen of de tellerpartij van een E34 perfect inwisselbaar is met andere modellen, bijvoorbeeld met die van een E32?
Zijn er in de tellerpartij van de E34 evoluties geweest naargelang de jaren?
E32 weet ik niet, kan wel zijn.
Evoluties? Jazeker!
Je hebt de oude, waar de kmstand nog met een klassiek tellertje wordt bijgehouden, en je hebt de nieuwe, waar de kmstand digitaal wordt bijgehouden. Ik weet al zeker dat je bij de nieuwe 2 versies hebt, namelijk ne high en ne low. Low, is zoals in mijn 5, kmstand zichtbaar in de snelheidsteller, geen informatiescherm / boordcomputer. High is zoals jij hebt, met informatiescherm.
Maar er zijn vrij veel versies in. Met verschillende kleur van achterkant etc. Vervelend natuurlijk dat je bij die van u niet meer kan controleren welke kleur de originele had
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Af en toe heb ik het toch echt gehad met m'n E61...
De laatste weken een paar duizend km's over de Duitse autobahn gejaagd...weer wat nieuwe waarschuwingen...
1. Erhöhte Emissionen...yeah well, could care less, maar dat symbooltje begint na een tijd wel op m'n zenuwen te werken. Af en toe verdwijnt het eens, dan komt het weer terug, and on and on...
2. Niveauregulierung ausgefallen, Kurvengeschwindigkeit beachten. Parking opdraaien, auto opnieuw starten en waarschuwing is weg.
3. Reifendruckkontrolle, druckverlust. Was vlak na een vrij extreem noodremmoment, maar na controle bij een tankstation bleek er niets aan de hand.
En zoiets gebeurt dan natuurlijk altijd als rush-hour traffic over de heerlijkste autobahnen ooit voorbij is en je net even kan gaan doorknallen..hatelijk!
Als ik dan die "ouwe" S8 bekijk...4.500km rijden door dodgy landen als Ukraïne/Polen, aan een meer dan degelijke snelheid over goede zowel als extreem slechte banen...kar geeft geen krimp..op gas dan nog.
Tijdens m'n Audi-klusjes toch heel wat laaiend enthousiaste D3-eigenaars gesproken die eigenlijk met tegenzin naar een vervanger uitkeken, bouwkwaliteit van dat model blijkt echt superieur.
Op deze foto komt dat Monaco blauw perfect uit. Op een 3 heb ik het eigenlijk nooit echt mooi gevonden. Een beetje een mat, bijna uni, kleur dat enkel in de zon wat diepte had. De eerste jaren was dit nochtans het enige donkerblauw (los van het Le Mans voor een M-pakket) voor een E90/E91. Er was nog geen Tiefsee of Montego in het gamma.
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitektBekijk Berichten
HELLO KITTY !!!
Deze moet van een vrouw zijn !
Op deze foto komt dat Monaco blauw perfect uit. Op een 3 heb ik het eigenlijk nooit echt mooi gevonden. Een beetje een mat, bijna uni, kleur dat enkel in de zon wat diepte had. De eerste jaren was dit nochtans het enige donkerblauw (los van het Le Mans voor een M-pakket) voor een E90/E91. Er was nog geen Tiefsee of Montego in het gamma.
Comment