Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Overlaatst vond ik hier eenlink over een Amerikaan die zijn 335is coupé (een rode) kwam afhalen via EU-delivery ?

Kan iemand deze link nog eens posten want ik vind ze niet terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
      Overlaatst vond ik hier eenlink over een Amerikaan die zijn 335is coupé (een rode) kwam afhalen via EU-delivery ?

Kan iemand deze link nog eens posten want ik vind ze niet terug.
      The goal was simple: an Ultimate driving experience. 1000 miles of twisty and windy driving nirvana, the scenic Alps across Germany, Italy, Austria, and Switzerland,…

Last edited by ; 24/11/2010, 15:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        Is altijd bi-xenon tegenwoordig.
        Inderdaad, is altijd bi-xenon. Niemand die uitsluitsel kan brengen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Hoe komt het dat in sommige landen het glas van de binnenste lamp van de koplamp (van de E9x) verschilt tegenover de Belgische uitvoering?

Buitenlandse uitvoering

Belgische uitvoering

Afgelopen week-end per toeval ontdekt dat de grootlichten van mijn 120d met xenons ook in de lichten van de gewone verlichting zitten. Dus als je de pharen aan zet, branden de twee binnenste lampen niet. Wanneer branden die dan wel? Of heb je twee soorten grootlichten?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten

Thanks alot !!

En waar vind ik die mens zijn topic ?

Comment

Hoe komt het dat in sommige landen het glas van de binnenste lamp van de koplamp (van de E9x) verschilt tegenover de Belgische uitvoering?

Buitenlandse uitvoering

Belgische uitvoering

Heeft niets met Belgisch / buitenlands te maken. Is adaptieve bochtenverlichting dacht ik. Alexanderr weet dat.
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                Afgelopen week-end per toeval ontdekt dat de grootlichten van mijn 120d met xenons ook in de lichten van de gewone verlichting zitten. Dus als je de pharen aan zet, branden de twee binnenste lampen niet. Wanneer branden die dan wel? Of heb je twee soorten grootlichten?
                In de de bovenste koplichten is het middenste meerdraaiend en bij de onderste niet.
                Er zit daar enkel een H8 lamp in voor de DRL.

Comment

• Daarjuist mijn winterbanden gestoken. Bij de achterwielen wel iets raar (voor mij toch) opgemerkt. Is het normaal dat je moer 33411132565 kan zien?
                  Wordt alles afgedicht door beschermhoes 33217547079?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                    In de de bovenste koplichten is het middenste meerdraaiend en bij de onderste niet.
                    En nu in het Nederlands?
                    Wat bedoel jij eigenlijk met onderste koplampen? De mistlichten?
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                      Ah zo, oké thanks, weeral iets bijgeleerd!

Comment

En nu in het Nederlands?
                        Wat bedoel jij eigenlijk met onderste koplampen? De mistlichten?
                        Perfect Nederlands hoor Beta.
                        Twee foto's, een bovenste en een onderste foto, gewoon eens goed lezen kan veel doen...

Comment

• Hehe

Wat het middenste is van 2 dingen snap ik dan wel weer niet
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                            Thanks alot !!

En waar vind ik die mens zijn topic ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                              Hehe

Wat het middenste is van 2 dingen snap ik dan wel weer niet
                              Dat klopt, da's iets moeilijker Nederlands. Ik heb een sterk vermoeden dat hij dat 'ding' waar die rode pijl naartoe wijst bedoelt.

Comment

Perfect Nederlands hoor Beta.
                                Twee foto's, een bovenste en een onderste foto, gewoon eens goed lezen kan veel doen...
                                Iedereen snapt dat ik dat niet zo bedoelde, behalve Jakkel.

Overigens, blijkbaar moet dat dus "de koplampen van de bovenste foto en de koplampen van de onderste foto zijn".
                                En die afkorting ken ik niet. Nog een reden om verduidelijking te vragen.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Dat klopt, da's iets moeilijker Nederlands. Ik heb een sterk vermoeden dat hij dat 'ding' waar die rode pijl naartoe wijst bedoelt.
                                  middenste had binnenste moeten zijn, waar de rode pijl naartoe wijst.

Comment

Waarom schrijf je het dan, vraagt iedereen zich af.

Comment

• Overigens, ik heb koplampen zoals op de onderste foto. En nee, dat middenste deel draait niet mee. Ik heb nl. geen meedraaiende koplampen aangeduid op de optielijst.

En sinds dit week-end weet ik dus niet eens wanneer die middelste lampen branden, want dat blijken niet de pharen te zijn, zoals ik eerst dacht.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Nee, je bedoelde het natuurlijk anders, zeg meteen dan ook eens hoe je het precies bedoelde in plaats van smileys te posten....

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Overigens, blijkbaar moet dat dus "de koplampen van de bovenste foto en de koplampen van de onderste foto zijn".
                                        En die afkorting ken ik niet. Nog een reden om verduidelijking te vragen.
                                        DLR, dagrijlichten misschien??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                          Waarom schrijf je het dan, vraagt iedereen zich af.
                                          Euhm ... Smiley?

120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X