2e hands is een diesel wel duurder
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk BerichtenHoeveel kilometers gaan jullie jaarlijk doen? Ik zou voor een diesel gaan, want die heeft een pak meer koppel. Daarbij zal hij ook goedkoper zijn, tenzij je echt weinig kilometers doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten2e hands is een diesel wel duurder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenKerel met een extreem dikke E91 op Cleaned.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenKerel met een extreem dikke E91 op Cleaned.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenVind het zodanig dwaas en fout dat ik het weer cool vind
Op de 20' zomerwielen vind ik 't een afzicht...
Maar de achterkant is dan weer wel... njammie.
Comment
-
-
Tja ook niet meteen mijn smaak, zien er bijna karrewielen uit (terwijl de velgen op een grotere bak zoals een 7 wel yummy zouden zijn), maar elk zijn goesting hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichtenik vind 'm best wel oké, ook al is 't vrij extreem. Nu zeker op die zwarte 19' winterwielen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDeze dus...
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichtenik vind 'm best wel oké, ook al is 't vrij extreem. Nu zeker op die zwarte 19' winterwielen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenBij zo'n auto's is het vooral all show and no go.. dat stoort mij vooral.
Maar goed, ieder zijn ding en voorkeuren hé. Niks mis mee.
Dat het er belachelijk uitziet da's mijn mening, maar dat kan toch niet goed rijden
Comment
Comment