Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2e hands is een diesel wel duurder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
      Hoeveel kilometers gaan jullie jaarlijk doen? Ik zou voor een diesel gaan, want die heeft een pak meer koppel. Daarbij zal hij ook goedkoper zijn, tenzij je echt weinig kilometers doet.
      mijn moeder doet iets van een 10.000 tot max 12.000 km per jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        2e hands is een diesel wel duurder
        Ja en omdat het vooral voor korte ritten zijn rond de kerktoren is het verstandiger om een benzine te kopen (geen roetfilter die kan verstopt geraken...).

Comment

• Comment

• Kerel met een extreem dikke E91 op Cleaned.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
              Kerel met een extreem dikke E91 op Cleaned.
              Meer foto's graag, van de buitenkant dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                Kerel met een extreem dikke E91 op Cleaned.
                Deze dus...

Comment

• Dat staat inderdaad extreem vet!

Comment

• Heb ik ook zien staan, maar als ik dan die ruimte tussen rubber en velg zag, teveel van het goede
                    als je het mij vraagt. Volgens mij breekt dit ding ook je rug

Comment

• Vind het zodanig dwaas en fout dat ik het weer cool vind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Vind het zodanig dwaas en fout dat ik het weer cool vind
                        ik vind 'm best wel oké, ook al is 't vrij extreem. Nu zeker op die zwarte 19' winterwielen.

Op de 20' zomerwielen vind ik 't een afzicht...

Maar de achterkant is dan weer wel... njammie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Comment

• Tja ook niet meteen mijn smaak, zien er bijna karrewielen uit (terwijl de velgen op een grotere bak zoals een 7 wel yummy zouden zijn), maar elk zijn goesting hé.
                            1984 BMW M635CSi F u n
                            1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Daar zit bijna geen band meer rond

Comment

• Ik vind het ook afschuwelijk, maar inderdaad, iedereen zo zijn goesting hé.

Comment

ik vind 'm best wel oké, ook al is 't vrij extreem. Nu zeker op die zwarte 19' winterwielen.

Comment

Deze dus...

een cm hoger en een performance bumper en dat is perfect
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

dit is dan weer lelijk

Comment

• Bij zo'n auto's is het vooral all show and no go.. dat stoort mij vooral.

Maar goed, ieder zijn ding en voorkeuren hé. Niks mis mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Bij zo'n auto's is het vooral all show and no go.. dat stoort mij vooral.

Maar goed, ieder zijn ding en voorkeuren hé. Niks mis mee.
                                        ²
                                        Dat het er belachelijk uitziet da's mijn mening, maar dat kan toch niet goed rijden

Comment

• Leg daar 18" OEM ofzo op en die kar is dik in orde.

Welke motorisatie ligt erin?

Comment

Working...
                                          X