Oorspronkelijk geplaatst door Hozee
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenIk denk, de meeste van ons
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenIk heb mijn remap er ondertussen ook laten uithalen terug. Teveel probs met de roetfilter. Staat al een nieuwe roetfilter op ondertussen ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenZelf zal ik nooit mijn aandrijflijn zo belasten, tenzij ongewild maar ach ja, 't is maar wat je belangrijk vindt ook al gaat dat ten koste van onnodig extra slijtage.
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenJa oké, daar heb je wel een punt, op nat wegdek maakt dat niks uit maar op droog wel, en daar doelde ik eigenlijk op.
Dat je het plezant vind om te doen, al is het maar om te showen in youtube filmpjes, daar kan ik inkomen maar de essentiële belangrijkheid daarvan trek ik wel in twijfel, en daar gaat het bij mij om, op nat of op droog.Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenVeel lol met je hand dan, ik heb liever een smal leeke, een lekkere kont en een koppel zalige borsten erbij.
Voor de een is driftability belangrijk, voor de ander de status van de wagen, ik zeg maar ietsOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenJa oké, daar heb je wel een punt, op nat wegdek maakt dat niks uit maar op droog wel, en daar doelde ik eigenlijk op.
Dat je het plezant vind om te doen, al is het maar om te showen in youtube filmpjes, daar kan ik inkomen maar de essentiële belangrijkheid daarvan trek ik wel in twijfel, en daar gaat het bij mij om, op nat of op droog.
Dat 21"-scherm waar ik nu zit op te kijken is eigenlijk ook redelijk onnodig, een 15" will do the same thing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIn maart/april komt de X3 xDrive30d met wederom een nieuwe evolutie van de single turbo 3-liter zescilinder.
vermogen: 190kW / 258pk
koppel: 560Nm
Benieuwd hoe snel die versie doorvloeit naar de andere modellen.
Al is dat volgens mij gewoon dezelfde motor, daar er 330d's zijn die ruim 260 pk halen op de bank..
Comment
-
Hmnee, dat zal zeker een volgende officiële evolutie zijn, met (misschien) wat (licht?) gewijzigde mechanische onderdelen, maar alvast wel een nieuwe software-versie, die (zo vermoed ik) niet backwards compatible zal zijn (al dan niet officieus). Voor de rest, uiteraard, is dat nog altijd de N57D30, maar een zoveelste versie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHmnee, dat zal zeker een volgende officiële evolutie zijn, met (misschien) wat (licht?) gewijzigde mechanische onderdelen, maar alvast wel een nieuwe software-versie, die (zo vermoed ik) niet backwards compatible zal zijn (al dan niet officieus). Voor de rest, uiteraard, is dat nog altijd de N57D30, maar een zoveelste versie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
De kostprijs van de zetels (incl. zijdelingse airbags) + bekleding. Nieuw gaat dat een bom duiten kosten. Als je 'n set tweedehands vindt, zal dat vermoedelijk beter betaalbaar zijn, maar dan moet ge wel 'n set vinden die dezelfde interieurbekleding heeft.
Wat de nieuwprijs betreft, schat ik dat je niet toekomt met 1.000 EUR per stoel (mechanisme, airbag (misschien over te bouwen), leuningbreedteverstelling, bekleding).
Tweedehands vind je soms wel interieur in leder met sportzetels voor om en bij de 1.000 EUR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk BerichtenWie heeft er een idee wat het kost om sportstoelen te laten zetten in een 1 serie (ter vervanging van de standaardzetels) ?
Zie reactie 67 van mijne topic http://www.autoforum.be/showthread.php?t=15362&page=4
Comment
-
Wij moeten vandaag beslissen over de wintervelgen van onze E91 Touring facelift. Welke styling lijkt jullie het mooist? De 32, de 158, de 159 of de 184?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenWij moeten vandaag beslissen over de wintervelgen van onze E91 Touring facelift. Welke styling lijkt jullie het mooist? De 32, de 158, de 159 of de 184?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenBinnenkort moeten er nieuwe remblokjes op onze 2008 BMW X5.
Vroeger op onze vorige wagen dat ook altijd zelf gedaan maar ik dacht eens opgevangen te hebben
dat dat niet meer mogelijk is op recente BMW-modellen dat zelf te doen of ben ik verkeerd?
Enige ding dat je voor kan hebben is dat je een nieuwe slijtindicator moet hebben, soms is dat nodig, soms niet (BMW vervangt dit wel altijd mee met nieuwe remblokken dacht ik).
Comment
-
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment