Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Kutdiesels
    Ze worden beter en beter.

    Nicolas B zijn 330d, jeezus.. demax gewoon! Klinkt vet, zéker langs buiten. Bak power en toch zo'n laag verbruik als je wat oplet.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Ze worden beter en beter.

      Nicolas B zijn 330d, jeezus.. demax gewoon! Klinkt vet, zéker langs buiten. Bak power en toch zo'n laag verbruik als je wat oplet.
      Too much is never enough (Nicolas )

      Comment


      • AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt


        Hoe zit dat met betrouwbaarheid eens boven de 100k km's?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
          Too much is never enough (Nicolas )
          M3 is natuurlijk nog een andere klasse. Het totale pakket moet gewoon 'kloppen'.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
            http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=184054907

            Hoe zit dat met betrouwbaarheid eens boven de 100k km's?
            Leftlane was er toch nog steeds tevreden over, en dat spel zal al wel ver over de 100k zitten.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              Ze worden beter en beter.

              Nicolas B zijn 330d, jeezus.. demax gewoon! Klinkt vet, zéker langs buiten. Bak power en toch zo'n laag verbruik als je wat oplet.
              De gasrespons van een naft in een diesel, dat moet ik nog meemaken. Naftdriften is pak aangenamer
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                De gasrespons van een naft in een diesel, dat moet ik nog meemaken. Naftdriften is pak aangenamer
                Dat zal ook nooit gebeuren denk ik.

                Comment


                • Ga dan maar voor die 120I. Vanuit petrolhead point of view is die keuze zeker te begrijpen
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Mja, das dan ook echt alles waarmee je kan vergelijken

                    Kutdiesels

                    Comment


                    • + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                      • Zou het nog lang duren voor bmw met een 23i komt? ( als 2.0 turbo dan)

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Zou het nog lang duren voor bmw met een 23i komt?
                          ze kunnen eigenlijk perfect de 23i uit de huidige Z4 nemen, is nog een echte 2.5 liter (N52 blok)

                          Comment


                          • 120i klinkt ook lekker Blake,DOENNN

                            Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

                            Comment


                            • How to overdo it:

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                118i is net toch wat anders ?
                                Ah juist, 't was een 118i.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                  De gasrespons van een naft in een diesel, dat moet ik nog meemaken. Naftdriften is pak aangenamer
                                  Helemaal correct. En 't gaat een pak beter ook, om maar niet 'makkelijker' te zeggen (maar dat is 't echt wel). Je moet echt spot on bezig zijn met een diesel, zeker op 't droge, en erg vaak ook grotere hoeken driften en/of met de massa werken, dan bij een benzine.Bij 'n benzine heb je echt 100% controle met de rechtervoet. Daar kan je vrij makkelijk (zelfs zonder sper) 'n rond puntje driften zonder aan je stuur te hoeven draaien. Bij 'n diesel is tegoei sturen met 't gaspedaal veel moeilijker.That said... een 120i is wel een beetje teleurstellend. Dat rijdt goed, daar niet van, en 't is naft dus joy, maar ... qua prestaties is dat eigenlijk niet zo denderend veel soeps. Ge moet daar berzerk mee rijden om de vlotheid van de hedendaagse diesels mee te bekomen, en dan zit je verbruik een pak hoger. Voordeel is z'n lagere prijs (tweedehands). Maar ze zijn niet dik gezaaid...

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Helemaal correct. En 't gaat een pak beter ook, om maar niet 'makkelijker' te zeggen (maar dat is 't echt wel). Je moet echt spot on bezig zijn met een diesel, zeker op 't droge, en erg vaak ook grotere hoeken driften en/of met de massa werken, dan bij een benzine.Bij 'n benzine heb je echt 100% controle met de rechtervoet. Daar kan je vrij makkelijk (zelfs zonder sper) 'n rond puntje driften zonder aan je stuur te hoeven draaien. Bij 'n diesel is tegoei sturen met 't gaspedaal veel moeilijker.That said... een 120i is wel een beetje teleurstellend. Dat rijdt goed, daar niet van, en 't is naft dus joy, maar ... qua prestaties is dat eigenlijk niet zo denderend veel soeps. Ge moet daar berzerk mee rijden om de vlotheid van de hedendaagse diesels mee te bekomen, en dan zit je verbruik een pak hoger. Voordeel is z'n lagere prijs (tweedehands). Maar ze zijn niet dik gezaaid...
                                    Dat van dat driften kan ik alleen maar beamen. Hoe goed diesels ook mogen zijn, driften met gelijk welke benzine blijft honderdust keer chicer! Als ik moet kiezen tussen de E36 of de E88 heb ik héél snel gekozen!!


                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                                    VS

                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                      http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=184054907

                                      Hoe zit dat met betrouwbaarheid eens boven de 100k km's?
                                      Een leraar van me heeft er ééntje, en is er NIET tevreden over. Hij heeft heel wat problemen gehad met die dubbele turbo's. Ook zit zjin roetfilter om de zoveel km weer vol. Het fijne weet ik er natuurlijk niet over, want dat was wat vragen tussen de elektriciteitsoefeningen door.

                                      Hij heeft de wagen wel gechipt naar 340pk, dus dat kan er ook mee te maken hebben, geen idee.

                                      Hij blijft wel genieten van dat torenhoge koppel. 'Ik blaas porsches eraf op de autostrade', verkondigde hij. Hij had zo'n 680 Nm zitten

                                      Comment








                                      • Bill Caswell and his $500 Craigslist rally car [amazing original story HERE] have a new challenge: the Baja 1000. Caswell's heading to SEMA, welding together a Baja E30, then heading to Mexico. He took a break from construction to share his plans with Jalopnik.

                                        Caswell made history and warped minds when he took a beat-up E30 he'd purchased off of Craigslist and, with a mixture of grit and luck, finished an amazing 3rd place in his class at the WRC Raly Mexico. He's attempting to shatter more expectations by racing the first BMW car or truck in the famed and torturous SCORE Baja 1000 rally.

                                        And not just any BMW truck. He's racing a freaking E30 that was a parts donor to the rally car.

                                        "The silver-and-black hood from the original rally car came from this car, it's kind of strange, my autocross car has the engine from it," said Caswell. "This was basically a parts car and after buying most of it he he basically gave me the chassis for free."

                                        This is Caswell's biggest challenge to date because he's promised his sponsor, Miller Electric Manufacturing, he'll weld the main roll cage, front and rear cages, suspension, and other accessories to the car on site at SEMA. This means it has to be designed and partially pre-fabricated in his mom's garage before the car is picked up tomorrow for delivery.

                                        And that's not the end of it.

                                        "I've got ten days from the end of SEMA to make the start of the race, so I'm basically doing all the welding at SEMA and will do all the plumbing along the beach in San Diego," said Caswell. "So far we don't have a shop down there, so unless someone has a shop we're doing it on a public beach."

                                        The first drawings of the car show just how intense this Baja E30's going to be. It'll be sitting on 33x10.5-inch tires with a rear track, hub-to-hub almost as wide as the car. The motor's a 3.0-liter inline-six out of a a 1995 M3 putting power through a differential and drive/halfshafts used on off-road buggies.

                                        Rest of story at Jalopnik - http://jalopnik.com/5674807/500-crai...yline=true&s=i

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                          Dat van dat driften kan ik alleen maar beamen. Hoe goed diesels ook mogen zijn, driften met gelijk welke benzine blijft honderdust keer chicer! Als ik moet kiezen tussen de E36 of de E88 heb ik héél snel gekozen!!


                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                                          VS

                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          Wel belangrijk, dat driften....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X