Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 318d

Bimmerboard

Comment

• Tjah, dan had ie toch beter zijn geld gespendeerd aan een dikkere motor ipv die afgrijselijke velgen...

Trouwens, volgens autogids.be is een 330d manueel een tiende sneller naar 100 dan een 335d automaat. Die tweede weegt wel zwaarder, maar het lijkt me toch sterk.

Comment

• vlg carbase gaat een 330da even snel als een 335da

zal wel wat schelen met de gegevens die bmw actueel doorgeeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          Tjah, dan had ie toch beter zijn geld gespendeerd aan een dikkere motor ipv die afgrijselijke velgen...

Da's de eeuwige discussie hé. Ik heb dat al tot vervelens toe gezegd, iedereen heeft zo zijn eigen prioriteiten. Met die setup moet je trouwens niet gaan vlammen (buik op de grond, 20' met getrokken banden,...), want dat gaat simplweg niet.
          Het is dikke show, dat klopt, maar met show is niks mis hé.

Ik geloof dat 'ie trouwens gechipt is naar een 190 Pk ongeveer. Dus 't is niet echt 'all show and no go'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Styling 312 in ferric grijs op een 6-Reeks.

Fenomenaal mooi !
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Inderdaad, maar hij mag een centimeterke of 2 lager.

Comment

• In mijn huis later zou ik toch een aparte plaats willen voor dit allemaal

Comment

• Oh knap, zoiets zou ik ook wel willen .
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Da's de eeuwige discussie hé. Ik heb dat al tot vervelens toe gezegd, iedereen heeft zo zijn eigen prioriteiten. Met die setup moet je trouwens niet gaan vlammen (buik op de grond, 20' met getrokken banden,...), want dat gaat simplweg niet.
                    Het is dikke show, dat klopt, maar met show is niks mis hé.

Ik geloof dat 'ie trouwens gechipt is naar een 190 Pk ongeveer. Dus 't is niet echt 'all show and no go'.
                    True, true, het is diene mens zijne rug die naar de kloten zal zijn, niet de onze

Btw, ik zou toch in een M-packske geïnvesteerd hebben

Maar nog eens, smaak, kleuren, zoiets, maar onze mening mag hier ook eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      318d

Bimmerboard
                      Nu je het zegt, 90% zijn daar 18d's of 20d's . En na even rondkijken vind ik er toch al een paar die ofwel een 35d ombouw ofwel een M3 ombouw laten doen (optisch dan). Als zij maar gelukkig zijn zeker

Comment

• Ik vind dat echt zo'n dikke velgen OEM M 18", die je tenminste niet op elke tunerbak vind en zoveel mooier dan de 19" M velgen. Naar het schijnt zouden ze enkel passen op E90/E91 en niet op de non-M coupé.

Comment

• Knappe velg inderdaad, maar ze lijkt zo klein vind ik.

Comment

Zeer knap, de auto in zijn geheel dan

Comment

Nu je het zegt, 90% zijn daar 18d's of 20d's . En na even rondkijken vind ik er toch al een paar die ofwel een 35d ombouw ofwel een M3 ombouw laten doen (optisch dan). Als zij maar gelukkig zijn zeker
                              Wat voor belachelijke uitspraak is dit weer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                Kan ik enkel maar bijtreden.

Ik heb zelfs een VETTE 316d, niks verkeerd mee

Comment

Versta mij niet verkeerd, ik snap dat ze om financiële redenen een lagere motorisatie nemen, maar dan hangen ze bakken geld aan 20" velgen, ombouw, ... Ik vind dat niet logisch, maar het zal aan mij liggen

Comment

maar het zal aan mij liggen
                                    volledig WAAR !

Comment

Versta mij niet verkeerd, ik snap dat ze om financiële redenen een lagere motorisatie nemen, maar dan hangen ze bakken geld aan 20" velgen, ombouw, ... Ik vind dat niet logisch, maar het zal aan mij liggen
                                      Velgen en ombouw zijn kosten die je kan spreiden. Ik denk niet dat de overheid ermee gaat lachen als je 'n afbetalingsplan aanvraagt voor je BIV/rijtaks.

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

'n afbetalingsplan aanvraagt voor je BIV/rijtaks.
                                          Dat zou dus ideaal zijn eh !

BIV van 5000 Euro, verspreid over 4 jaar.

Comment

Working...
                                          X