Breed?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=184054907
Hoe zit dat met betrouwbaarheid eens boven de 100k km's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=184054907
Hoe zit dat met betrouwbaarheid eens boven de 100k km's?BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHelemaal correct. En 't gaat een pak beter ook, om maar niet 'makkelijker' te zeggen (maar dat is 't echt wel). Je moet echt spot on bezig zijn met een diesel, zeker op 't droge, en erg vaak ook grotere hoeken driften en/of met de massa werken, dan bij een benzine.Bij 'n benzine heb je echt 100% controle met de rechtervoet. Daar kan je vrij makkelijk (zelfs zonder sper) 'n rond puntje driften zonder aan je stuur te hoeven draaien. Bij 'n diesel is tegoei sturen met 't gaspedaal veel moeilijker.That said... een 120i is wel een beetje teleurstellend. Dat rijdt goed, daar niet van, en 't is naft dus joy, maar ... qua prestaties is dat eigenlijk niet zo denderend veel soeps. Ge moet daar berzerk mee rijden om de vlotheid van de hedendaagse diesels mee te bekomen, en dan zit je verbruik een pak hoger. Voordeel is z'n lagere prijs (tweedehands). Maar ze zijn niet dik gezaaid...
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenWel belangrijk, dat driften....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen collega van me heeft een e61 520d
hij krijgt nou de melding elv steering locked...stuurslot is actief
iemand al voorgehad ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Ja, heel belangrijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenZelf zal ik nooit mijn aandrijflijn zo belasten, tenzij ongewild maar ach ja, 't is maar wat je belangrijk vindt ook al gaat dat ten koste van onnodig extra slijtage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenWel belangrijk, dat driften....Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenZelf zal ik nooit mijn aandrijflijn zo belasten, tenzij ongewild maar ach ja, 't is maar wat je belangrijk vindt ook al gaat dat ten koste van onnodig extra slijtage.
Al dat driften zie jij dus als niks meer of minder dan onnodige slijtage...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenEen leraar van me heeft er ééntje, en is er NIET tevreden over. Hij heeft heel wat problemen gehad met die dubbele turbo's. Ook zit zjin roetfilter om de zoveel km weer vol. Het fijne weet ik er natuurlijk niet over, want dat was wat vragen tussen de elektriciteitsoefeningen door.
Hij heeft de wagen wel gechipt naar 340pk, dus dat kan er ook mee te maken hebben, geen idee.
Hij blijft wel genieten van dat torenhoge koppel. 'Ik blaas porsches eraf op de autostrade', verkondigde hij. Hij had zo'n 680 Nm zitten
Het antwoord op z'n probleem zit eigenlijk in je eigen tekstje.
340PK met DPF nog aanwezig is net wat te veel van 't goede en dat ding gaat te snel volzitten / warm worden (= ook nadelig voor de turbo's natuurlijk).
Oplossing: DPF-removal laten doen. Apec doet dit en heeft er al veel ervaring mee (ook met 35d's). Resultaat is altijd zeer bevredigend..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenEen leraar van me heeft er ééntje, en is er NIET tevreden over. Hij heeft heel wat problemen gehad met die dubbele turbo's. Ook zit zjin roetfilter om de zoveel km weer vol. Het fijne weet ik er natuurlijk niet over, want dat was wat vragen tussen de elektriciteitsoefeningen door.
Hij heeft de wagen wel gechipt naar 340pk, dus dat kan er ook mee te maken hebben, geen idee.
Hij blijft wel genieten van dat torenhoge koppel. 'Ik blaas porsches eraf op de autostrade', verkondigde hij. Hij had zo'n 680 Nm zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenLOL! Op een kletsnatte ondergrond ziet dat daar echt niet zo van af hoor.
Al dat driften zie jij dus als niks meer of minder dan onnodige slijtage...?
Dat je het plezant vind om te doen, al is het maar om te showen in youtube filmpjes, daar kan ik inkomen maar de essentiële belangrijkheid daarvan trek ik wel in twijfel, en daar gaat het bij mij om, op nat of op droog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenHard optrekken of eens op topsnelheid rijden heeft ook geen essentieel belang.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEen 123d tov een 116d ook niet, je geraakt in beide gevallen van A naar B, en de 116 zal ook zuiniger zijn waarschijnlijk2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenJa oké, daar heb je wel een punt, op nat wegdek maakt dat niks uit maar op droog wel, en daar doelde ik eigenlijk op.
Dat je het plezant vind om te doen, al is het maar om te showen in youtube filmpjes, daar kan ik inkomen maar de essentiële belangrijkheid daarvan trek ik wel in twijfel, en daar gaat het bij mij om, op nat of op droog.
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEen 123d tov een 116d ook niet, je geraakt in beide gevallen van A naar B, en de 116 zal ook zuiniger zijn waarschijnlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenEen auto kopen met meer dan de basisbenodigheden is ook niet nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenge kunt ook mastruberen, who needs a women
Comment
Comment