Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Breed?


    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=184054907

      Hoe zit dat met betrouwbaarheid eens boven de 100k km's?
      Momenteel 130.000km op de teller en nog altijd zeer content van

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
        http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=184054907

        Hoe zit dat met betrouwbaarheid eens boven de 100k km's?
        Mijn pa de zijne heeft er nu ongeveer 205.000 en nog geen problemen mee
        BMW E61 525d LCI '09
        Suzuki Bandit 1250NA /07
        Fiesta Red Edition '16

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Helemaal correct. En 't gaat een pak beter ook, om maar niet 'makkelijker' te zeggen (maar dat is 't echt wel). Je moet echt spot on bezig zijn met een diesel, zeker op 't droge, en erg vaak ook grotere hoeken driften en/of met de massa werken, dan bij een benzine.Bij 'n benzine heb je echt 100% controle met de rechtervoet. Daar kan je vrij makkelijk (zelfs zonder sper) 'n rond puntje driften zonder aan je stuur te hoeven draaien. Bij 'n diesel is tegoei sturen met 't gaspedaal veel moeilijker.That said... een 120i is wel een beetje teleurstellend. Dat rijdt goed, daar niet van, en 't is naft dus joy, maar ... qua prestaties is dat eigenlijk niet zo denderend veel soeps. Ge moet daar berzerk mee rijden om de vlotheid van de hedendaagse diesels mee te bekomen, en dan zit je verbruik een pak hoger. Voordeel is z'n lagere prijs (tweedehands). Maar ze zijn niet dik gezaaid...
          Merci!

          Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
          Wel belangrijk, dat driften....
          Ja, heel belangrijk!

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            een collega van me heeft een e61 520d
            hij krijgt nou de melding elv steering locked...stuurslot is actief

            iemand al voorgehad ?
            het was een softwarefout, 150 astublieft

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten



              Ja, heel belangrijk!
              Zelf zal ik nooit mijn aandrijflijn zo belasten, tenzij ongewild maar ach ja, 't is maar wat je belangrijk vindt ook al gaat dat ten koste van onnodig extra slijtage.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                Zelf zal ik nooit mijn aandrijflijn zo belasten, tenzij ongewild maar ach ja, 't is maar wat je belangrijk vindt ook al gaat dat ten koste van onnodig extra slijtage.
                Je hebt drifttechnieken waarbij je de aandrijflijn niet moet overbelasten, hoor.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Lijkt meer op een remtrommel dan op een velg.

                  Comment


                  • Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                      Wel belangrijk, dat driften....
                      Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                      Zelf zal ik nooit mijn aandrijflijn zo belasten, tenzij ongewild maar ach ja, 't is maar wat je belangrijk vindt ook al gaat dat ten koste van onnodig extra slijtage.
                      LOL! Op een kletsnatte ondergrond ziet dat daar echt niet zo van af hoor.

                      Al dat driften zie jij dus als niks meer of minder dan onnodige slijtage...?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                        Een leraar van me heeft er ééntje, en is er NIET tevreden over. Hij heeft heel wat problemen gehad met die dubbele turbo's. Ook zit zjin roetfilter om de zoveel km weer vol. Het fijne weet ik er natuurlijk niet over, want dat was wat vragen tussen de elektriciteitsoefeningen door.

                        Hij heeft de wagen wel gechipt naar 340pk, dus dat kan er ook mee te maken hebben, geen idee.

                        Hij blijft wel genieten van dat torenhoge koppel. 'Ik blaas porsches eraf op de autostrade', verkondigde hij. Hij had zo'n 680 Nm zitten

                        Het antwoord op z'n probleem zit eigenlijk in je eigen tekstje.

                        340PK met DPF nog aanwezig is net wat te veel van 't goede en dat ding gaat te snel volzitten / warm worden (= ook nadelig voor de turbo's natuurlijk).

                        Oplossing: DPF-removal laten doen. Apec doet dit en heeft er al veel ervaring mee (ook met 35d's). Resultaat is altijd zeer bevredigend..

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                          Een leraar van me heeft er ééntje, en is er NIET tevreden over. Hij heeft heel wat problemen gehad met die dubbele turbo's. Ook zit zjin roetfilter om de zoveel km weer vol. Het fijne weet ik er natuurlijk niet over, want dat was wat vragen tussen de elektriciteitsoefeningen door.

                          Hij heeft de wagen wel gechipt naar 340pk, dus dat kan er ook mee te maken hebben, geen idee.

                          Hij blijft wel genieten van dat torenhoge koppel. 'Ik blaas porsches eraf op de autostrade', verkondigde hij. Hij had zo'n 680 Nm zitten
                          Ik heb mijn remap er ondertussen ook laten uithalen terug. Teveel probs met de roetfilter. Staat al een nieuwe roetfilter op ondertussen ook.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                            LOL! Op een kletsnatte ondergrond ziet dat daar echt niet zo van af hoor.

                            Al dat driften zie jij dus als niks meer of minder dan onnodige slijtage...?
                            Ja oké, daar heb je wel een punt, op nat wegdek maakt dat niks uit maar op droog wel, en daar doelde ik eigenlijk op.
                            Dat je het plezant vind om te doen, al is het maar om te showen in youtube filmpjes, daar kan ik inkomen maar de essentiële belangrijkheid daarvan trek ik wel in twijfel, en daar gaat het bij mij om, op nat of op droog.

                            Comment


                            • Hard optrekken of eens op topsnelheid rijden heeft ook geen essentieel belang.

                              Comment


                              • Een auto kopen met meer dan de basisbenodigheden is ook niet nodig.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  Hard optrekken of eens op topsnelheid rijden heeft ook geen essentieel belang.
                                  Een 123d tov een 116d ook niet, je geraakt in beide gevallen van A naar B, en de 116 zal ook zuiniger zijn waarschijnlijk

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Een 123d tov een 116d ook niet, je geraakt in beide gevallen van A naar B, en de 116 zal ook zuiniger zijn waarschijnlijk
                                    Bij Porker niet
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                      Ja oké, daar heb je wel een punt, op nat wegdek maakt dat niks uit maar op droog wel, en daar doelde ik eigenlijk op.
                                      Dat je het plezant vind om te doen, al is het maar om te showen in youtube filmpjes, daar kan ik inkomen maar de essentiële belangrijkheid daarvan trek ik wel in twijfel, en daar gaat het bij mij om, op nat of op droog.
                                      Ik drift alleen maar in het natte.. droog quasi nooit, is zoals je zegt veel te belastend.

                                      Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Een 123d tov een 116d ook niet, je geraakt in beide gevallen van A naar B, en de 116 zal ook zuiniger zijn waarschijnlijk
                                      In trage auto's jaag ik mijzelf altijd op zodat ik uiteindelijk meer verbruik dan een auto met wat power onderin.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                        Een auto kopen met meer dan de basisbenodigheden is ook niet nodig.
                                        ge kunt ook mastruberen, who needs a women

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                          ge kunt ook mastruberen, who needs a women
                                          Veel lol met je hand dan, ik heb liever een smal leeke, een lekkere kont en een koppel zalige borsten erbij.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X