Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die kerel mishandelt echt keihard zijn BMW's, en drijft ze ook hard op.. zijn ex-335i E92 deed sub 4sec naar 60 mph. Filmpjes hebben hier al eens gestaan. Altijd in 2de lanceren.. de 335d hierboven is zijn nieuw project

op een dag natuurlijk..

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ik had dat filmpje van die 335d al in de cc gepost. Wat die met z'n 335i doet is echt fokking ziek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        Ik had dat filmpje van die 335d al in de cc gepost. Wat die met z'n 335i doet is echt fokking ziek.
        Och, wist ik niet!

335i had bijna 600 pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          Nu je het zegt, 90% zijn daar 18d's of 20d's . En na even rondkijken vind ik er toch al een paar die ofwel een 35d ombouw ofwel een M3 ombouw laten doen (optisch dan). Als zij maar gelukkig zijn zeker
          Da's normaal hé, 90% van de 1 en 3-reeksen die je in 't straatbeeld ziet zijn ook 18d of 20d's hé. En, op bimmerboard zit ook nog wat anders dan vierpitter dieseltjes en omgebouwde 35d en M3 toestanden hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
            Versta mij niet verkeerd, ik snap dat ze om financiële redenen een lagere motorisatie nemen, maar dan hangen ze bakken geld aan 20" velgen, ombouw, ...
            Ik heb 18' met achteraan 255 banden op m'n 318d. Als ik uw stelling volg kan dat niet. Tsja, dan schaffen we de optie 'M-pakket' maar meteen af voor vierpitters hé, want da's allemaal niet nodig zo'n dikke sloefen op zo'n underpowered ottoke hé.

En nog iets, da's ook al meermaals gezegd. Niet iedereen koopt 'maar' een 318 of 320d omdat ze zich geen zwaardere motorisatie kunnen veroorloven hé. Er zijn ook mensen die bakken Pk's en koppel niet zo belangrijk vinden.

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
            Ik vind dat niet logisch, maar het zal aan mij liggen
            Ik vrees het ook.

Comment

• M-pakket mag nooit afgeschaft worden !

Comment

• Ik denk dat ik in de praktijk ook liever een loaded 4 cilindertje zou willen dan een kale 6 cilinder...
                Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                En nog iets, da's ook al meermaals gezegd. Niet iedereen koopt 'maar' een 318 of 320d omdat ze zich geen zwaardere motorisatie kunnen veroorloven hé. Er zijn ook mensen die bakken Pk's en koppel niet zo belangrijk vinden.
                Zijn in veel gevallen hier op AF mensen die daarnaast ook nog een potentere 2- of 4-wieler in hun garage hebben voor in het weekend. En dan hoeven we niet ver te zoeken.

Comment

Ik denk dat ik in de praktijk ook liever een loaded 4 cilindertje zou willen dan een kale 6 cilinder...

Zijn in veel gevallen hier op AF mensen die daarnaast ook nog een potentere 2- of 4-wieler in hun garage hebben voor in het weekend. En dan hoeven we niet ver te zoeken.
                  Ik leef mij wel uit op de fiets en de moto. En moest ik al een 335 onder m'n gat hebben, de power ervan zou ik hier in dit overbevolkt dichtgeslibt flitspalenlandje amper kunnen gebruiken.

Comment

Iok nog een potentere 2-wieler in hun garage hebben voor in het weekend. En dan hoeven we niet ver te zoeken.
                    Da's waar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                      M-pakket mag nooit afgeschaft worden !
                      Een 316d met M-pakket vind ik eigenlijk toch echt wel not done hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Een 316d met M-pakket vind ik eigenlijk toch echt wel not done hoor!
                        Ik ben al van plan om een bordje naast mij te leggen op de voorzetel,
                        met daarop in dikke letters: 316d

Dan kan ik dat omhoog steken aan de verkeerslichten als er enen denkt om met een 330d of zo te trekken.

Comment

Dan kan ik dat omhoog steken aan de verkeerslichten als er enen denkt om met een 330d of zo te trekken.
                          En als ge dan nog eens die ovale-overbemeten-te-ver-onderhangende-stoofbuis laat vervangen door een 330 achtig lijkend skaaitjoen geval, dan zijt ge helemaal ne wannabe.

Comment

Als je dan echt de grote jongen uit wilt hangen moet je het er gewoon achter op laten hangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              En dat ge dan nog eens die ovale-overbemeten-te-ver-onderhangende-stoofbuis laat vervangen door een 330 achtig lijkend skaaitjoen geval, dan zijt ge helemaal ne wannabe.

Dat staat in januari al op de agenda !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                Als je dan echt de grote jongen uit wilt hangen moet je het er gewoon achter op laten hangen.
                                Ja, standaard is er geen type-aanduiding achteraan bij een 316d

Dus als er achteraan niks op staat, mag je al bijna zeker zijn dat het "maar" een 316d is,
                                is ook een manier om het te onthouden

Comment

Ja, standaard is er geen type-aanduiding achteraan bij een 316d
                                  Echt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                    Echt?
                                    Jep, da's de enige 3-reeks met standaard geen normogram

Comment

• Grappig

Comment

• Ik vind die type aanduidingen op de meeste auto's niet zo schoon. Moest ik een 335 hebben, dan was dat monogram er ook af, zeker weten! Mijn eerste auto was een 205 GTI, GTI logo's stonden op zijkant en achterkant, allemaal eraf gesmeten en vervangen door blanco plaatjes.

Comment

• Echt, als er iets is waar ik niet wakker van lig, is wat er op mijnen auto staat vanachter.

Laat staan dat ik me zou schamen.

I'm a happy man, met zo'n auto onder mijn kont !

Comment

Working...
                                          X