Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tjah, dan had ie toch beter zijn geld gespendeerd aan een dikkere motor ipv die afgrijselijke velgen...
Trouwens, volgens autogids.be is een 330d manueel een tiende sneller naar 100 dan een 335d automaat. Die tweede weegt wel zwaarder, maar het lijkt me toch sterk.
Tjah, dan had ie toch beter zijn geld gespendeerd aan een dikkere motor ipv die afgrijselijke velgen...
Da's de eeuwige discussie hé. Ik heb dat al tot vervelens toe gezegd, iedereen heeft zo zijn eigen prioriteiten. Met die setup moet je trouwens niet gaan vlammen (buik op de grond, 20' met getrokken banden,...), want dat gaat simplweg niet.
Het is dikke show, dat klopt, maar met show is niks mis hé.
Ik geloof dat 'ie trouwens gechipt is naar een 190 Pk ongeveer. Dus 't is niet echt 'all show and no go'.
Da's de eeuwige discussie hé. Ik heb dat al tot vervelens toe gezegd, iedereen heeft zo zijn eigen prioriteiten. Met die setup moet je trouwens niet gaan vlammen (buik op de grond, 20' met getrokken banden,...), want dat gaat simplweg niet.
Het is dikke show, dat klopt, maar met show is niks mis hé.
Ik geloof dat 'ie trouwens gechipt is naar een 190 Pk ongeveer. Dus 't is niet echt 'all show and no go'.
True, true, het is diene mens zijne rug die naar de kloten zal zijn, niet de onze
Btw, ik zou toch in een M-packske geïnvesteerd hebben
Maar nog eens, smaak, kleuren, zoiets, maar onze mening mag hier ook eh
Nu je het zegt, 90% zijn daar 18d's of 20d's . En na even rondkijken vind ik er toch al een paar die ofwel een 35d ombouw ofwel een M3 ombouw laten doen (optisch dan). Als zij maar gelukkig zijn zeker
Ik vind dat echt zo'n dikke velgen OEM M 18", die je tenminste niet op elke tunerbak vind en zoveel mooier dan de 19" M velgen. Naar het schijnt zouden ze enkel passen op E90/E91 en niet op de non-M coupé.
Nu je het zegt, 90% zijn daar 18d's of 20d's . En na even rondkijken vind ik er toch al een paar die ofwel een 35d ombouw ofwel een M3 ombouw laten doen (optisch dan). Als zij maar gelukkig zijn zeker
Versta mij niet verkeerd, ik snap dat ze om financiële redenen een lagere motorisatie nemen, maar dan hangen ze bakken geld aan 20" velgen, ombouw, ... Ik vind dat niet logisch, maar het zal aan mij liggen
Versta mij niet verkeerd, ik snap dat ze om financiële redenen een lagere motorisatie nemen, maar dan hangen ze bakken geld aan 20" velgen, ombouw, ... Ik vind dat niet logisch, maar het zal aan mij liggen
Velgen en ombouw zijn kosten die je kan spreiden. Ik denk niet dat de overheid ermee gaat lachen als je 'n afbetalingsplan aanvraagt voor je BIV/rijtaks.
Comment