Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
    Veel lol met je hand dan, ik heb liever een smal leeke, een lekkere kont en een koppel zalige borsten erbij.
    Ik denk, de meeste van ons

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
      Ik denk, de meeste van ons
      E sjans, anders liep de wereld vol met dikke, lelijke wijven en als ge de lijn door trekt naar auto's, dan reden ze allemaal in Toyota iQtjes.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
        Ik heb mijn remap er ondertussen ook laten uithalen terug. Teveel probs met de roetfilter. Staat al een nieuwe roetfilter op ondertussen ook.
        Fack, je had dat geld dat je verspild hebt voor een nieuwe roetfilter beter gebruikt dan voor een goede DPF-off + een remap van wat kwaliteit.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
          Zelf zal ik nooit mijn aandrijflijn zo belasten, tenzij ongewild maar ach ja, 't is maar wat je belangrijk vindt ook al gaat dat ten koste van onnodig extra slijtage.
          Extra slijtage op... ? Graag specifieke onderdelen

          Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
          Ja oké, daar heb je wel een punt, op nat wegdek maakt dat niks uit maar op droog wel, en daar doelde ik eigenlijk op.
          Dat je het plezant vind om te doen, al is het maar om te showen in youtube filmpjes, daar kan ik inkomen maar de essentiële belangrijkheid daarvan trek ik wel in twijfel, en daar gaat het bij mij om, op nat of op droog.
          Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
          Veel lol met je hand dan, ik heb liever een smal leeke, een lekkere kont en een koppel zalige borsten erbij.
          En wat is daar de essentiële belangrijkheid van?

          Voor de een is driftability belangrijk, voor de ander de status van de wagen, ik zeg maar iets
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

          Comment


          • Ik denk daar anders over maar 't is al goed, I got the point.

            Comment


            • + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                Ja oké, daar heb je wel een punt, op nat wegdek maakt dat niks uit maar op droog wel, en daar doelde ik eigenlijk op.
                Dat je het plezant vind om te doen, al is het maar om te showen in youtube filmpjes, daar kan ik inkomen maar de essentiële belangrijkheid daarvan trek ik wel in twijfel, en daar gaat het bij mij om, op nat of op droog.
                Oei dat is wel heel zwart-wit. Ik steek liever wat meer kleur in mijn leven. Niet alles wat ik doe moet een essentieel belang hebben hoor. Moest het wel zo zijn, dan lag ik al lang onder de grond.

                Dat 21"-scherm waar ik nu zit op te kijken is eigenlijk ook redelijk onnodig, een 15" will do the same thing.

                Comment


                • In maart/april komt de X3 xDrive30d met wederom een nieuwe evolutie van de single turbo 3-liter zescilinder.

                  vermogen: 190kW / 258pk
                  koppel: 560Nm

                  Benieuwd hoe snel die versie doorvloeit naar de andere modellen.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    In maart/april komt de X3 xDrive30d met wederom een nieuwe evolutie van de single turbo 3-liter zescilinder.

                    vermogen: 190kW / 258pk
                    koppel: 560Nm

                    Benieuwd hoe snel die versie doorvloeit naar de andere modellen.
                    Straf.

                    Al is dat volgens mij gewoon dezelfde motor, daar er 330d's zijn die ruim 260 pk halen op de bank..

                    Comment


                    • Hmnee, dat zal zeker een volgende officiële evolutie zijn, met (misschien) wat (licht?) gewijzigde mechanische onderdelen, maar alvast wel een nieuwe software-versie, die (zo vermoed ik) niet backwards compatible zal zijn (al dan niet officieus). Voor de rest, uiteraard, is dat nog altijd de N57D30, maar een zoveelste versie?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Hmnee, dat zal zeker een volgende officiële evolutie zijn, met (misschien) wat (licht?) gewijzigde mechanische onderdelen, maar alvast wel een nieuwe software-versie, die (zo vermoed ik) niet backwards compatible zal zijn (al dan niet officieus). Voor de rest, uiteraard, is dat nog altijd de N57D30, maar een zoveelste versie?
                        Die diesels worden té goed

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          OO 00 OO

                          Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                          Comment


                          • Wie heeft er een idee wat het kost om sportstoelen te laten zetten in een 1 serie (ter vervanging van de standaardzetels) ?

                            Comment


                            • De kostprijs van de zetels (incl. zijdelingse airbags) + bekleding. Nieuw gaat dat een bom duiten kosten. Als je 'n set tweedehands vindt, zal dat vermoedelijk beter betaalbaar zijn, maar dan moet ge wel 'n set vinden die dezelfde interieurbekleding heeft.

                              Wat de nieuwprijs betreft, schat ik dat je niet toekomt met 1.000 EUR per stoel (mechanisme, airbag (misschien over te bouwen), leuningbreedteverstelling, bekleding).

                              Tweedehands vind je soms wel interieur in leder met sportzetels voor om en bij de 1.000 EUR.

                              Comment


                              • Binnenkort moeten er nieuwe remblokjes op onze 2008 BMW X5.
                                Vroeger op onze vorige wagen dat ook altijd zelf gedaan maar ik dacht eens opgevangen te hebben
                                dat dat niet meer mogelijk is op recente BMW-modellen dat zelf te doen of ben ik verkeerd?

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                                  Wie heeft er een idee wat het kost om sportstoelen te laten zetten in een 1 serie (ter vervanging van de standaardzetels) ?
                                  Op mijne 325Ci heb ik dit laten doen voor nog geen 3.000€. Ik wou sowieso geen 2de hands gezien ik de wagen nieuw gekocht heb en hem bijhoudt.

                                  Zie reactie 67 van mijne topic http://www.autoforum.be/showthread.php?t=15362&page=4

                                  Comment


                                  • Wij moeten vandaag beslissen over de wintervelgen van onze E91 Touring facelift. Welke styling lijkt jullie het mooist? De 32, de 158, de 159 of de 184?
                                    sigpic

                                    www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                      Wij moeten vandaag beslissen over de wintervelgen van onze E91 Touring facelift. Welke styling lijkt jullie het mooist? De 32, de 158, de 159 of de 184?
                                      De 159 bij voorkeur, anders de 184. De 184 is wel veel gemakkelijker te kuisen, of beter gezegd sneeuw/modder/zout -vrij te houden.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                                        Binnenkort moeten er nieuwe remblokjes op onze 2008 BMW X5.
                                        Vroeger op onze vorige wagen dat ook altijd zelf gedaan maar ik dacht eens opgevangen te hebben
                                        dat dat niet meer mogelijk is op recente BMW-modellen dat zelf te doen of ben ik verkeerd?
                                        Toch wel, dat gaat nog altijd, net zoals vroeger. Zorg dat je een inbussleutel maatje 7 hebt, en als 't effe kan een kleine rakketak (evt met verlenging), dat werkt 't makkelijkste.

                                        Enige ding dat je voor kan hebben is dat je een nieuwe slijtindicator moet hebben, soms is dat nodig, soms niet (BMW vervangt dit wel altijd mee met nieuwe remblokken dacht ik).

                                        Comment


                                        • Er stond overigens een fout ion mijn vorige post. Het ging over de 284. De keuze gaat nu tussen de 158 of de 159. Wat vinden jullie mooier?

                                          Styling 158:


                                          Styling 159:


                                          Styling 284:
                                          sigpic

                                          www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

                                          Comment

                                          Working...
                                          X