Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenVeel probs mee gehad?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDie kerel mishandelt echt keihard zijn BMW's, en drijft ze ook hard op.. zijn ex-335i E92 deed sub 4sec naar 60 mph. Filmpjes hebben hier al eens gestaan. Altijd in 2de lanceren.. de 335d hierboven is zijn nieuw project
op een dag natuurlijk..
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenEcht, als er iets is waar ik niet wakker van lig, is wat er op mijnen auto staat vanachter.
Laat staan dat ik me zou schamen.
I'm a happy man, met zo'n auto onder mijn kont !
Bedoel, wat is er nu mis dat anderen zien met wat voor motorisatie je rijdt? Kun je gelijk weten wat voor soort vlees een ander in de kuip heeft en zelf ook natuurlijk, als het erop aankomt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenBMW 6 is nu opgenomen in de car configurator. Is dat al lang? Trekt echt op niets imho
Toch een enorme verbetering tegenover de vorige ?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenAlé jong, de mooiste bmw sinds jaren en uit het gamma.
Toch een enorme verbetering tegenover de vorige ?
Comment
-
-
-
zo achterlijk dat die toerenteller maar tot 250 gaat. Onbegrensd moet die toch een pak meer doenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten100 pk en 230 Nm erbij, dat is ongeveer een stijging van 33% (pk's en koppel)
Ik ga alvast een kaarsje laten branden voor die versnellingsbak
Zoals bij een nieuwe 320d van 163pk (180pk full), gaan ze nu tot 225pk tegenwoordig !
BMW zelf biedt ook chiptuning tot 200pk maar met aangepast hardware, zoals bvb een grotere waterpomp en intercooler... dat zegt genoeg nee?2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
Comment