Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zelf zal ik nooit mijn aandrijflijn zo belasten, tenzij ongewild maar ach ja, 't is maar wat je belangrijk vindt ook al gaat dat ten koste van onnodig extra slijtage.
Extra slijtage op... ? Graag specifieke onderdelen
Ja oké, daar heb je wel een punt, op nat wegdek maakt dat niks uit maar op droog wel, en daar doelde ik eigenlijk op.
Dat je het plezant vind om te doen, al is het maar om te showen in youtube filmpjes, daar kan ik inkomen maar de essentiële belangrijkheid daarvan trek ik wel in twijfel, en daar gaat het bij mij om, op nat of op droog.
Ja oké, daar heb je wel een punt, op nat wegdek maakt dat niks uit maar op droog wel, en daar doelde ik eigenlijk op.
Dat je het plezant vind om te doen, al is het maar om te showen in youtube filmpjes, daar kan ik inkomen maar de essentiële belangrijkheid daarvan trek ik wel in twijfel, en daar gaat het bij mij om, op nat of op droog.
Oei dat is wel heel zwart-wit. Ik steek liever wat meer kleur in mijn leven. Niet alles wat ik doe moet een essentieel belang hebben hoor. Moest het wel zo zijn, dan lag ik al lang onder de grond.
Dat 21"-scherm waar ik nu zit op te kijken is eigenlijk ook redelijk onnodig, een 15" will do the same thing.
Hmnee, dat zal zeker een volgende officiële evolutie zijn, met (misschien) wat (licht?) gewijzigde mechanische onderdelen, maar alvast wel een nieuwe software-versie, die (zo vermoed ik) niet backwards compatible zal zijn (al dan niet officieus). Voor de rest, uiteraard, is dat nog altijd de N57D30, maar een zoveelste versie?
Hmnee, dat zal zeker een volgende officiële evolutie zijn, met (misschien) wat (licht?) gewijzigde mechanische onderdelen, maar alvast wel een nieuwe software-versie, die (zo vermoed ik) niet backwards compatible zal zijn (al dan niet officieus). Voor de rest, uiteraard, is dat nog altijd de N57D30, maar een zoveelste versie?
De kostprijs van de zetels (incl. zijdelingse airbags) + bekleding. Nieuw gaat dat een bom duiten kosten. Als je 'n set tweedehands vindt, zal dat vermoedelijk beter betaalbaar zijn, maar dan moet ge wel 'n set vinden die dezelfde interieurbekleding heeft.
Wat de nieuwprijs betreft, schat ik dat je niet toekomt met 1.000 EUR per stoel (mechanisme, airbag (misschien over te bouwen), leuningbreedteverstelling, bekleding).
Tweedehands vind je soms wel interieur in leder met sportzetels voor om en bij de 1.000 EUR.
Binnenkort moeten er nieuwe remblokjes op onze 2008 BMW X5.
Vroeger op onze vorige wagen dat ook altijd zelf gedaan maar ik dacht eens opgevangen te hebben
dat dat niet meer mogelijk is op recente BMW-modellen dat zelf te doen of ben ik verkeerd?
Wij moeten vandaag beslissen over de wintervelgen van onze E91 Touring facelift. Welke styling lijkt jullie het mooist? De 32, de 158, de 159 of de 184?
Wij moeten vandaag beslissen over de wintervelgen van onze E91 Touring facelift. Welke styling lijkt jullie het mooist? De 32, de 158, de 159 of de 184?
De 159 bij voorkeur, anders de 184. De 184 is wel veel gemakkelijker te kuisen, of beter gezegd sneeuw/modder/zout -vrij te houden.
Binnenkort moeten er nieuwe remblokjes op onze 2008 BMW X5.
Vroeger op onze vorige wagen dat ook altijd zelf gedaan maar ik dacht eens opgevangen te hebben
dat dat niet meer mogelijk is op recente BMW-modellen dat zelf te doen of ben ik verkeerd?
Toch wel, dat gaat nog altijd, net zoals vroeger. Zorg dat je een inbussleutel maatje 7 hebt, en als 't effe kan een kleine rakketak (evt met verlenging), dat werkt 't makkelijkste.
Enige ding dat je voor kan hebben is dat je een nieuwe slijtindicator moet hebben, soms is dat nodig, soms niet (BMW vervangt dit wel altijd mee met nieuwe remblokken dacht ik).
Comment