Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net 1 maatje te groot imo.

Comment

• Beestige velg, maar dat past precies niet echt op zo'n 6-reeks...ziet er alleszins raar uit.
      1984 BMW M635CSi F u n
      1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• De 2 bovenstaande comments kan ik me volledig in vinden, sowieso een maat te groot voor mij, en hoewel ik het een schitterende velg blijf vinden, lijkt ze een pak minder goed uit te komen op een 6.

Comment

• Het is wennen maar hij heeft alleszinds een verlaging nodig, zelfs dan zou ik ik het niet echt geslaagd noemen.

Comment

• Alleen spijtig dat we de zalige 6-cilinder klank niet horen.. zeker op de is met standaard BMW Performance uitlaat..
            Last edited by ; 16/11/2010, 12:29.

Comment

• BMW doet het helemaal anders

Puristen gaan huilen, dat weet ik nu al. BMW gaat namelijk bij het ontwerpen van hun nieuwe modellen een aantal karakteristieke kenmerken laten vervallen. En dan heb ik het niet alleen over de achterwielaandrijving!

Vanaf 2013 zullen we er echt aan moeten geloven. In dat jaar komen de eerste voorwiel aangedreven modellen (de zogenaamde 0-serie) van BMW op de markt. Het gaat om de nieuwe instapmodellen, waaronder een compacte MPV, een roadster en een kleine crossover. Bij de crossover is niet alleen de voorwielaandrijving een noviteit die de fanboys aan het huilen gaat maken, er gaan ook een aantal karakteristieke designeigenschappen vervallen.
              Zo zal de voor BMW zo karakteristieke doorlopende schouderlijn niet te vinden zijn op het nieuwe model, maar erger nog: de Hofmeister knik komt te vervallen. De Hofmeister knik is het typerende knikje in de achterste zijruiten dat tot nu toe op elke BMW te vinden was. Jammer, want het zijn juist karakteristieke eigenschappen die komen te vervallen terwijl het lastig is een goede reden te bedenken voor deze veranderingen. What’s next? De nieren? De dubbele ronde koplampen? Ander logo misschien? Wat vinden jullie van deze ontwikkelingen? Verloochent BMW haar afkomst of moet BMW dit soort karakteristieke eigenschappen laten varen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Als het om een bijkomend model gaat, onder de '1, zie ik het probleem eigenlijk niet.
                Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Voorwiel aandrijving op het basis-model, ok daar kan ik nog met leven. Maar die design-kenmerken laten vallen die de BMW's zo typerend en knap maken, dat is triest.

Comment

• Bij de lancering van de nieuwe X3 in Singapore

Find the latest new car reviews & advice in Singapore. Stay up-to-date with new car launches, all in one place!

Find the latest new car reviews & advice in Singapore. Stay up-to-date with new car launches, all in one place!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      het was een softwarefout, 150 astublieft
                      het is er terug

Comment

• De Amerikaanse 335d heeft blijkbaar maar 265pk en 420Nm in plaats van 286pk en 580Nm... Ik gok dat dat is om hem goedkoper aan te kunnen bieden in de US?

Comment

• Zal wel eerder met milieuzever te maken hebben.

Comment

• Minderwaardige diesel?

Comment

• Dat kan ook ja, motor daaraan aangepast.

gTa weet dit ongetwijfeld.

Comment

• lb-ft =/= Nm...
                                425 lb-ft = 580 Nm
                                Het verschil in pk's zal inderdaad te maken hebben met de kwaliteit van de diesel.
                                Waarom zou dat 'm trouwens goedkoper maken, en waarom zouden ze dat willen? In mijn ogen ben je lomp als je in Amerika voor een diesel gaat, tenzij het een F-350 o.i.d. is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                  lb-ft =/= Nm...
                                  425 lb-ft = 580 Nm
                                  Het verschil in pk's zal inderdaad te maken hebben met de kwaliteit van de diesel.
                                  Waarom zou dat 'm trouwens goedkoper maken, en waarom zouden ze dat willen? In mijn ogen ben je lomp als je in Amerika voor een diesel gaat, tenzij het een F-350 o.i.d. is.
                                  Aaah, thx Jan .

Goedkoper maken, omdat ze hem ook goedkoper verkopen. Kost daar $44k, hier €49k. En aangezien ook voor VW bijvoorbeeld: Amerikaanse Jetta =/= Europese Jetta.

Comment

• Die worden niet goedkoper geproduceerd hoor, alleen goedkoper verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                      Aaah, thx Jan .

Goedkoper maken, omdat ze hem ook goedkoper verkopen. Kost daar $44k, hier €49k. En aangezien ook voor VW bijvoorbeeld: Amerikaanse Jetta =/= Europese Jetta.
                                      De basisversies in the usa zijn ook anders uitgerust van opties. Wat hier standaard is , is het daarom nog niet in the usa en er zijn ook btw verschillen en de valuta verschillen die een deel verklaren van het verschil in prijs. Er zijn ook technische verschillen maar dan meer van lichten, pinkers enz..en het aanbod is ook een stuk beperkter van kleuren en opties , veiligheids features software enz.. Mtech kan je daar meestal niet kopen
                                      Last edited by ; 17/11/2010, 16:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                                        Bij de lancering van de nieuwe X3 in Singapore

raar dat die velgen op die 8 zitten. Nooit gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                          raar dat die velgen op die 8 zitten. Nooit gezien
                                          Styling 65 van de (E39) M5?
                                          Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Working...
                                          X