Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pirelli Sottozero bestaat nochtans in de juiste maat en in RFT voor die velgen. (correct me if I'm wrong)
Ik weet het eigenlijk niet oorspronkelijk hadden we nokian's maar omdat we door een gat waren gereden, 1 nokian kapot gereden.
Toen hebben ze bij bmw vanvoor 2 sottozero's gelegd. Nu hebben we dit jaar alleen vanachter winterbanden moeten leggen omdat de sottozero's nog goed waren. En nu staan er vanachter bridgestone blizzaks op omdat er geen nokians meer in stock waren in 18".
Ja oké, maar op welke breedte van velg? 225 is de breedte van de band hé.
Ah dat weet ik niet, ik zal straks eens vragen.
Wat mij wel opvalt is dat je er heel gemakkelijk mee schuurt tegen borduren, is dat normaal bij winterbanden ?
Ah dat weet ik niet, ik zal straks eens vragen.
Wat mij wel opvalt is dat je er heel gemakkelijk mee schuurt tegen borduren, is dat normaal bij winterbanden ?
Hangt af van merk tot merk van band, heeft niks met winterbanden of niet te maken, je hebt er met velgbescherming (zo'n verdikking op de band) en zonder, band merk A kan ook breder of dunner zijn dan band merk B, ook al staat er twee keer 225 op bijvoorbeeld. En de breedte van de velg kan natuurlijk ook een invloed hebben.
Bij mij wordt het 225 op 17"velgen met 8" breedte. Hopelijk is het laat echt winter en vroeg lente Vorig jaar lagen de winterbanden ook maar 2,5 maanden onder de RS4.
Bij mij wordt het 225 op 17"velgen met 8" breedte. Hopelijk is het laat echt winter en vroeg lente Vorig jaar lagen de winterbanden ook maar 2,5 maanden onder de RS4.
Had je al gezegd.
Enfin, hier het verschil tussen een 225 Contiwintercontact op links een 8 en rechts een 8,5 velg (style 194M).
Kijk eens naar je gelijkvormigheidsattest : 225banden moeten op een 8" velg. Ik heb winterbanden besteld in 17", 225 breed op 8" velgen, conform het gelijkvormigheidsattest. Op de achterste 18"velgen die ik nu heb ligt 255zomerrubber, daar zou ik persoonlijk toch nooit een 225 band laten op monteren (los van het feit dat het niet hoort lijkt het mij ook minder veilig).
Nu het niet alleen van mij komt zal het wel duidelijk zijn dat het best wel kan zeker?
Comment