Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
    Thx, Phil !
    Ok dan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
      Xenon is veel te duur, bij BMW toch

Dat kost bijna een nier, 2000 Euro
      Toen ik vorig jaar een wagen wou kopen heb ik vergeleken.
      Op mijn Einser: 900 € incl. koplampsproeiers + angel-eyes + LED's achteraan.
      Op een Golf GTI: 1500 € incl. koplampsproeiers.
      Dan zou ik BMW toch niet duur noemen.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
        Mijn ervaring is toch dat je veel meer ziet en dat het veiliger is. Je moet eens een uurtje in een auto met halogeen rijden en dan met 1tje die xenon heeft. Immens verschil in het voordeel van de xenons.
        Tsja, ik kan er ook niet aan doen, maar ik merk buiten dat het wat 'witter' licht geeft geen noemenswaardig meerdere lichtopbrengst tegenover de halo's op de E46.
        En nee, aan mijn zicht mankeert niks, ik heb zelfs een extreem goed nachtzicht.

Ik vind die 1.100 euro extra opleg (op een 3 toch) voor xenon als je xenon neemt enkel en alleen omdat het meer licht geeft, dan ook een bijzonder nutteloze en veel te dure optie. Ik heb het genomen enkel en alleen omdat de lichtblokken mooier ogen, de AE's feller schijnen en het 'wittere' licht dat ze geven er beter uitziet dan het 'gelere' licht van de halo's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Toen ik vorig jaar een wagen wou kopen heb ik vergeleken.
          Op mijn Einser: 900 € incl. koplampsproeiers + angel-eyes + LED's achteraan.
          Op een Golf GTI: 1500 € incl. koplampsproeiers.
          Dan zou ik BMW toch niet duur noemen.
          Alles wat boven 1000 Euro gaat voor een optie noem ik duur, maar goed, ik spreek voor mijn
          eigen portemonnee natuurlijk.

Voor sommige mensen is dat peanuts eh

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zalig ding.

Alleen jammer dat ik geen enkele van de optische opsmukjes op iets vind trekken Die logo's op de zijkant, die grill vooraan, de velgen die niet passen, dwaze touches in het interieur.. alleen de uitlaattips zijn nog cool
            Last edited by ; 10/12/2010, 09:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              Zalig ding.

Alleen jammer dat ik geen enkele van de optische opsmukjes op geen zak vind trekken Die logo's op de zijkant, die grill vooraan, de velgen die niet passen, dwaze touches in het interieur.. alleen de uitlaattips zijn nog cool
              Couldn't agree more!!

Comment

• het was niet de software bij mijn collega voor 180, het was de stuurkolom voor 1800

trail and error

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Tsja, ik kan er ook niet aan doen, maar ik merk buiten dat het wat 'witter' licht geeft geen noemenswaardig meerdere lichtopbrengst tegenover de halo's op de E46.
                  En nee, aan mijn zicht mankeert niks, ik heb zelfs een extreem goed nachtzicht.

Ik vind die 1.100 euro extra opleg (op een 3 toch) voor xenon als je xenon neemt enkel en alleen omdat het meer licht geeft, dan ook een bijzonder nutteloze en veel te dure optie. Ik heb het genomen enkel en alleen omdat de lichtblokken mooier ogen, de AE's feller schijnen en het 'wittere' licht dat ze geven er beter uitziet dan het 'gelere' licht van de halo's.
                  Nu je hebt ze toch genomen dat is het belangerijkste

Telkens als ik op de snelweg of op een andere weg rij waar ik het verkeer van tegengestelde richting kan zien let ik altijd een beetje onbewust op hoeveel auto's er met xenon rondrijden en ze zijn nog altijd redelijk zwaar in de minderheid. En het is volledig waar dat xenons met betrekking tot de lichtblokken enzovoort er mooier uitzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    http://blogs.insideline.com/straight...5is-coupe.html

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zalig ding.

Alleen jammer dat ik geen enkele van de optische opsmukjes op iets vind trekken Die logo's op de zijkant, die grill vooraan, de velgen die niet passen, dwaze touches in het interieur.. alleen de uitlaattips zijn nog cool
                    Zalige sound !

Comment

• Persoonlijk zou ik nu geen andere auto moeten hebben zonder xenon. Moest ik nu iets anders kopen laat ik diegene zonder xenon vallen en zoek ik verder naar eentje mét....

Comment

• Ge kunt godverdomme nooit genoeg xenon hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                          Persoonlijk zou ik nu geen andere auto moeten hebben zonder xenon. Moest ik nu iets anders kopen laat ik diegene zonder xenon vallen en zoek ik verder naar eentje mét....
                          Ik wou vragen "geen aftermarket gedoe meer?"

Maar toen zag ik je mistlichten

Comment

Persoonlijk zou ik nu geen andere auto moeten hebben zonder xenon. Moest ik nu iets anders kopen laat ik diegene zonder xenon vallen en zoek ik verder naar eentje mét....
                            Idd, en ik denk dat er tegenwoordig veel mensen een 2dehands auto laten staan omdat die geen xenon heeft. Ik rijd met de 5 met xenon en de 3 zonder, een wereld van verschil. Bij de 3 heb ik veel sneller de neiging om het grootlicht op te zetten...

Comment

Ik ook, xenon is zalig knap! Maar daar blijft het dan ook bij... vind ik hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                Zalige sound !
                                Stock BMW Performance uitlaat (met andere tips wel)

Klinkt echt bangelijk, en luid! Is volgens mij de luidste OEM BMW die je kan krijgen (op dit moment).

Comment

• Ik vind het vooral hinderlijk als je zo'n Xenon-kar als tegenligger hebt. En als je niet veel 's nachts moet rijden komt de Xenon toch ook al weer minder tot zijn recht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                                    Ik vind het vooral hinderlijk als je zo'n Xenon-kar als tegenligger hebt.
                                    Awel, dat hoor je veel dat mensen zoiets zeggen. Ik vind dat dus niet hé.

Comment

• Mijn sensor van de hoogteregeling is afgebroken, heb die vastgemaakt op de hoogste stand. Zo'n lul ben ik wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                                        Ik vind het vooral hinderlijk als je zo'n Xenon-kar als tegenligger hebt. En als je niet veel 's nachts moet rijden komt de Xenon toch ook al weer minder tot zijn recht.
                                        Bij mij is het net andersom. Xenons zijn meestal goed afgesteld, schijnen niet de verkeerde richting op, wat je van veel wagens met halogeenverlichting niet kan zeggen.
                                        En als je eentje tegenkomt met xenons die toch wat irriteren, is het (naar mijn ervaring) nooit een premium Duitse wagen.
                                        Het zal wel schelen dat er meer wagens zijn met halogeenlampen dan met xenons, en dat er daar ook meer oudere wagens tussen zitten, maar toch.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Awel, dat hoor je veel dat mensen zoiets zeggen. Ik vind dat dus niet hé.
                                          Daar heb ik ook geen last van eerlijk gezegt.

Comment

Working...
                                          X